שרשור שאלות ובעיות

Net92

New member
חשוב! חשוב! חשוב! ../images/Emo187.gif../images/Emo129.gif

אל תורידי את הפאטץ' של הגשם! אני הורדתי אותו וכל פעם שהפעלתי אותו הוא תקע לי את המשחק והייתי צריכה להכנס שוב מחדש וזה עשה לי קריסה במחשב!
 
ועם למשל זה הפאץ של השאיפה וקריירה?

כאילו, יש פאץ שעושה שאפשר לקבל את פרסי השאיפה והקריירה, ואני לא יודעת איפה לשים אותו ושאני שמה אותו במקום מסויים אני לא מוצאת אותו, עם מישהו הוריד אותו וזה עובד לו שיגיד לי איפה הוא מצא אותו במשחק ואיפה שמים אותו!
 

mikmik000

New member
כנסי!

גם אני הורדתי את הפאץ' הזה.. הדברים של השאיפה והעבודה יהיו לך באוספים בתיקייה נפרדת שתיווצר שם אחרי שתשימי את הפאץ' בדאונלודס.. מקווה שהבנת אני פשוט לא יודעת איך להסביר את זה.. והכוונה היא לאוספים בתוך המשחק..
 
לא הבנתי....

איפה אני מוצאת את הדברים של השאיפה והעבודה? בבנייה? בקניית חפצים? במצב רגיל? ואיזה תקייה נפרדת איך אני מגיעה אילה? אפשר הסבר בבקשה????
 

or19951

New member
תשובה

את נכנסת לתייקיה של הסימס 2 לתייקיה של הסרטים ואז לערוצי טלויזיה (תיקיה) ואז יש לך את כל הערוצים ואת עושה ערןץ חדש שיקרא נגיד ככה: TvGams ואז את שמה שם סרטונים איזה סרטונים שאת רוצה ואז את נכנסת לסימס ו... תדהם יש לך ערוץ משלך! רוצה עוד הסברים תתכתבי איתי באי סי: 349-635-454
 

Cartmen TM

New member
...איזה תיקיה?

טוב דבר ראשון אני בן.. דבר שני..איזה תיקיה? זאת שבמסמכים שלי? או זאת שבprogram files? ואתה אומר ליצור ערוץ...אבל זה מה שאני שואל..איך? כאילו תיקיה עם שם שמתחיל ב TV? תודה CARTMEN TM
 

Cartmen TM

New member
סורי שאני קרציה! אבל זה ממש חשוב!

תענווווווווווווווו איך יוצרים ערוץ????
 
למעלה