בנות, מי שאחראית לזה - שתקום ותודה

נמאס לי לקבל תלונות של אורחים זועמים. יש לי ניחוש מי עשה ומה, אבל אני מצפה מכן ליושר... ככה לא מתחילים שנה !!!!
 
../images/Emo123.gif../images/Emo123.gif היא עדיין כותבת בפורום

וטרם הגיעה להתנצל - די אני הולך. אודי
 
למעלה