שרשור הקו החדש

מצב
הנושא נעול.

אוהד11

New member
בעבר נעשה נסיון להפעיל קו לילה

קו לילה חוצה גוש דן במסלול הבא:
מבוסס על קווי דן-מצפון לדרום- 247 עד הכפר הירוק,24 עד אלנבי, 18 עד בת ים, 19/129 לראשון.
בעבר נעשה נסיון להפעיל קו לילה
שמספרו היה 19/47 והוא פעל מצומת רעננה במסלול קו 47 עד רחוב אלנבי ומשם עד ראשל"צ במסלול קו 19. הקו פעל בחודשי הקיץ יולי-אוגוסט במשך שנתיים ובוטל. שנה אחת גם הופעל קו לילה 266 מת"א לפ"ת ולא הצליח.
 

Shark Alarm

New member
שאלת גם לגבי מספרי הקוים.. ../images/Emo26.gif

שרשור הקו החדש

שלום לכולם
עלה במוחי הרעיון איזה קו הייתי מוסיף לתח"צ בארץ.... אז לקחתי את הרעיון הזה צעד אחד קדימה ופתחתי שרשור בנוש. אני מזמין את כולם לרשום איזה קו אתם הייתם מוסים לתח"צ באר, באיזה חברה הוא היה עובד, מה היה מס' הקו, תחנות קצה ומסלולו בגדול. אז אל תתביישו ותכתבו. יום טוב לכולם
שאלת גם לגבי מספרי הקוים..

איך משפיע מספר הקו
ז"א מה חשוב איזה מספר קו הוא יהיה
 

yehudam444

New member
זה עולה כסף!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

שרשור הקו החדש

שלום לכולם
עלה במוחי הרעיון איזה קו הייתי מוסיף לתח"צ בארץ.... אז לקחתי את הרעיון הזה צעד אחד קדימה ופתחתי שרשור בנוש. אני מזמין את כולם לרשום איזה קו אתם הייתם מוסים לתח"צ באר, באיזה חברה הוא היה עובד, מה היה מס' הקו, תחנות קצה ומסלולו בגדול. אז אל תתביישו ותכתבו. יום טוב לכולם
זה עולה כסף!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
הצעות לקווים מכל מקום לכל מקום זה נהדר בפורום, בשטח יש עלויות אדירות להפעלת קו חדש ואם אגד או דן לא יביאו בסוף היום לפחות שקל אחד רווח, כל הקו לא שווה כלום, אז להרגע עם קווים חדשים מקהיר לדמשק דרך ראש העין,פ"ת, ראש הנקרה ותחנות בצור וצידון.
 

mucool2

New member
אתה מדבר שטויות! (סליחה על הביטוי)

זה עולה כסף!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
הצעות לקווים מכל מקום לכל מקום זה נהדר בפורום, בשטח יש עלויות אדירות להפעלת קו חדש ואם אגד או דן לא יביאו בסוף היום לפחות שקל אחד רווח, כל הקו לא שווה כלום, אז להרגע עם קווים חדשים מקהיר לדמשק דרך ראש העין,פ"ת, ראש הנקרה ותחנות בצור וצידון.
אתה מדבר שטויות! (סליחה על הביטוי)
תחבורה ציבורית עולה כסף, ומסובסדת בחלקה מכספי מסים, כמו חינוך, ביטחון, בריאות וכו'. קווים לא רווחיים קיימים כבר כיום והם צורך חיוני לתושבי הפריפריה. חוצמזה, לא לכל הפעלת קו חדש יש עלויות אדירות, וחלק מהם גם רווחיים. ההצעות שהועלו כאן הן ברובן הגדול ריאליות ולא חורגות מהקיים. אפשר גם לבטל קווים מיותרים שקיימים היום ואז מקורות המימון יגדלו.
 
מה ניסגר איתך?

זה עולה כסף!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
הצעות לקווים מכל מקום לכל מקום זה נהדר בפורום, בשטח יש עלויות אדירות להפעלת קו חדש ואם אגד או דן לא יביאו בסוף היום לפחות שקל אחד רווח, כל הקו לא שווה כלום, אז להרגע עם קווים חדשים מקהיר לדמשק דרך ראש העין,פ"ת, ראש הנקרה ותחנות בצור וצידון.
מה ניסגר איתך?
זה פורום תח"צ!, כאן צריך לעודד דברים כאלה ואפילו אם הקווים האלה לא יתממשו זה יהייה נחמד להמשיך ןלפנטז ואתה צריך לבוא ולהרוס הכל? ממש נחמד מצידך! כנראה שפה זה לא מקומך
 

