nanoshka2

New member
../images/Emo46.gif

למה לא סמים ספיישלים חדשים מה לא קורה כלום בזמן האימונים?
 
איזה אימונים??

ודי כול שנייה וחצי לפתוח שירשור
למה אני יבוא עלייך בעצבים את תיצטערי שלא שירשרת... אז עכשיו אני מבקשת ממך יפה: תשרשרי ותיראי איך יענו לך ... -קרן-
 

nanoshka2

New member
../images/Emo46.gif

השאלה היא למה לא סמים עוד קטעי ספיישלים?
 
למעלה