../images/Emo42.gif בוקר נפלא
שלומלום לכם, ת´געגעתי אליכם, איך עברה השבת
אצלי השבת הייתה די פעילה, אורחים נכנסו ויצאו, ואפילו שעה של שינה לא הצלחתי להשיג. אבל ריקוש מחייכת
ויום ראשון לא יום הכי מועדף וקצת נאחס, אסל אני ממשיכה לחייך (מאו קראת??? להמשיך לחייך, למרות...) הגרון שלי עדין בשביתה, וחוץ מזה אני......... חולה עליכם
יש
תה
שלומלום לכם, ת´געגעתי אליכם, איך עברה השבת