פורומים חדשים בתפוז אנשים

noyy

New member
../images/Emo28.gifבלי להעליב

את יודעת (וגם אני יודעת) שאת יפה אבל השפתון חורג קצת הרבה מהשפתיים :$
 

Snow fairy

New member
חח וואלה?

אין חוקים באיפור וזה מה שאחותי רצתה לעשות וזה מה שהיא עשתה [השראה אינדיאנית ופוקהונטס, שאם ראית את הסרט, בטח ראית שיש לה שפתיים כאלה]. לא הסתרתי את זה ולא טענתי שזה גודל השפתיים המקורי שלי. אחותי לומדת איפור מקצועי בירין שחף, אז תאמיני לי שהיא יודעת מה היא עושה. אז תכלס', בלי להעליב- לא הבנתי מה הנקודה שלך. [בנימה טובה].
 

Snow fairy

New member
ואגב-

"השפתון חורג קצת הרבה מהשפתיים". הוא חורג באיזה מילימטר
כאילו, כולה היא "חיברה" את החריץ של השפתיים.
 

noyy

New member
../images/Emo28.gifטוב, לקחת את זה קשה

תאמיני לי!!!!!!111 שרואים שהוא חורג מהשפתיים שלך וזה קצת בולט, וזה מה שבסה"כ ניסיתי להגיד לך. לדעתי זה לא יפה פשוט, זהו. אין פה שום זלזול באחותך שיודעת מה היא עושה (כי חשוב לציין שהיא לומדת אצל ירין שחף) או בפוקהונטס בעלת השפתיים העבות. המטרה שלי לא הייתה להעליב אותך, חבל שתקפת אותי ככה. יש לאנשים נטייה לקחת ביקורת קלה ולעשות ממנה פיל
 

Snow fairy

New member
לא לקחתי קשה.

אוקי, זו לא היתה המטרה שלך. אבל מה כן היתה המטרה שלך בזה? באמת שלא הבנתי. [מה שניסיתי להסביר שזה ברור לי לחלוטין שהוא חורג מהשפתיים כי הוא היה עלי, אז כנראה ששמתי לב, נכון? אז לא הבנתי למה את מודיעה לי את זה.]
 

noyy

New member
../images/Emo28.gifלא מסתתרת מאחורי זה שום מטרה

אלא רק להבהיר שזה פשוט נראה רע ומוריד מהיופי שלך. זהו דיי, בבקשה תלמדי לקבל דעות של אחרים
 

Snow fairy

New member
מתי הבעת את הדעה שלך בדיוק?!?!!

פשוט כתבת שזה חורג מהשפתיים נטו, בלי -שום- הבעה של דעה. ואני מקבלת יפה מאוד דעות של אחרים, את הבנת אותי הכי לא נכון בעולם, וגם נראה כאילו את מנסה להתעצבן בכוונה, לא תקפתי אותך בכלל ולא היתה לי שום כוונה כזאת וכתבתי לך הכי יפה בעולם. אני מקבלת יפה מאוד דעות של אחרים, את לא מכירה אותי אז על סמך מה את אומרת את זה? עצבנת אותי:|
 

noyy

New member
../images/Emo28.gifחחחחחחחחחחחחחחחח

אני מנסה להתעצבן בכוונה? אני חושבת שאני יותר רגועה ממך
אני מצטערת שלא הבעתי את דעתי בהודעה ההתחלתית! אבל אני חושבת שהבנת מאליו שלא אהבתי את זה ושזה עושה לכל הפנים שלך עוול (לדעתי! כן?) חבל על הוויכוח הזה, וחבל שנמשיך להגיב אחת לשניה (בשרשור הזה) כי אין לזה פואנטה.
 
