עידכונים מהבית -יום96- 13.3

אגב עמיר איכזב אותי שהוא היה בוחר בכלומניקית

ציפי לבני שהיא פיקציה של אנשי יחסי ציבור אבל זה כבר לא קשור לפורום!! ופרידה היא בדיוק מה שיוסי שריד כינה -אספסופים מהשמאל!!שהצביעו כל השנים מר"צ ובבחירןותהאחרונות הצביעו מתוך טיפשות לרוחמה אברהם וקדימה..
 
או הוא התפכח מציפי חוזרת בי מהאכזבה!

ובלי פוליטיקה -ביום עצוב שכזה עמיר אמר עכשיו משפט כ"כ נכון שהם הפלסטינאים רוצים לרצוח אותנו רק בגלל שאנחנו יהודים והיו בלי לחשוב פעמיים שוחטים אותנו -אם היה יודע כמה זה רלוונטי להיום מצמרר!!!!
 
ומי צעקה אללה אכבר? בנבחרת של קופרמן, ב

מאת: אובייקטיבית10 תוכן: כולם כבר יודעים שאין פה סמסים-אלא רק החלטות שלך, אולי ביעוץ עם זק. כולם כבר יודעים שהבחירות שלך זה רוע. בעונה הזו זו פרידה וליהיא. אבל אני קופרמן רוצה לשאול כמה שאלו: היית רוצה חותנת כמו פרידה? או כלה כמו פרידה? היית רוצה בת, או כלה כמו שרליהיא? לבן שלך? שכשהוא יהיה מאורס לה, והיא תכיר גבר חתיך ממנו-אז היא תשכב איתו מצידה באמצע שנקין? כמו שעשתה לאבירם מול כל ישראל או אולי בת כמו שרליהיא?שתעשה את כל מה שעשתה כולל התאכזרות לליאם ברמות פרידאיות? תענה לעצמך קופרמן-ואז תבחר. מה שלא יהיה אתה לא יכול להאכיל אנשים אינטליגנטיים-את השיט והרוע שרצים לך בראש. כי לא שוכחים, ולא מטשטשים עונה שלמה, בסופה-רק על פי העיוות שמתרוצץ לך בראש ולאנשים רעים, מזוייפים, ושקרנים כמוך. אני באמת מאחלת לך אחת שמחבקת מחבלים, אחת שצועקת אללה אכבר בראש חוצות של מדינה שבה זוהי צעקת מחבל רוצח ילדים, אני מאחלת לך שתקבל בקרב משפחתך אחת שנכנסת עם תנך לשירותים,ומבזה המון אנשים ומכאיבה ל"חבר" לקבוצה-סתם! אני מאחלת לך כלה כמו שרליהיא שתבין מהו כאב של אדם שנזרק תוך סקס מול מדינה שלמה. ןלך יורם זק-אני מקווה שישתילו עמוד שידרה. אתה מבזה ומבוזה והליכתך ובמכירת נשמתך לקופרמן
 

workitout

New member
כמה שאני לא סובלת את סיון אני מקוה שעמיר יודח

השבוע הוא פשוט בלתי נסבל מלכלכך על ליעוז וליהיא ופרידה מהצד ואחרכ משחק אותה חבר שלהם בעיקר של ליהי וליעוז
 

didush100

New member
איכסססס כל העונה הזאת זה בושה וחרפה מי שמסמס

פראייר. עובדים על כולנו בעיניים ושמים עלינו פס. העונה הזאת היא בושה וחרפה יש גבול לכל דבר. לקחו אוסף של אפסים עלובים שמטיפים לאלימות סמים קללות חוסר חינוך ובהמתיות יתר. מה קרה? אי אפשר לבנות תכנית ולקבל רייטינג מאנשים איכותיים??? בושה בושה בושה ועוד לא התחלתי לדבר על ההפקה המכורה הזאת ועל הבמאי שנהנה לשחק עם ה....... שלו!!!
 

טעלול

New member
גקי מחטט לדיירים במגירות ובתיקי רחצה

כל הדיירים נמצאים בסלון, וג'קי ממחטט להם במגירות שלהם בחדר, ובתיקי הרחצה במקלחת.
 

בוטן16

New member
לא קשור אבל נחמד - "אלעד היה כזה חמוד בתור פר

פרח פשוט היה לי בא לקסס אותו"
 
למעלה