בוקר שבת!

SuGaRBabe1

New member
ערב טוב :)

אתמול הייתי במסיבה בהרצליה, היה די מגעיל, היו המוווון ערסים... וגם הייתי עייפה ולא היה לי כוח למסיבה, ככה שלא כל כך נהניתי. אבל לא נורא :) עד שהלכתי לישון היה בערך 6 בבוקר, והעירו אותי ב-9 וחצי בשביל לנסוע לקיבוץ געש, לחנות רהיטים ענקית :] הלכנו לשם בשביל לקנות לי מיטה חדשה... ובסוף קנינו מיטה וחצי ממש יפה וממש נוחה, בצבע בורדו כזה... והשבוע צובעים לי את החדר, וצריך להגיע הארון החדש, ויהיה לי חדר ממש יפה :] בקיצור... עד שחזרתי כבר היה 12 בערך, ואז חזרתי לישון עד 4 וחצי, ומאז אני כאן :)
 

17sweet girl

New member
../images/Emo88.gifאז למה לא כתבת לפני זה?../images/Emo11.gif

תתחדשי
באיזה צבע
יהיה החדר?
 

SuGaRBabe1

New member
תודה :)

החדר יהיה בצבע אפרסק כנראה... שינוי גדול מהכחול שיש לי עכשיו.. :)
 

SuGaRBabe1

New member
בטח :]

שמלת קשירה שחורה, שהולכת למטה במין אלכסון, אבל לא אלכסון ישר - משהו יותר מיוחד, אני לא יודעת להסביר... עם נעליים שחורות על עקבים די קטנים [אני עדיין צריכה ללמוד ללכת עליהם], ויש לי שרשרת כסף עם תליון של שני פרחים שמשובצים בהם אבני אופאל [בצבע תכלת כזה], ועגילים אותו דבר, וצריך להגיע לי הצמיד שהזמנתי, שהוא יותר גדול ובולט כזה - גם בצבעי תכלת וכסף... וזה אמור להיות יפה :)
 

anatmoosh

New member
אני לא מפחדת בכלל

בדיקות דם קצת כואב אבל קטן עליי יש הרבה יות ר כואב, נדודי השינה שלי זה כבר משהו שבשיגרה לצערי (שלוש שנים!)אני פשוט בבעיה כי אני לא ישנה כמעט וצריכה לעשות בדיקות דם ולא כ"כ מצליחה לצום כי רב הלילה לפחות חלק ניכר ממנו אני עירה ,,ולמרות שאני עושה הרבה פעילות ספורטיבית ביום זה לא משרה עליי שינה רציפה של למעלה משעתיים וחצי.. תודה בכל מקרה לכולכם אתם חמודיםֱ ניראה מה יעלה בגורל הבדיקות דם האלו...כבר חשבתי על כדור שינה ללילה אחד רק כדי לעשות כבר ת'בדיקות המעיקות האלו...האם לכל בדיקה שהיא צריך צום לפני? אתם יודעים אולי לאיזה בדיקות חובה צום?
 
למעלה