שרשור הקו החדש

מצב
הנושא נעול.

אורי404

New member
במפת אגד של תחילת שנות התשעים.

היה פעם קו דומה, קו 992.
שנסע מאשקלון ואשדוד לחיפה דרך כביש 4 עד צומת בית ליד. שם הוא פנה שמאלה, נכנס לנתניה ומשם המשיך לחיפה דרך כביש החוף. אם אני לא טועה, לקו הזה הייתה נסיעה אחת בימי ראשון בלבד. כמו כן, היה גם את קו 946 שנסע מראשל"צ דרך כביש 4 באותו מסלול. הקו הזה פעל בהתחלה בשני הכיוונים, לאחר מכן רק לכיוון חיפה, אחר כך צומצם לימי ראשון בלבד ולבסוף בוטל לחלוטין יחד עם 992. 86-144-01 של סניף ראשל"צ התחילה בתור מכונה קבועה של קו 946.
במפת אגד של תחילת שנות התשעים.
יש לי את מפת אגד של איזור השרון של תחילת שנות התשעים. למרות שאני זוכר ש-992 עבר דרך צומת רעננה, במפה הוא מופיע שיש לו תחנה בצומת הרצליה. אם הייתי יודע איך סורקים הייתי מעלה את המפה הזו.
 
U איזה קו מסורבל יהיה ה-921

אם ימשיך לחיפה. אפשר לעשות את זה
בקו 921. במקום שיתחיל מתל אביב ככיום (ממילא בקטע בין תל אביב לצומת רעננה הוא נוסע די ריק), להתחיל את נסיעתו מאשדוד או, אולי אפילו מאשקלון, וממחלף גהה פנייה לפתח תקווה, והשמך מסלול קו 921 ככיום, או קו נוסף, שלא "יסטה" מכביש 4 עד חיפה.
U איזה קו מסורבל יהיה ה-921
גם ככה זה קו מסורבל, מה דעתכם להתחיל את 841 מאילת
אם היה קו כזה בטח היה צריך קרון שינה
 

אורי404

New member
הוא לא היה ממש איטי (באופן יחסי).

כמה שעות הוא נסע? ובטח הוא לא
היה מאסף איטי ומסורבל כמו 841.
הוא לא היה ממש איטי (באופן יחסי).
לפי מה שהבנתי נסיעה מהגליל העליון לאית דרך כביש 90, לא בהרבה ארוכה מנסיעה מהמרכז לאילת. המרחק היה גדול, אך קרוב לודאי, שהזמן לא במיוחד. זה היה קו ישיר.
 
קו 921 משמש

אם ימשיך לחיפה. אפשר לעשות את זה
בקו 921. במקום שיתחיל מתל אביב ככיום (ממילא בקטע בין תל אביב לצומת רעננה הוא נוסע די ריק), להתחיל את נסיעתו מאשדוד או, אולי אפילו מאשקלון, וממחלף גהה פנייה לפתח תקווה, והשמך מסלול קו 921 ככיום, או קו נוסף, שלא "יסטה" מכביש 4 עד חיפה.
קו 921 משמש
בקטע תל אביב-רעננה בעיקר בתור אחד מדרכי ההגעה מתל אביב להוד השרון. חוץ מזה באמת אין טעם לעלות עליו. גם אם מישהו רוצה להגיע לקטע צפוני יותר מכביש 4 עדיף לו לנסוע ב-567 עד צומת רענה ומשם לעלות על 921.
 

אורי404

New member
ובשביל ניר נמני.

שרשור הקו החדש

שלום לכולם
עלה במוחי הרעיון איזה קו הייתי מוסיף לתח"צ בארץ.... אז לקחתי את הרעיון הזה צעד אחד קדימה ופתחתי שרשור בנוש. אני מזמין את כולם לרשום איזה קו אתם הייתם מוסים לתח"צ באר, באיזה חברה הוא היה עובד, מה היה מס' הקו, תחנות קצה ומסלולו בגדול. אז אל תתביישו ותכתבו. יום טוב לכולם
ובשביל ניר נמני.
(אם הוא יפספס אז שיהיה): קו מהיר משערי תקווה לתל אביב, או לכל הפחות, תיאום עם מחסום אורנית (לא מה שקורה כיום).
 

