עידכונים מהוילה - יום 51 - ה- 21.10

קפרי

New member
אני לא פלצנית, אבל הרבה בחברתם ואין לי שום

בעיה להיות איתם, מכירה מביניהם אנשים נפלאים ומי שאין לו רגשי נחיתות יכול יופי גם ליהנות, הם חיוביים ושליליים כמו כל אחד אחר.
 

קפרי

New member
נו באמת, מה את משווה- שילפה שטי השתתפה

בתוכנית כסלבריטאית דוגמנית יפהפיה ושחקנית מפורסמת ומוכשרת שמדברת רהוט גם אנגלית ולכן היה ללמוד ממנה והיא לא הצחיקה ולא כלום, שנית, לדעתי עוררה סימפטיה בזכות זה שהייתה כלפיה גזענות, אנשים יצאו במחאה לערוץ 4 והתלוננו על המילים הבוטות שנאמרו כלפיה ואילו כאן לא באו על שיפרה כשקיללה את אשר, לא על יוסי המבוגר שצריך לתת דוגמא של סבלנות כשאיים על וונסה עם סיפור הסיגריות שגם לו פיוז קצר, לא על כך שקרה לשיפרה שרמוטה (כך מתבטא גבר בן 56? שנקרא טוב?), לא על האצבע המשולשת של עינב שהזדקרה מול ההפקה ומול מליוני צופים (ללמד קצת חינוך) ולא על כך שהשתמשה במילה נאצית שלזה צריך להעיף אותה תכף ומיד מהתוכנית (זכור לך מה עשו ואיך החרימו את יפה ירקוני שהשתמשה בביטוי הזה כלפי חיילי צה"ל?) לכן, אל תשווי, יש הבדלים מאוד גדולים גם בבידור שמספק השחקן מסיינפלד ורמתו וליוסי, וסליחה-לכל הדיעות, אל תגידי לי שהם אותו דבר, יש בידור ויש בידור. אבל אף אחד לא אשם, לא אנחנו ולא הדיירים רק ההפקה שלא עושה חשבון לכלום פרט לכסף. אגב, גם בערוץ איטליה היה זוכה שלא היה בדרן לכן, פרמטר ההצלחה הוא לא הבידור אלא האקשן ולכן דווקא הייתי משאירה את שי (אם ההפקה חכמה) כי הוא אדם שאוהבים לשנוא, הוא עושה את הרכילויות, המטעמים לקהל, תחשבי על זה כמה ישעמם בלעדיו, וגם, מי יקדש בשבת לעינב? הרי יוסי לא מכבד אפילו בלהניח כיפה על הראש לעומת הצעירים שם, מביא אותי לתהות מה יותר גרוע, האנטי דת של שיפרה כאחת שעברה משברים או האנטי כבוד לדת של אדם מבוגר שמודע לרצונות ביתו...
 
תראי....

אם היה מתמודד בן 56 (שאת כן אוהבת) היית כועסת מההתנהגות של שי כלפיו. - כי קשה לאהוב טיפוס כמו שי. אבל בגלל שהוא מתנהג ככה ליוסי - את נהנית לראות את זה. ולא כועסת, וכותבת למה הוא מתנהג ככה. כמו שאת כותבת על יוסי ועינב.
 

קפרי

New member
אני כועסת על כל אדם שלא יודע לכבד אדם באשר

הוא ובוודאי על מבוגר, בתנאי כמובן שהמבוגר לא יעבור את הגבולות וידע לשים את עצמו במשבצת הנכונה שתתאים להתנהגות שלו קריא: "לא לקלל, לתת דוגמא לסבלנות, להיות נעים הליכות כפי שמתאים לגיל". לגבי שי אני לא חושבת שהוא טיפוס קל ואדרבא, כפי שאני שומעת על אחרים גם בחוץ חושבים שהוא טיפוס מרגיז, כולם, להוציא את העובדה שהשנאה כלפיו מוסיפה גם כן לאקשן אבל הביטי, יכולתי להגיב ברמה של: יוסי לא מצחיק אותי בכלל, בשבלי הוא לא רמת בידור לדוגמא, או " אני לא אוהבת איך היא עינב מתנהגת או מתלבשת וכו'" אבל כשזה הגיע לרמה של קללות, להשוות התנהגות לנאציזם, לצרוח ולהוציא אצבע הגבתי בהתאם גם שהעלימו או שיבחו, ואגב אישית לא שמעתי את שיפרה מקללת אבל כשאחותי אמרה לי הגבתי לא יפה - שתינו כי שתינו חשבנו שאיכזבה מאוד כאן.
 

