../images/Emo41.gif פינה חדשה!
שלום לכולם, מדי פעם עולה כאן מישהו עם רעיון להקים פינה מסויימת (רעיון שבד"כ נופל משום מה, ברגע שהפינה עוזבת את הדף הראשון) אז גם אני אקים פינה משלי... "פינת הקישור" תחת השירשור הזה אתם מוזמנים להוסיף קישורים לכתבות, סאטירות תמונות - העוסקות באקטואליה/פוליטיקה/חברה או שאר תחומי עניין שנוגעים לנוער מרצ איך שהוא... שימו לב: זה לא יהפוך להיות עוד שירושור ויכוח בין ימין/שמאל! לא להגיב לתוכן הכתבות, אלא רק לאיכותן או אמינותם וכו´... המטרה כאן היא להציג חומר קריאה ולא להתווכח (סליחה, לדון)... דיונים, בשירשור נפרד. אם זה יצליח, זה ימשיך, אם לא - לא... בכל מקרה, קראתם משהו מעניין שאתם חושבים שכולם צריכים לקרוא? שימו אותו כאן! בתודה מראש, - מתן (ההוא מצוות השרשור האלטרנטיבי בחסות מירב
בע"מ... הימים הטובים שלא ישובו עוד...)
שלום לכולם, מדי פעם עולה כאן מישהו עם רעיון להקים פינה מסויימת (רעיון שבד"כ נופל משום מה, ברגע שהפינה עוזבת את הדף הראשון) אז גם אני אקים פינה משלי... "פינת הקישור" תחת השירשור הזה אתם מוזמנים להוסיף קישורים לכתבות, סאטירות תמונות - העוסקות באקטואליה/פוליטיקה/חברה או שאר תחומי עניין שנוגעים לנוער מרצ איך שהוא... שימו לב: זה לא יהפוך להיות עוד שירושור ויכוח בין ימין/שמאל! לא להגיב לתוכן הכתבות, אלא רק לאיכותן או אמינותם וכו´... המטרה כאן היא להציג חומר קריאה ולא להתווכח (סליחה, לדון)... דיונים, בשירשור נפרד. אם זה יצליח, זה ימשיך, אם לא - לא... בכל מקרה, קראתם משהו מעניין שאתם חושבים שכולם צריכים לקרוא? שימו אותו כאן! בתודה מראש, - מתן (ההוא מצוות השרשור האלטרנטיבי בחסות מירב