טוארג

New member
קו 22 החדש של דן

שרשור הקו החדש

שלום לכולם
עלה במוחי הרעיון איזה קו הייתי מוסיף לתח"צ בארץ.... אז לקחתי את הרעיון הזה צעד אחד קדימה ופתחתי שרשור בנוש. אני מזמין את כולם לרשום איזה קו אתם הייתם מוסים לתח"צ באר, באיזה חברה הוא היה עובד, מה היה מס' הקו, תחנות קצה ומסלולו בגדול. אז אל תתביישו ותכתבו. יום טוב לכולם
קו 22 החדש של דן
החלטתי שהוא ימוספר כקו 22, יתחיל בתחנה המרכזית, לווינסקי, העליה, אלנבי, קינג ג'ורג', דיזנגוף, ריינס, אד"ם הכהן, מאנגר, סוקולוב, ישעיהו, אוסישקין, בני דן, דרך נמיר, רוקח, שטרית, מבצע קדש ומסיים בקניון איילון. בחזרה הוא יתחיל בקניון איילון, מבצע קדש, שטרית, רוקח, דרך נמיר, בני דן, אוסישקין, ישעיהו, יהושע בן נון, שלמה המלך, קינג ג'ורג', אלנבי, דרך בגין, השומרון, הר ציון וחזרה לתחנה-מרכזית...
 

אורי404

New member
קו 5 בתל אביב.

שרשור הקו החדש

שלום לכולם
עלה במוחי הרעיון איזה קו הייתי מוסיף לתח"צ בארץ.... אז לקחתי את הרעיון הזה צעד אחד קדימה ופתחתי שרשור בנוש. אני מזמין את כולם לרשום איזה קו אתם הייתם מוסים לתח"צ באר, באיזה חברה הוא היה עובד, מה היה מס' הקו, תחנות קצה ומסלולו בגדול. אז אל תתביישו ותכתבו. יום טוב לכולם
קו 5 בתל אביב.
שינוי הקו לכיוון מסוף 2000. במקודם פניה מפנקס לויצמן ויהודה המכבי (בקטע הזה אין, כמעט נוסעים), להמשיך בפנקס ישר עד דרך נמיר, ומשם כרגיל. אני זוכר, שלפני שנתים הוצעה פה בפורום (כמעט בטוח שזה היה SEFFIC) קו 5א, שיהיה במסלול שונה.
 

adiryosef

New member
שלי...

שרשור הקו החדש

שלום לכולם
עלה במוחי הרעיון איזה קו הייתי מוסיף לתח"צ בארץ.... אז לקחתי את הרעיון הזה צעד אחד קדימה ופתחתי שרשור בנוש. אני מזמין את כולם לרשום איזה קו אתם הייתם מוסים לתח"צ באר, באיזה חברה הוא היה עובד, מה היה מס' הקו, תחנות קצה ומסלולו בגדול. אז אל תתביישו ותכתבו. יום טוב לכולם
שלי...
שתי קווים בכל עיר דימונה..קו שיעבור בתחנות בשכונות הצפוניות ותחנה סופית בתחנה מרכזית וקו שני בדימונה בשכונות הדרומיות ובסוף בתחנה מרכזית. וכמו כן בערד וירוחם.
 

Image of me

New member
מהמפרצית לטכניון דרך נשר

שרשור הקו החדש

שלום לכולם
עלה במוחי הרעיון איזה קו הייתי מוסיף לתח"צ בארץ.... אז לקחתי את הרעיון הזה צעד אחד קדימה ופתחתי שרשור בנוש. אני מזמין את כולם לרשום איזה קו אתם הייתם מוסים לתח"צ באר, באיזה חברה הוא היה עובד, מה היה מס' הקו, תחנות קצה ומסלולו בגדול. אז אל תתביישו ותכתבו. יום טוב לכולם
מהמפרצית לטכניון דרך נשר
שיסע בדרך הכי קצרה (לא כמו 76/77 עם כל הפיתולים).
 