חח הבנתי את כוונתך אבל,../images/Emo108.gif

למעשה היא צודקת, היא רצתה למלא ת'שפתיים בקטע של פוקהונטס כזה.. ולא בקטע של לחרוג מקו השפתיים.. אלא בכוונה.. והיא לא תקפה אותך, היא רק הסבירה לך למה אחותה התכוונה.
 

scarlet moon

New member
הי נוי

אני אחות של מאיה
רציתי רק להגיד לך שאני מקבלת את ההערה של בתור הערה, אבל אני רוצה ללמד אותך משהו על איפור - יש כמה סוגים של איפור, העיקריים נקראים "איפור פאשן", ו"איפור יופי". איפור יופי הוא איפור לאירועים, כלות, יומיום וכו', איפור יחסית סטנדרטי. "איפור פאשן" זה איפור שבו אין ממש חוקים. בגלל זה אפשר להדביק בו נוצות מתחת לעין (לא היית הולכת ככה לשום מקום נכון?) והייתי יכולה גם למרוח לה את האודם על כל הסנטר אם הייתי רוצה, כי זה כלי לביטוי אמנותי, במקרה הזה ההשראה היא אינדיאנית, וכחלק מהאיפור יש שימוש בהגדלת השפה העליונה בשביל לתת מראה שונה מהיומיום ולא סטנדרטי, חלק מהלוק שרציתי להעביר. אם זה לא לטעמך אז קורה, אבל הבעת הדעה שלך נבעה לדעתי מבורות מסוימת בתחום (וזה בסדר לגמרי, גם לי לא היה יותר מדי מושג באיפור בכתה י'). שיהיה לך ערב מצוין.
 

noyy

New member
../images/Emo28.gifאז כנראה לא הבנתי

ולמרות שאני לא מתיימרת להיות מבינה גדולה באיפור, אני עדיין חושבת שזה סתם יוצר לה מראה של "ברווז" ופשוט נראה רע על הפנים שלה, גם אם ניסיתן לחקות את אנג'לינה ג'ולי. אם כבר, בשביל לנסות להדמות לפוקהונטס לדעתי היית מאפרת מישהי עם שפתיים עבות באמת. אני לא יודעת למה נהיה מהדבר הזה כזאת מפלצת
 

scarlet moon

New member
איפור זה עניין של טעם

אם זה לא לטעמך, אני חושבת שאני אתמודד עם זה. היו לי מספיק ביקורות חיוביות על העבודה הזו, מאנשים שמבינים *קצת* (הרבה) יותר ממך.
 

shiratel

New member
אולי דייייייייייייייייייייייייייייי?!?!?!?!

מה עשיתם מזה?! היא הביעה את דעתה, לא תקפה ולא כלום, וזה לא חשוב שאין לה נסיון והבנה באיפור. בתכל'ס, דווקא דעה של מישהו שהוא חיצוני ולא מבין באיפור גם אומרת משהו. יכולתן להתמודד בלי לעקוץ אותה בעובדה שהיא לא מבינה באיפור. ונורא מוזר שאפילו לא שמת לב שהיא החמיאה לך שאת יפה (מסכימה איתה, ד"א) ממש בהתחלה! זה נהיה כדור שלג, והבחורה בסה"כ הביעה את דעתה, גם היא לא הייתה שיא החיובית. אפשר להגיד - קיבלתי, לא מסכימה, ולגמור עניין! בפורום הזה יש נטייה להפוך כל שטות קטנה לוויכוח שלא נגמר!!! אפשר להשתגע!!!!!!
 

Snow fairy

New member
שמתי לב.

ותודה לשתיכן. באמת. פשוט התרכזתי בלא להבין למה היא כתבה את זה. זה לא שאני מחפשת לריב עם אנשים, אבל היא כתבה את זה במעין עובדה שלא הבנתי מה היא רוצה. אני לא ניסיתי להעביר שהיא לא מבינה באיפור, כי גם אני לא. אבל התכוונתי שאם זה מה שאחותי רצתה אז כאילו.. מי היא שתגיד אם זה מתאים או לא?:|. זה לאו דווקא נעשה כדי להיות יותר יפה עלי, אלא בשביל להעביר את הרעיון וההשראה או לא יודעת מה. ולנוי- אולי היא היתה צריכה לקחת מישהי עם שפתיים עבות בשביל זה, אבל אני היחידה שהיא מאפרת ונמצאת בהישג יד:| טוב די, אין לי כוח.
 

Snow fairy

New member
ומשהו אחרון-

אם היא היתה אומרת "וואלה, בעיני זה לא משהו שזה יוצא מקו השפתיים" הייתי אומרת "וואלה, דעה שלך". אבל היא אמרה "בלי להעליב, אבל השפתון חורג קצת הרבה מקו השפתיים". אז כאילו... וואלה?
 
למעלה