שירשור פנינים

זה נורא, הבושות האלו ../images/Emo3.gif

מזכיר לי, בארוחה משפחתית בחגים האחרונים, רוני שוחחה עם סבתא של בעלי, פולנייה אמיתית (וגם אשה נהדרת מהסוג שכבר לא עושים יותר, אבל זה לא קשור). הפחד הגדול שלה הוא שהילדה לא תאכל, משהו בסגנון " זה כל מה שאת אוכלת?" "לא אכלת כלום!" "היא אכלה משהו?" "למה אתם לא נותנים לה אוכל?" אחרי הארוחה, כל הילדים משחקים, ורק רוני הלכה לדבר עם סבתא, ואמרה לה בפנים עצובים "סבתא, אני רעבהכל כך". לא יכלה למצוא אף אחד אחר שייבהל מהמשפט הזה יותר
 

shirifd

New member
ספורט

"אמא, את יוצאת היום לעשות ספורט לרוץ בחוץ?" "אני לא בטוחה, קצת קר בחוץ ועוד מעט ירד גשם" "אז לא כדאי, עדיף שלא, תסמכי עלי..."
 
תובנות על פחדים

אבא ואיתן היו בהצגה ואיתן קצת פחד אז אבא אמר לאיתן שהוא שומר אליו והוא לא צריך לפחד אז איתן אמר - "אבא, יש אנשים שמפחדים ויש אנשים שלא מפחדים. אני מפחד"
 

בוליפלג

New member
../images/Emo45.gifאיזה חמוד שהוא. כמה נכון...

(גם רוני מפחדת מהצגות, בחנוכה יצאנו מ'טררם קידס' - בשל האיש המפחיד - חבל שמדובר היה בסיפור עלילתי ולא במופע וירטואוזי של טררם)
 
טוסיק

הבת שלי אוטוטו בת 3 בדרך מהגן הביתה: "אמא לX ו-Y ו-Z (המטפלות שלה) יש בולבול. אמרתי לה שלא, שרק לבנים יש בולבול. רציתי לבדוק אם היא יודעת את המילה "פות" אז שאלתי אותה אם יש לה בולבול? היא צחקה ואמרה שלא. אז שאלתי אותה "מה יש לך" אז היא עונה לי: "טוסיק"
 
למעלה