א אני ליאור New member 1/6/06 #3 ../images/Emo172.gifבוקר טוב חג שמח עם מלאן פשטידות ובלינצ'ס ועוגות וגבינות ואלמרה הבטיח משלוחה או טעימות של ממש ליאור
../images/Emo172.gifבוקר טוב חג שמח עם מלאן פשטידות ובלינצ'ס ועוגות וגבינות ואלמרה הבטיח משלוחה או טעימות של ממש ליאור