שרשור הפרק היומי

De-Panther

New member
פרק שווה!!../images/Emo9.gif אהבתי|זבנג|../images/Emo23.gif../images/Emo185.gif

אותו למרות שהיה שם אובר קיטש
ובאמת כבר שכחתי איך הם בפעם הראשונה איחדו את כל החלקים
 
קיטש זה רע?! ../images/Emo12.gif../images/Emo2.gif

אנחנו עושים טלנובלות כל הזמן [3212 כי טלנובלה, מסתבר
, זאת לא מילה גסה. בטח לא כשמחברים אותה עם הארי פוטר]
 

De-Panther

New member
קיטש זה נוראי!! וגם|זבנג|../images/Emo23.gif../images/Emo185.gif

הייתה לי תקופה ארוכה של קיטש עד לפני כמה חודשים זה היה מספיק קיטש לכל החיים
 

y a m i girl

New member
קיטש זה רע כשזה |מדוזה|../images/Emo82.gif

הסוף של חומריו האפלים |מזועזע| אני אדם אוהב קיטש, אפילו עד מעוד. אבל כשהוא בא כגוש ענקי ודביק וכתוב לא טוב במיוחד (פולמן, תלמד לכתוב קיטש בצורה נורמאלית. למה לא היית אישה כשכתבת את כל הסוף של הספר???><) זה פשוט מזעזע.
 

rocket

New member
קפצתי להגיד ש ...

עוד לפני שלוש שנים כשראיתי את הפרק הזה לראשונה הוא היה אחד האהובים אליי. זהו ^^
 

Yosh Yosh

New member
כנ"ל

מה חבל שבצפייה חוזרת כל הפרקים נראים עלובים כי יודעים שאין פואנטה!! *בועטת ברומיקו טקהאשי* ~_~
 

y a m i girl

New member
תגידי לי דבר אחד|מדוזה|../images/Emo82.gif

מה את עושה פה? כותבת פה? חשבתי שזה לא יאה לך להיות בחברתינו. חשבתי שאנחנו טיפשות מטומטמות שאת שונאת... מפתיע לרעה לראות אותך פה... באת סתם או כדי לרדת על אינויאשה ורומיקו? בקומונה הזו כותבים אנשים שאוהבים את הדברים האלו. לא חושבים שהם טיפשיים וחסרי פואנטה, וגם אנשים שהחברה בפורום שמחה לקבל אותם.
 

Yosh Yosh

New member
אוקיי...

קודם כל, הרגשתי שמחובתי להגיב למה שכתבת, אז הנה, אני עושה את זה: 1) היה לזה את השרשור שלו לפני כמה חודשים. לא הגבת אז? חבל, אני לא חושבת שזה המקום להעלות את זה מחדש (ואגב, אני התנצלתי על חלק מהדברים שכתבתי, ואחרי קריאה חוזרת, אני מבינה שלא הייתי צריכה לכתוב את זה בכלל, ואם כן, לפחות לנסח אחרת. הייתי מאוד בעצבים באותו זמן, וגם הסברתי את זה.) 2) השתמשת בגוף ראשון רבים. אנחנו? מי זה האנחנו שדברת עליו? אני כתבתי הודעה לאנשים בפורום הזה, לא רק לך. 3) אינויאשה, האנימה לפחות, בסופו של דבר, היא חסרת פואנטה. מה לעשות, החליטו להפסיק את האנימה לפני שהמנגה נגמרה. המנגה עדיין נמשכת, ולדעתי, היא בינתיים סתם נגררת ולא מגיעה לשומקום. משמע, חסר פואנטה, לפחות כרגע. אני מלכתחילה נכנסתי לפה כדי לראות מה כתבו על הפרק, כי אני זוכרת שבזמנו אהבתי אותו. ראית שסבטה כתבה את מה שאני חשבתי, אז הגבתי. באמת שאין לי כוונה להשאר פה יותר מדי, כי כמו שאמרת, אני לא אתרום פה כלום בכך שרק ארד על הסדרה. אמרתי את דעתי וזהו. ושוב אני אומרת, לנושא היה את השרשור שלו. לא הגבת בזמנו? חבל, אני לא חושבת שזה מן הראוי להעלות את זה שוב.
 
אני דווקא חושבת שהשירשור המדובר לא

היה מיותר, הוא הביא לדיונים ומסקנות חשובים בזמנו. אבל אני בהחלט מסכימה איתך שזה לא המקום הראוי לדון בנושא הזה שוב. ומותר לך להביע דיעה על הסדרה, כל עוד היא בטוב טעם ולא מתובלת בקללות עסיסיות. הרי זה פורום דמוקרטי, לא...?
 

ff5

New member
למהלפתוח שעה לפניי?

סתם להגיד "אני פתחתי או שמה?
פרק נחמד. אהבתי אותו מאוד. עוד מנעט הוא ישאל אותה:"קאגומה, אני יכול לנשק אותך?" ואח"כ "קאגומ אני יכול ..." XDDDDDDDDDDDDDDDDD. או זה מצחיק אותי כשאני חושב על זה. XD
 

ערן1987

New member
שעה לפני?

עוד רגע אני פותח כבר מעכשיו לפרק של מחר מה הקטע? חצי שעה לפני זה הרבה זמן? זה משנה כמה זמן לפני? עדיף שלא יהיה בכלל?
 
למעלה