ק קרן קיימת New member 9/9/02 #4 בנות, מי שאחראית לזה - שתקום ותודה נמאס לי לקבל תלונות של אורחים זועמים. יש לי ניחוש מי עשה ומה, אבל אני מצפה מכן ליושר... ככה לא מתחילים שנה !!!!
בנות, מי שאחראית לזה - שתקום ותודה נמאס לי לקבל תלונות של אורחים זועמים. יש לי ניחוש מי עשה ומה, אבל אני מצפה מכן ליושר... ככה לא מתחילים שנה !!!!
א אודי האחד New member 9/9/02 #6 קרן את נהדרת../images/Emo45.gif אבל היא בודאי יודעת למי אני מתכוון. אודי
א אודי האחד New member 9/9/02 #7 ../images/Emo123.gif../images/Emo123.gif היא עדיין כותבת בפורום וטרם הגיעה להתנצל - די אני הולך. אודי
../images/Emo123.gif../images/Emo123.gif היא עדיין כותבת בפורום וטרם הגיעה להתנצל - די אני הולך. אודי