עידכונים מהוילה -יום96- 18.2

annabrl

New member
כל הכבוד לאיילה אמרה לאלירז מילים נכונות

היחידה שהצליחה להעביר לו מסר נכון רק חבל שהוא חושב שגואל העמיד אותו ... באסה גואל לא יעשה לו את זה
 
אלין: אלירז, אתה יודע מה מרגיע אותי?

שאני יודעת שיש בנאדם אחד שאף פעם לא ישים את השם שלי, שאני בטוחה בטוחה בטוחה שהוא לא ישים את השם שלי וזה משמח אותי. קסם של ילדה.
 
איילה עושה שירות לעצמה כרגע,סער הפנה לה גב

אז יש לה עם מי לנהל את השיח לו היתה כמהה מהרגע שהסתיים המשדר.את אותם משפטים שהיא אומרת לאלירז היא מכוונת לעצמה כמובן
 
איילה קמה ונופלת על האגו שלה

הנשמה שלה תלויה על חוט הסערה. שמעה משפט אחד מסער על כמה היא "חזקה בחוץ" (ומאיפה בדיוק סער הביא את זה אחרי השיחה שלו אצל האח) וכולה התהפכה. העצב שלה לא אמין. השמחה שלה לא אמינה. הכל זז מקיצון לקיצון ברגע. בלתי אמינה בעליל.
 

gokussj2

New member
שמישהו יסביר לי איך מכל הטכנולוגיה

שיש לאח הגדול הוידאו והמיקרופונים האחרים באינטרנט שווים לתחת?
 
פוטנה אחרי שאיילה מסתלקת לאלירז ואלין

פוטנה: צעקו איילה וסער תזהרו מפוטנה שהעמידה את איילה להדחה. עוד יותר קשה לי לשמוע את אלין אומרת משפט כזה לך שרק אחד... אלין: אמרתי לא רק אחד, אמרתי לפחות אחד. [אני מבינה שהיה לה רע בגלל הצעקה והיו כמה עקיצות של איילה אבל אלין התכוונה רק לעודד את איילה...] אלין: לא מבינה למה היא (איילה) כל כך מופתעת, היא הרי מסתדרת רק עם שניים בבית.
 

tecinv

New member
הפקה זבל. שיחה מעניינת במצלמה 4, אבל מראים

חדר של אנשים ישנים. במצלמה 4 שיחה בחצר בין איילה אלירז אלין פותנה על תחושת התסכול והנבגדות שלהם מההדחה, ושהם בפרנויה כי הם לא מבינים ולא יודעים מי הצביע להם, אבל בקושי שומעים ולא רואים את האנשים כי המצלמה מצלמת את החצר. במצלמה הראשית במקום להראות את השיחה, מראים את חדר השינה שלא קורה בו כלום. הפקה מעצבנת.
 
שים אוזניות כדי לשמוע

מהרמקולים של המחשב אני לא שומעת כלום. גיליתי את זה במקרה אחרי ששמעתי מוזיקה דרך המחשב...
 
../images/Emo243.gifכרגע אלין נמצאת במקום האחרון לפי הסקרים

שלחו את הסיפרה -2 ל-2020 למועמדת אלין לוי והצילו אותה מהדחה!!!! הקליפ של אלין- צפו והתאהבו- http://www.flix.co.il/tapuz/showVideo.asp?m=3536325 הפורום הרשמי של אלין לוי- http://alin-levi.co.cc/index.php?act=idx כתבה יפה מאוד על אלין והחבר: http://www.nrg.co.il/online/54/ART2/060/363.html?hp=54&loc=25&tmp=3670 שלחו את הסיפרה -3 ל-2020 למועמד אלירז שדה והצילו אותו מהדחה!!!! הקליפ של אלירז-צפו והתאהבו- http://www.flix.co.il/tapuz/showVideo.asp?m=3535438 אלין למצלמה- ' האח הגדול, אתה יכול לומר לאלירז שאני דואגת לו? הוא כבר הרבה זמן בחדר.. ' אלין כול כך דואגת לאלירז.. מי ידאג לה? אסור לנו לנטוש אותה, אסור !!! אלין כרגע אחרונה בסקר של איריס קול, אסור לנטוש אותה.
 
מצחיק שדווקא איילה נותנת לאלירז את העצה הכי

טובה תפסיק להסתכל לחברים שלך בעיניים ולחפש מי דפק אותך
 
למעלה