עדכוני לילה-יום 88 ה-27.11

DirrtyShay

New member
והעיקר אחרי זה רנין אומרת שהיא לא נוצרייה

שתחפש איזה סנטה שייתן לה משהו לאכול... "אני לא נוצרייה אני ערבייה". אחחחחחחחחחח הלוואי חבר של יעזוב אותה או שיעמיד לה תנאי שתתרחק ולא תדבר עם שי. לא מגיע לשי "ידידה" שאוהבת אותו כמו "אח" היא תהרוס אותו ומגיע לו יותר.. הורס אותי שהיא אומרת שהיא אוהבת אותו כמו אח - יש מצב שהיא צודקת - אני לא יודע תגידו לי אתם - אצל הערבים גילוי עריות הולך ?
 

blur2

New member
מה הקשר, זה עניין של הגדרה עצמית

כמו שאנשים מגדירים את עצמם ישראלים קודם ולא יהודים.
 

DirrtyShay

New member
כמה לא מפתיע שיוסי גנב... נוכל... רמאי...

העיקר קונה לעצמו סיגריות ואז אוכל חופשי אוכל שהוא לא קנה.. את האוכל כביכול שבשבילו הוא חיסל וכבר עבר למשותף.. ועכשיו הוא עבר לאוכל של לאון הדבר הזה דגנים שיש לו ולקח הרבה הרבה הרבה ואז החביא את זה טוב טוב עם האשל - ערבב טוב טוב שלא יראו ואז כמובן כמו גנב הסתלק ממקום הארוע לחצר לאכול בצד. איזה יופי לאון עכשיו הגיע הלוואי והוא יראה. אגואיסט מסריח העיקר אומר לבת שלו לא לקנות אוכל רק סיגריות ובינתיים הוא מעשן הכי הרבה ואוכל הכי הרבה (אחרי שחר). זקן ערירי ומזופט.
 

S n o o k e r

New member
תגיד, אתה בכלל צופה באותה תכנית...

על פי צפייה לאורך השלושה חודשים האחרונים, יוסי הוא מאלה שאוכלים הכי פחות.
 
טעות גסה ומרשעת

האוכל נשאר מהארגז של רנין. שייך לכולם!! יוסי השתתף בתקציב השבועי כמו כולם. שעל אצבעותיך מהמקלדת כי המקום בו אתה צופה משחק הוא ולא יותר!!
 
האוכל של רנין הוא משותף לכולם ואל תלכלך סתם,

יוסי הוא הבן אדם שאוכל הכי פחותתתתתתתתתתתתתתתתת בוילה. יוסי מעשן הרבה כן, אבל, ממש לא אוכל הרבה. עד לאיזה רמה תרד. פשוט מגעיללל להתנהג כך ולשקר.
 

ExsoTic Cop

New member
האח הגדול לא הוקלט ביס מקס..

בשל תקלה לפרטים המלאים תלחץ כאן וגם מי הם האחראים לפסקול של הוילה?למידע תלחץ פה
 

mash81

New member
סליחה על הבורות

אבל מישהו יכול להסביר לי בדיוק מה המשימה. הבנתי שיש 3 מלכים, אבל במה בדיוק זה מתבטא ואיך המקלחת קשורה לזה? מה בדיוק המשרתים צריכים לעשות?
 
המשימה הבאה:

שפרה עינב ויוני צריכים להיכנס לג'קוזי רק שלושתם, בלי אף בן אדם נוסף, במשך 30 דקות רצוף, במידה ומישהו יכנס לג'קוזי, אז הזמן יתאפס והם יאלצו להתחיל מחדש את הספירה של 30 הדקות.
 

clearer

New member
לדעתי הם לא צריכים לקפוץ על כל משימה שמציעים

להם. זה רק יחשוף אותם. יוסי פחות או יותר עלה עליהם.
 
למעלה