קפרי

New member
אגב, מאמי ללא צנזורה, שי לא בלט בהתחלה כמו

יוסי, שימי לב שכותבים הכי הרבה על מי שבולט ועל מי שאת שמו מעלים הכי הרבה.
 
ספר לי משהו על התכנית הישרדות

לא ראיתי אותה, ואני רואה שאתה יודע לנתח מצבים, ואשמח אם תסביר לי מה קרה בהישרדות. אלו עקרונות היו שם שונים מכאן, ומדוע לדעתך זכתה מי שזכתה. בתודה מראש.
 
מסכימה חלקית ...

העם לא מטומטם אלה הולך עם הזרם .. ההפקה עצמה והתקשורת בכלל הכתירה את הדורבן למלך ודי בציניות אבל לצופים קל לקחת את זה ברצינות ללא מחשבה מכיוון שזה הופך את הבחירה לצפויה, קלה ,מזוה ועם ישראל אוהב להזדהות . אנחנו הישראלים אוהבים להיות "אחד מהחבר'ה" ...
 

קפרי

New member
לא כולם זה אחד, אנשים רבים אפילו לא טורחים

לצפות בתוכנית, בבית לועגים לי שאני מכורה ואני מודה שאפילו אני לא מרוצה אבל בין לבין אני עושה זאת וכל פעם מקווה שעוד קצת ירד לי המימון אבל אין בעיה למי שצופה, אני יודעת גם שיש שצופים ולא מתמוגגים מעינב ויוסי, אדרבא, ההתבטאויות וההתנהגות שלהם לאחרונה איכזבה רבים. אגב, לא כולם חושבים ש"הבידור" שלהם הוא בידור, יש הרואים בכך ההפך הגמור.
 

אכדית

New member
אותי לא מעניין מי שוטף כלים בבית

הבובלילים מצחיקים ונותנים עניין לתוכנית ורק בשביל זה - מבחינתי המיליון הולך אליהם.
 

קפרי

New member
אז למה לעגו כל כך לרנין שהיא לא עושה כלום?

דווקא מעריצי יוסי, וכששי לא תרם לבית (לדעתי גם הוא עושה אקשן) לא טרחו לשתוק לו על כך? ועוד...?
 
איך בא לי לסוע לנוה אילן מחוץ לבית

ופשוט רק לצעוק... שי!!! ליאון בגד בך ! הוא העמיד אותך להדחה ! וזהו... אני בטוח שהוא כבר ידע איך לטפל בו
 

daughter L93

New member
הייתה לליאון סיבה מאוד מאוד טובה.

ואם תשים לב לפני השינה שי המשיך באלימות כלפי ליאון..
 

cookies10

New member
תסע לנוה אילן

ותיזרוק ליוסי סיגריות כי מאד קשה לו בלי איך ככה משאירים אותו הוא יכול להשבר מזה רק בגלל הסיגריות אז אם אתה בסביבה ויודע איפה הוילה אז תזרוק לו קופסאות של סיגריות הוא ממש מסכן אם אני הייתי בסביבה הייתי עושה את זה בלי חשבון למה ככה לענות אותו
 
מה זו השנאה הזו כאן??? אפשר לא לאהוב, אפשר...

לא להסכים, אבל למה כזו שנאה? הרי שי לא עשה שום דבר לאף אחד מכם באופן אישי, אז מה הסיפור שלכם? אני מסכימה ששי משתמש במניפולציות וכו' וכו' וכו' אבל ככה בדיוק צריכים לשחק את המשחק, ותבינו זה משחק וצריך לשחק אותו. אף אחד לא נכנס לגור בבית בשביל הריגושים והפינוקים! כולם נכנסו במטרה אחת בלבד להגיע למליון ובמשחק כזה צריך קצת להתלכלך, אין מה לעשות. אתם מזכירים שוב ושוב את התנהגותו לנעמה, אבל שכחתם שגם נעמה פתחה עליו פה לפני כן, כך שאין כאן אף אחד תמים... אני למשל לא אוהבת את התנהגותם של הבובלילים, אבל אין בי שום שנאה לאף אחד מהם. אני יכולה לקטר על הדיבור המגעיל שלהם, על ההתלהמות והצעקות, על הצביעות הזועקת לשמיים, אבל למה לשנוא? אולי ההתנהגות הזו היא חלק מהמשחק שלהם? להפוך לקדושים מעונים בעיני הקהל בחוץ???
 
למעלה