למה לא סמים ספיישלים חדשים מה לא קורה כלום בזמן האימונים?
N nanoshka2 New member 29/8/05 #1 ../images/Emo46.gif למה לא סמים ספיישלים חדשים מה לא קורה כלום בזמן האימונים?
ק קרן הפ66ה New member 29/8/05 #2 איזה אימונים?? ודי כול שנייה וחצי לפתוח שירשור למה אני יבוא עלייך בעצבים את תיצטערי שלא שירשרת... אז עכשיו אני מבקשת ממך יפה: תשרשרי ותיראי איך יענו לך ... -קרן-
איזה אימונים?? ודי כול שנייה וחצי לפתוח שירשור למה אני יבוא עלייך בעצבים את תיצטערי שלא שירשרת... אז עכשיו אני מבקשת ממך יפה: תשרשרי ותיראי איך יענו לך ... -קרן-
« «°מיכלולה מסטולה°» New member 29/8/05 #3 תקראי אתזה../images/Emo26.gif../images/Emo110.gif ולא הבנתי תשאלה שלךךך..
מ מורושה הממושה New member 29/8/05 #6 ../images/Emo41.gifואיי ואיי תתחילי להרגיע אף אחד לא חייב לך כלום תבקשי יפה- תקבלי..