line 666

New member
לדעתי -

שרשור הקו החדש

שלום לכולם
עלה במוחי הרעיון איזה קו הייתי מוסיף לתח"צ בארץ.... אז לקחתי את הרעיון הזה צעד אחד קדימה ופתחתי שרשור בנוש. אני מזמין את כולם לרשום איזה קו אתם הייתם מוסים לתח"צ באר, באיזה חברה הוא היה עובד, מה היה מס' הקו, תחנות קצה ומסלולו בגדול. אז אל תתביישו ותכתבו. יום טוב לכולם
לדעתי -
לשנות את מסלול קו 27 בחיפה : בית חולים כרמל,אוניברסיטה,מ.חורב,גרנד קניון,ורדיה,שמשון , יותם, אהוד,יותם, שמשון , כרמליה, מ.הכרמל,בית חולים רוטשילד,ביכורים , וגווד,האסיף,שמשון,ורדיה, פיקא, גרנד קניון. וקו 5 בחיפה: המסלול הרגיל רק שיכנס לורדיה. וקו 150 בחיפה: טכניון - מ.המפרץ ישיר קו 151 בחיפה: טכניון - מ.ח.הכרמל קו 152 בחיפה : מ.המפרץ ישיר למ.ח.הכרמל {עוצר רק בתחנות המרכזיות} קו 130 בחיפה:אוניברסיטה - מ.ח.הכרמל קו 131 בחיפה:אוניברסיטה -מ.המפרץ
 

mister K

New member
המסלול שהצעת מאוד לא ברור

לדעתי -
לשנות את מסלול קו 27 בחיפה : בית חולים כרמל,אוניברסיטה,מ.חורב,גרנד קניון,ורדיה,שמשון , יותם, אהוד,יותם, שמשון , כרמליה, מ.הכרמל,בית חולים רוטשילד,ביכורים , וגווד,האסיף,שמשון,ורדיה, פיקא, גרנד קניון. וקו 5 בחיפה: המסלול הרגיל רק שיכנס לורדיה. וקו 150 בחיפה: טכניון - מ.המפרץ ישיר קו 151 בחיפה: טכניון - מ.ח.הכרמל קו 152 בחיפה : מ.המפרץ ישיר למ.ח.הכרמל {עוצר רק בתחנות המרכזיות} קו 130 בחיפה:אוניברסיטה - מ.ח.הכרמל קו 131 בחיפה:אוניברסיטה -מ.המפרץ
המסלול שהצעת מאוד לא ברור
האוניברסיטה בכלל לא נמצאת בדרך מבית חולים כרמל למרכז חורב. ואם כבר קו סיבובי אז שיסתיים בבית חולים כרמל ולא בגרנד קניון. כל הקווים האחרים שהצעת כבר קיימים: טכניון - מפרצית: קו 142. טכניון - חוף הכרמל: קו 11. מפרצית - חוף הכרמל מהיר: קו 103 (אין טעם שיהיה קו ישיר במסלול הזה כי ממילא בשעות העומס יוצא אוטובוס כל 5 דקות ולכן לא כל האוטובוסים עוצרים בכל התחנות). אוניברסיטה - חוף הכרמל: קו 46. אוניברסיטה - מפרצית: קו 141 מהיר וקו 143 דרך נשר (קו 131 האמיתי נוסע מבית חולים כרמל למפרצית דרך מרכז הכרמל והדר).
 

line 666

New member
בקו 27 ציינתי רק את המקומות העיקרים

המסלול שהצעת מאוד לא ברור
האוניברסיטה בכלל לא נמצאת בדרך מבית חולים כרמל למרכז חורב. ואם כבר קו סיבובי אז שיסתיים בבית חולים כרמל ולא בגרנד קניון. כל הקווים האחרים שהצעת כבר קיימים: טכניון - מפרצית: קו 142. טכניון - חוף הכרמל: קו 11. מפרצית - חוף הכרמל מהיר: קו 103 (אין טעם שיהיה קו ישיר במסלול הזה כי ממילא בשעות העומס יוצא אוטובוס כל 5 דקות ולכן לא כל האוטובוסים עוצרים בכל התחנות). אוניברסיטה - חוף הכרמל: קו 46. אוניברסיטה - מפרצית: קו 141 מהיר וקו 143 דרך נשר (קו 131 האמיתי נוסע מבית חולים כרמל למפרצית דרך מרכז הכרמל והדר).
בקו 27 ציינתי רק את המקומות העיקרים
וממש לא רציתי לעשות קו סיבובי כל שאר הקווים הם ישירים , שעוצרים רק איפה שכתבתי.
 

mister K

New member
עכשיו זה עוד יותר לא ברור

בקו 27 ציינתי רק את המקומות העיקרים
וממש לא רציתי לעשות קו סיבובי כל שאר הקווים הם ישירים , שעוצרים רק איפה שכתבתי.
עכשיו זה עוד יותר לא ברור
איך האוניברסיטה קשורה? והקו גם ייכנס לגרנד פעמיים? ממש לא הבנתי. האמת היא שדווקא את קו 27 הייתי משאיר כמו שהוא ומנהיג כרטיסי מעבר לקווים להדר, לנווה שאנן ולאוניברסיטה ולהיפך מהקווים האלה לקו 27. דבר שדרוש מאוד בחיפה גם בקווי שכונות נוספים. ואין סיבה שיהיו קווים ישירים כאלה בתוך העיר, גם ככה הקווים האלה מהירים ויעילים מאוד. לדוגמה: לקו 103 לוקח אמנם בשעות העומס 35 דקות לחצות את העיר, אך זה בגלל עומס התנועה בציר ולא בגלל התחנות. כך שקו ישיר לא ישנה הרבה.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה