עידכונים מהוילה -יום36- 20.12

ExsoTic Cop

New member
איזה באסה שאביב יצא במקום שיהיה אקשן בלילה

ושיפריעו להן קצת בשינה וקצת צחוקים כולם כבר ישנים.
 

Tapudy

New member
נכון ../images/Emo45.gif

תמיד חיכיתי ללילה לראות מה אביב הולך לעולל לדיירים המסכנים. עכשיו אין שם אף אחד. זה כל כך משעמממם. מי רוצה לראות את הבית אבות הזה הולך לישון? וכל אחד עם הבעיה שלו. אחת עם קלקול קיבה, אחד עם כינים, אחד עם פריצת דיסק, אחד עם כאבי ברכיים ודיכאון כרוני. בית אבות קטן עליהם.
 

יויו13

New member
אני שמח שהוא סולק, בדיחות ושטויות בתת רמה .

לא הצחיק אותי בכלל.
 

התמכרות

New member
אהבתי את אביב בהתחלה, אך הוא כבר התחיל

להגזים וזה איבד טעם לדעתי. מה שכן - עכשיו אין לילה בכלל
אך שיהיה יום לפחות גם חצי נחמה. ב-VIP לא היה משעמם לשנייה.
 

Tapudy

New member
זה ממש מוזר

עם כמה שחשבנו שהקאסט של ה-VIP היה מחורבן (ועל כך הוטבע המונח "חבורת הפסטיגל") הוא היה פי מיליון יותר טוב ממה שהולך בעונה הזאת. באמת אם חושבים על זה, לא היה רגע דל בעונת ה-VIP והיה כיף לראות אותם לרוב. העונה ההיא גם הייתה דיי שכונה והאח הגדול דאג להעסיק את הדיירים כל הזמן אפילו בדברים שלא היו בהכרח משימות. אני זוכר שהיו ערבים שנתנו להם כלי נגינה וארגנו מופעים קטנים. או סתם נתנו להם משימת כדורסל קטנה בשביל מים חמים. השיחות שלהם גם היו הרבה יותר טובות. ומה יש לנו כאן? חבורת קוטרים שמרגישים שהאח הגדול נגדם כל הזמן. יכול להיות שזה גם קצת אשמת חלוקת העשירים עניים שבאמת הורידה את התנאים. אבל אי אפשר עם אווירת הנכאים הזאת כל היום.
 

התמכרות

New member
כן,אין מה להשוות בכלל. ב-VIP הייתי מרותק למסך

והאנדרנלין שלי חגג. את העונה הראשונה לא ראיתי (חוץ מהפרק הראשון והאחרון) והבנתי שגם שם היה עולם אחר. לא חושב שמשימת העשירים/עניים אשמה (למרות שמשכו אותה חופשי), פשוט חסר להם שם איזה מנחם וכמה
ים שירימו את הבית ויגרמו לנו להיות מרותקים למסך. לפעמים ישנן כמה שיחות טובות, אך תמיד יש הרגשה שחסר משהו והלהבה כבית די מהר לצערנו. טוב שיש עוד תוכניות שמאזנות את המצב, אך היום יום די מאכזב העונה. פורמט התוכנית הוא מעולה, אך הרוב תלוי בדיירים. מקווה שדיירים חדשים אולי יוכלו לשפר את המצב הקיים.
 

Tapudy

New member
בעונת ה-VIP היה אחד מרגעי הטלוויזיה הגדולים

אני זוכר שהייתה את השבת שהכל התפוצץ וכל המשתתפים רבו במשך משהו כמו 3 שעות רצוף. זה היה כאוס טוטאלי ונהניתי מכל שניה. ממש רגע טלוויזיוני נדיר של רגשות אמיתיים מתפרצים. אבל בתוכנית המרכזית צמצמו את כל הריב הזה לשתי דקות בדיוק במשפט של דודי מליץ שהוא אמר לאמיר פיי גוטמן שהוא מנסה להציל את הקריירה המדשדשת שלו. בכלל לא היה מובן שזה היה ריב ענק של שעות. יש לי הקלטה של הכל. אולי אני אעלה את זה במלואו לא ערוך. הבעיה היא שזה עכשיו נראה עתיק, כמו משהו שקרה לפני 10 שנים. אולד ניוז.
 

התמכרות

New member
וואו מגניב. שום אולד ניוז, תעלה אם אתה יכול

אני ראיתי את הכל גם בשידור חי וזה היה חזק ביותר. הרבה דברים הם מצמצמים ולפעמים בעקבות עריכה, מי שלא ראה את התמונה במלואה, יכול להבין דברים אחרת ממה שהיה באמת. מצד שני, אין ברירה וצריך למרכז הכל לתוכנית אחת. היית בפורום ב-VIP?
 
חשבתי על זה הרבה ותקנו אותי אם אני טועה

יכול להיות... שבגלל שארז לא האמין שמיכל (חברה שלו) היתה בבית האח הגדול כאשר היה את משימת המסדר החליטו להביא אותה אליו? או שאולי זה היה על חשבון אסימון?
 

Tapudy

New member
למה שהם יעשו את זה רק בגלל שהוא לא האמין?

הוא אמר שהוא לא האמין? אני ראיתי שהדיירים ראו את המסדר זיהוי בפלזמה. לפחות ראו את המסדר זיהוי עם התוכי של שרה בפלזמה.
 
למעלה