עזרה

קושתוש1

New member
../images/Emo41.gifעזרה../images/Emo41.gif

שלום לכולכם.. מבקשת עזרה במתכון טעים שאפשר להכינו מהחומרים שבבית: בצל אחד גזרים כרובית בשר טחון תפוחי אדמה שום אפונה קפואה פטריות שימורים חומוס שימורים זה הכל! יש משהו שאפשר להכין מזה? ושיהיה טעים? תודה לכולם...
 
אפשר להכין קציצות בשר עם הירקות

ולהכין מרק עוף או מרק ירקות ללא עוף עם החומוס את התפו"א תשימי בתנור עם השום גם שיהיה מנת פחמימות מחממת אצרף לך קובץ מתכונים שלי אולי תמצאי רעיונות שם
 

kalah

New member
רעיונות:

להכין ככה: תבשיל אפונה בפטריות של פירגה כרובית, גזרים, תפוחי אדמה ושום פרוס- לצלות בתנור שימורי חומוס- לחמם ולאכול עם כמון פלפל שחור פפריקה ומלח. טעים . מהבשר- קציצות/המבורגר או- קציצות בשר ברוטב אדום עם חומוס, גזר ותפוחי אדמה - קחי מתכון של קציצות /כדורי בשר ברוטב ותוסיפי לרוטב את הירקות הללו.
 
למעלה