בקר טוב

../images/Emo29.gif לילה טוב! מחר הולכים לגלוש!

נארוז את הילדות היטב ונעשה את הסיפתח העונתי למזחלת. לצערי יערה גילתה את הפסטיגל בעקבות DVD ששלחו לה ההורים שלי, ראיתי במה מדובר והתחלחלתי קלות - ככה ילדים אמורים לדבר? והחיקויים הגסים - והשפה הירודה - והמילים האויליות של השירים - אבוי! אני לא ממש יודעת האם להחביא את ה-DVD המרגיז בלי דין ודברים או להסביר לה למה אני לא מוכנה שתראה אותו. העיקר שהיא כבר מחקה את תנועות הריקוד המעונטזות ומסיימת בשפגט. אלה אפרוחית כתמיד, עדיין אוהבת לעשות ארגון מחדש לחפצי הבית ולהחביא, למשל, את קוביות הלגו בארון המטבח, את כוס השתיה שלה במטבח הצעצוע שם היא משתלבת כל כך יפה שאני כלל לא מוצאת אותה, ואת הנעליים של כולם בכל מקום העיקר לא יחד. הנה תמונה עם קוקיות ואף אדום.
 

דש1דש

New member
מתה על הילדות שלך!!!!

בקשר לDVD - בדיוק בגלל זה אני בודקת כל דבר לפני שהוא נכנס למכשיר כשיערה באיזור - יש דברים שאופסנו עוד לפני שהיא ראתה אותם - ואם לא יראו אור יום - יהיה מעולה! זוועה מה שיש בשוק היום!
 
אני חיה כנראה בשנות השבעים

כמה אהבתי ללכת בחנוכה לפסטיבלים ולפסטיגלים למיניהם. כשלשירים ממש היו טקסטים שאפשר להזדהות איתם ולא להקת רקדניות אנורקטיות. הילדה בת ארבע, לכל השדים והרוחות, היא ספוג שרק מחפש את מי לחקות, למה אני צריכה שתחקה דווקא את יעל בר זוהר? אין דמויות מופת אחרות לגילה? מקווה שמחר נצא מהבית כי היום בגלל הקור אי אפשר היה לצאת, וכיוון שהיום ה-26 בדצמבר אי אפשר להתקרב לשום מקום ציבורי כמו מוזיאון או קולנוע - ונאלצנו לראות הרבה יותר מדי DVD ממה שהתכוונתי.
 
דווקא כן.

יש כאן ערוץ מקביל ל"הופ" בשם treehouse, עם תוכניות חמודות להפליא והעיקר - בלי אלילי נוער שמתים על עצמם. יש את מקס ורובי הנצחיים, דורה אקספלורדורה, בלוז קלוז, הדב בבית הכחול הגדול, מדליין, משפחת ברנשטיין הדובים, the toy castle - בלט מקסים בתכלית לילדים, רק למה הכל באנגלית למה?!
 

דש1דש

New member
יש לך וידאו מולטי סיסטם?

חלק מהדברים שי בהופ שלנו - אפשר להקליט לך את הופ ולשלוח.....
 
נושא כאוב

הבאנו את כל הקלטות מהארץ, רק הוידאו מסתבר עולה מאוד ביוקר. עד שנוכל לקנות אותו אנחנו מסתפקים ב-DVD ששולחים לנו מהארץ ובדיסקים של מוסיקה וסיפורים. איזו אכזבה לקבל ספר או DVD או דיסק בעברית מהארץ, ולגלות שהוא פשוט לא מוצלח
 

anguly

New member
איזה כיף לכם שאתם הולכים לגלוש.

ואיזו מתוקה היא עם הקוקיות האלה - משגעת! ואנחנו דווקא היינו במופע של הפסטיגל - נועה מאד נהנתה - גם אני. והיא מאד אוהבת את הקלטת. אז נכון שיש הרבה מה לשפר בשפה - אבל בסך הכל מדובר במופע נחמד מאד. לא הזדעזתי עד כדי כך - לא דיברו גסויות - רק השתמשו בהרבה סלנג.
 
../images/Emo51.gif זה מה שהפריע לי

תנו להם להשאר ילדים עוד קצת, למה לדבר איתם בסלנג של ילדים בני 15? לא יודעת... הכל נראה מוגזם, הטונים, ההעוויות, החיקויים, ממש נראה שהם מנסים להצחיק בכל מחיר. לפחות המוזיקה מוצלחת ומושקעת.
 

לבנה123

New member
היא מתוקה כזאת!

אוח אין אין אין כמו קוקיות. ולגלוש? נשמע ממש כיף אדיר. כשהייתי קטנה ובארה"ב גלשנו תמיד על הטוסיק המון המון. היה נורא כיף. לגבי הDVD - לא יודעת מה להגיד לך. אולי זה שזה ככה? שהיא "תתקלקל" לאו הכי?
 
איזה כיף לכם!

זאת אותה הילדה שהתרוצצה במפגש אצל אלהלי? את בטוחה שלא טעית ולקחת בדרך ילדה אחרת?
 

ligo

New member
את צריכה להיזהר

שהשלג לא ימס מהמתיקות שלה! משהו
לגבי הפסטיגל, לא מכירה, אבל כנראה מאי מכירה מהגן...ביום שישי כשיובל שם אותה התנגן ברקע השיר "מיה הי, מיה הא...נומה נומה הי" (מקווה שאת מבינה למה אני מתכוונת), וגם כשהוא לקח אותה זה התנגן. צחקנו שבטח אחרי שכל ההורים הולכים הילדים עושים מסיבת טראנס בגן
 

מיכל @

New member
בוקר טוב../images/Emo42.gif

אני מזועזעת כולי מהחדשות. 14,000 קרבנות והיד עוד נטויה!
אתמול אחה"צ עמד בסימן ה
הסתומה שלנו שלעסה ובלעה סרט מאחת הקלטות של יובל. אחה"צ באתי הביתה ומצאתי אותו מבצבץ לה מה$&*$#@ ונבהלתי, כי לא ידעתי כמה אורך יש שם בפנים. הבעל הוזעק אל הווטרינר, שלאט ובסבלנות הצליח לשלוף משם יותר מחצי מטר של סרט!
אין רגע דל...
 
למעלה