MONDIAL piega 1000

../images/Emo41.gif MONDIAL piega 1000 ../images/Emo41.gif

חברת "מונדיאל" אשר ברשותה 10 תוארים של אליפות העולם בשנים 1950-1960, היא סמל איטלקי יוקרתי. עכשיו, כאשר החברה הקומה מחדש, מציגה החברה את הדגם החדש הראשון תחת כנפיה PIEGA1000. עם 136 כ"ס ומשקל העומד על 168 ק"ג מדובר באופנוע מעורר תאווה. הדגם הציבורי נועד לעזור בחוקי ההומלוגציה, כך שדגם הסופרבייק יוכל להתחרות, כאשר הדגם הספורטיבי מציג חומר אקזוטיים כמו טיטניום וקרבון-פייבר לצורך קיזוז המשקל. האופנוע עושה שימוש במנוע של ה-RC51 אף מציג מספר שינויים כמו מע´ הצתה ייחודית של מונדיאל ומע´ הזרקה משתנה- שני אינג´קטרים מתוך הארבעה שיש לכל צילינדר נכנסים לפעולה רק מעל 8000 סל"ד. אין כמו אקזויטקה איטלקית! אייל
 
נותנים יבשים..

להלן נתוני היצרן מאתר הבית: ENGINE V-TWIN CYLINDER, 4 STROKES, 8-VALVES, (DOHC) LIQUID-COOLED COMPRESSION RATIO 10.8:1 PISTON DISPLACEMENT 999 cc FEEDING ELECTRONIC INJECTION BUTTERFLY BODIES Ø 60 mm IGNITION-FEEDING DIGITAL TRANSISTORIZED COMPUTER CONTROLLED WITH ELECTRONIC SPARK LEAD AND CONTROL PARAMETRIZED WITH THE INCLINATION ANGLE OF THE MOTORCYCLE EXCLUSIVE MONDIAL PROJECT MAX POWER 136 HP 9500 REVOLUTIONS/MINUTE MAX COUPLE 11.2 KG-M AT 8,500 REVOLUTIONS/MINUTE STARTING ELECTRICAL SPEED (CHANGE) GEAR 6 SPEEDS FINAL DRIVE (TRASMISSION) BY CHAIN WHEEL-BASE 1398 mm SADDLE H 820 mm GROUND H 135 mm FUEL TANK CAPACITY 18lt INCLUDED 2.5 lt RESERVE WITH WARNING GAUGE WHEELS MARCHESINI 5 HOLLOW SPOKES TIRES FRONT: 120/70 û REAR: 180/50 SUSPENSION FRONT: MONDIAL Ø 45 mm UPSIDE-DOWN WITH NITROGEN SEALED CARTRIDGE REAR: MONDIAL DOUBLE HIGH-LOW SPEED ADJUSTMENT WITH HYDRAULIC MICROMETRIC ADJUSTMENT FOR THE PRE-LOADING OF THE SPRING BREAKS FRONT: MONDIAL Ø 310 mm DOUBLE FLOATING DISK WITH ERGAL CALIPER MONOBLOC 6 PISTONS CNC MACHINED REAR: MONDIAL Ø 200 mm AUTOVENTILATING WITH ERGAL CALIPER 4 PISTONS MONOBLOC WEIGHT 179 KG
 
../images/Emo41.gif תערוכת מילאן- סיכום קצר.. ../images/Emo41.gif

נציגנו בניכר אשר נוהג לכתוב מדי פעם באתר היוקרתי motorcyclonline, יוסף שווץ, מציג סיכום קצר של מה שראינו ומה חדש בתערוכת מילאן.. סיכום טוב לפני המבחן- חבר´ה להתחיל לחרוש!
גמר חתימה טובה לכווולם! אייל
 
../images/Emo41.gif GSXRים של 2002 ../images/Emo41.gif

משפחת ה-GSXR של סוזוקי ל-2002 מקבלת אך ורק שינויים בצביעה ללא. ה-1000 הגדול מקבל צביעה של כחול/לבן ואדום/שחור/כסף. ה-750 מגיע בצהוב או בכחול/לבן. ה--600 מגיע באדום או כחול/לבן. נתונים ראשונים מתערוכת פאריס מראים כי גם ההיאבוסה וה-TL1000R לא עברו שינויים מכניים. בוקר טוב אייל
 
../images/Emo41.gif קוואסאקי ל-GP ../images/Emo41.gif

קוואסאקי הודיעה כי היא מיתכוונת להשתתף בגרנד-פרי 4 פעימות בשנת 2003. לקראת סוף עונת 2002 תיפרוש החברה ממרוצי הסופרבייק עם ה-ZX7R שעשוי להמשיך להתחרות בקבוצות פרטיות. הקבוצה תמשיך להתחרות בקטיגוריית הסופרספורט אשר בעלת חשיבות מסחרית. עדיין לא ידעו מה יהיה ניפחו של ה-GP, אך כניראה מדובר ב-4 צילינדרים בשורה, כמו כל דגמי הספורט של קוואסאקי. ייתכן כי האופנוע המדובר יופיע כבר ב-2002 כ-WILDCARD על מנת לעקוב אחר התפתחותו בפיתוח. קוואסאקי לא הישתתפו ב-GP מאז 1982!!
 
למעלה