אוהד11

New member
יש לי מספר הצעות: מרכבת ארלוזרוב

מהמפרצית לטכניון דרך נשר
שיסע בדרך הכי קצרה (לא כמו 76/77 עם כל הפיתולים).
יש לי מספר הצעות: מרכבת ארלוזרוב
דרך דיזנגוף או בן יהודה, אלנבי, הר ציון, לחולון קוגל, וייצמן, אזור הקניונים ועד אזור התעשיה סמוך לביה"ס לכבאות. קו 73 מחולון וקו 4 מת"מ להאריך עד אונ' ת"א. קווים 91 ו- 93 מחולון לעתידים, בדומה ל- 40/42 מבת ים. קו מכרמלית להוד השרון עד ביה"ח מאיר. קווים מכרמלית: קו נוסף לאזור שביב בהרצליה, קו דרך רעננה צפון וקו דרך כ"ס צפון. קווים מאשדוד ומאשקלון לפ"ת. קו מתל השומר ליהוד. קו מר"ג ליהוד והפיכת קו 36א לקו סדיר. הארכת הקווים 7 ו- 8 של דן לחולון והארכת קו 3 לאזור. הארכה של קו 31 מגבעתיים עד אונ' בר אילן או קיראון. הוצאת קווים 30, 60, 61 ו- 62 לאונ' בר אילן/תה"ש/קיראון.
 

אורי404

New member
מוזר שאין קו מתל השומר ליהוד...

יש לי מספר הצעות: מרכבת ארלוזרוב
דרך דיזנגוף או בן יהודה, אלנבי, הר ציון, לחולון קוגל, וייצמן, אזור הקניונים ועד אזור התעשיה סמוך לביה"ס לכבאות. קו 73 מחולון וקו 4 מת"מ להאריך עד אונ' ת"א. קווים 91 ו- 93 מחולון לעתידים, בדומה ל- 40/42 מבת ים. קו מכרמלית להוד השרון עד ביה"ח מאיר. קווים מכרמלית: קו נוסף לאזור שביב בהרצליה, קו דרך רעננה צפון וקו דרך כ"ס צפון. קווים מאשדוד ומאשקלון לפ"ת. קו מתל השומר ליהוד. קו מר"ג ליהוד והפיכת קו 36א לקו סדיר. הארכת הקווים 7 ו- 8 של דן לחולון והארכת קו 3 לאזור. הארכה של קו 31 מגבעתיים עד אונ' בר אילן או קיראון. הוצאת קווים 30, 60, 61 ו- 62 לאונ' בר אילן/תה"ש/קיראון.
מוזר שאין קו מתל השומר ליהוד...
הרי אלה נקודות קרובות אחת לשניה... וגם רמת גן באיזור של יהוד, וזה לא הגיוני שאין קו כזה כיום. נזכרתי. (אוהד מציע להאריך את קו 4 לאוניברסיטה, לכן נזכרתי); בעבר הציעו בפורום לחבר את קו 4 עם קו 16.
 

connex

Active member
יש את 475

מוזר שאין קו מתל השומר ליהוד...
הרי אלה נקודות קרובות אחת לשניה... וגם רמת גן באיזור של יהוד, וזה לא הגיוני שאין קו כזה כיום. נזכרתי. (אוהד מציע להאריך את קו 4 לאוניברסיטה, לכן נזכרתי); בעבר הציעו בפורום לחבר את קו 4 עם קו 16.
יש את 475
עובר גם בתל השומר וגם ביהוד
 
475 לא מגיע לבי"ח תה"ש

יש את 475
עובר גם בתל השומר וגם ביהוד
475 לא מגיע לבי"ח תה"ש
וזו באמת בעיה לאנשי יהוד. כיום צריך לתל-השומר 2 אוטובוסים, כשאמא שלי שכבה שם במצב סופני לפני 19 שנה גם קו 56 לא היה ונסעתי עם 3 אוטובוסים בכל צד. עם 37 לצומת סביון, 76 לרימון ומשם עם 55 ועוד חתיכה רצינית ברגל, באותה תקופה פעלה קבוצה ביהוד למען אוטובוס בכיוון ואני הצטרפתי אליהם והחתמתי את חצי יהוד ובסוף קיבלנו את קו 56. אבל לי זה כבר היה מאוחר מדי. גם בני יהוד שלמדו בבר-אילן סבלו מהענין הזה מאוד, אבל היום יש להם את 56 וגם 137 החדש עובר דרך שם. ובכן אני הייתי רוצה באמת אוטובוס שיגיע ישירות לתל השומר. והייתי רוצה את 137 בתדירות יותר גבוהה.
 

אורי404

New member
קו 475 לא נכנס לתוך יהוד, אלא ברחוב

יש את 475
עובר גם בתל השומר וגם ביהוד
קו 475 לא נכנס לתוך יהוד, אלא ברחוב
הראשי. אני מתאר לעצמי שאוהד התכוון לקו מפאתי יהוד לתל השומר, כולל בית החולים, וזה הגיוני מאוד שכך יהיה, ולא הגיוני איך לא פועל קו כזה כיום.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה