בוקר נפלא

  • פותח הנושא @@
  • פורסם בתאריך

@@

New member
../images/Emo42.gif בוקר נפלא

שלומלום לכם, ת´געגעתי אליכם, איך עברה השבת
אצלי השבת הייתה די פעילה, אורחים נכנסו ויצאו, ואפילו שעה של שינה לא הצלחתי להשיג. אבל ריקוש מחייכת
ויום ראשון לא יום הכי מועדף וקצת נאחס, אסל אני ממשיכה לחייך (מאו קראת??? להמשיך לחייך, למרות...) הגרון שלי עדין בשביתה, וחוץ מזה אני......... חולה עליכם
יש
תה
 

@@

New member
נוצה שלי, בוקר בוקר

בוקר לחוץ, הרבה עבודה, נכנסת לשניה והופ....... אני בורחת חוץ? הגרון שלי כואב אני משתעלת כבר שבוע ימים אבל............. יהיה בסדר מה איתך יפה שלי?
 
ריקי בוקר טוב

איזה כיף אני אוהבת שבתות עם אורחים ואני אוהבת שבתות של כלום אתמול אצלי היה פרווה איך להגיד היינו בנתניה אצל הפולנים אכלנו אוכל פולני זכינו לארוח פולני וכמו פולנים טובים גם אמרנו שלום והלכנו אחרי 4.5 שעות ככה זה ....
 

@@

New member
שבת פרווה???

וואלה אהבתי, מאמצת. אצלנו היו קרוב ל- 50 איש, וריקי מארחת כמו אמא גדולה (לא קטנה) היה קשה אבל היה נחמד מאוד, השבת עוברת בכייף. אני משתתפת בצערו של ניר, ותעשי לי טובה עם האמונות הטפלות שלך, מאיפה הוצאת את זה? אוהבת
 

mariana

New member
מה שלומך ריקי???

השבת עברה אצלי ככה ככה. לא הייתי בבית הייתי אזור ועשינו שם הזכרה של סבתא שלי, וכמובן אריאל לא היה איתי ואתמול אחרינו שניפגשנו אחרי 4 ימים כמובן שוב רבנו ואין לי כוח לפתח את זה כאן אבל הבוקר אני ממש מאוכזבת מעצמי שאני כל כך מפגרת ולא רואה את מה שצריך לראות. אני מקווה שיעבור לי מה איתך? תרגישי טוב
 

מיקי 35

New member
רייייייייקייייייייייייי ../images/Emo124.gif

התגעגעתי אלייך... כן, כן גם אני פה, אבל רק ליום אחד... באתי לגיחה קצרה... ואני נכנס להגיד שלום כמובן...
 
למעלה