שרשור פרק הבכורה

eranmc

New member
../images/Emo44.gif שרשור פרק הבכורה../images/Emo70.gif

אתם מוזמנים לשרשר ציטוטים, דעות ותחושות!
 
התרשמות עד עכשיו=לא דומה למקור, חלש ביותר

המעברים המוזיקליים, ההומור המאולץ ורמת האגרסיביות הירודה מאוד של מירי בורסיה הנוכחית שלה כמתרפסת נובורישית חסרת ביטחון. בקיצור, לא דומה לעונה הקודמת. חלש.
 
הגזמת...

אמנם מה שאמרת נכון, אבל יש לזכור שזה רק פרק ראשון שאמור לעמוד בציפיות של שתי עונות מדהימות שקדמו לו... יש לו ציפיות גבוהות מדי. הבדיחות באמת חלשות, אבל יש בזה קסם מסוים... לראות שוב את מירי שווה הכל
וכנראה שאילן צדק בסופו של דבר... עונה נוספת לסדרה תגרום לה לאבד את הקסם שלה.
 

eranmc

New member
אני ממש נהנתי!!! ../images/Emo6.gif

אני לא חושב שזה כזה פשוט לחזור אחרי 7 שנים, הם שיחקו אותה בגדול!!!!!! לא ציפיתי שיעשו תוכנית המשך רגילה, הם העלו את התוכנית כמה שלבים מעלה. מקווה שתאהב יותר בעתיד ואם לא... מ'כפלתתתתתתתתתיייייי
 
אוי מדהים מדהים! כיף לראות

יש המון שיפורים בסדרה החדשה ועם זאת הרבה פחות מצחיקה מהעונה הראשונה עונת המערכונים המושלמת שתזכר לעד....
 
../images/Emo13.gif שמח שהזדהית, ולהסבר יותר מפורט

כיף לראות את הסדרה כי היא ממשיכה את הסדרה המיתולוגית ההיא, אבל מרגישים פספוס בעיקר מבחינת הבדיחות.
 

HanAn189

New member
מירי: "יהודית, תתחבאי!"

יהודית שפכת על עצמה את כל הסל
 

מוגלי7

New member
הלו?

מירי? -יותר חזק, לא שומעים! -מירי??? -לא שומעים!!! -מירי?????????? -חזק יותר!!!! -מירי??#$%#$%#$%#$% -חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח תשאירו הודעה!!! ועם שולה והחירשת, "לא, היא חירשת לגמרי זאתי, נכון סתומה?!" וואי הרגוווו אותי חחח גם עם הנענ"ע - נשים עשירות נגד נשים עניות חחח
 
יווו זה הקטע שהכי הרג אותי!

הלו? מירי? לא שומעים יותר חזק! שעה נקרעתי
 

קוליפון

New member
פימפו כ"כ הרבה את העונה החדשה וכגודל הצפיה

כך גודל האכזבה. מקוה שישתפר בהמשך. זה נוצץ יותר, מושקע אבל לדעתי סוד הכסם של התכנית הייתה הקונספציה (מערכונים) וההוויה הסלמזית. קצת מזכיר את הנסיונות הלא מוצלחים של סרטי ההמשך.
 

Soak

New member
../images/Emo45.gif הם נסחפו מעבר לפופיק, כפי שקורה לפעמים..

הסדרה קיבלה תקציב, והתנפחה מעבר לכל פרופורציה. מירי סוחבת את כל הסדרה על הכתפיים, ובהתאם הפכה ל"מפלצת" - מוקצנת יותר מדי, וכשכל הבדיחות עליה - פשוט לא היה כזה מצחיק. אני מאוד מקווה שישתפר בהמשך.
 

מוגלי7

New member
../images/Emo45.gifמסכים על הקטע של מירי.

בסדרה הקודמת באמת שלא הרגשתי שמירי היא דמות שמתמקדים בה יותר משאר הדיירים או משהו כזה ובסדרה הזאת מירי היא ה-כוכבת ועליה בעצם בנויה הסדרה, מה שראו כבר בפרומואים.
 
נו נכון. זה לא אחד העם 1

זה ספין-אוף. אמרו לנו לא לצפות, ארז עצמו אמר... לא לצפות למערכונים, משמע לא לצפות לבדיחות. מספיק שרואים את מירי זוהרת. קיבלנו כף גדולה של מירי העממית הפעם רק שלא נחלה במיריסכרת.
 

Soak

New member
אבל גם הדמויות כדמויות, היו פחות טובות

(לפחות בפרק הזה). הדמויות של מירי ושל שולה היו קורעות אותי מצחוק בכל משפט שהן מוציאות מהפה, רק מאופן הדיבור, גם אלה שלא מצחיקים ("נגמרו לי כל הפרלינים.... אני אוהבת אותם..."), והפעם זה פשוט היה פחות טוב - אילן פלד ויעל פוליאקוב כדמויות היו פחות טובות בפרק הזה. רק אילנית היתה ממש נאמנה למקור. לפחות זה משהו שאני מקווה (ומאמין) שישתפר בהמשך.
 
למעלה