עדכוני לילה-יום 88 ה-27.11

../images/Emo191.gif../images/Emo191.gif../images/Emo191.gif../images/Emo191.gif../images/Emo191.gif../images/Emo191.gif../images/Emo191.gif|טר

 
משהו רואה עכשיו האח הגדול ? כנסו כנסו חחחחחחח

קלטתם את המשחק של עינב , אנשים אני על הרגליים . האח הגדול נתן הוראה לעינב להעיר איתי ולהמציא לו איזה חלום מפחיד ולשגע אותו . חובה לראות !!
 

a10a

New member
חברים מי שיראה ב9 מחר חייב להקליט..יהיה ממש

צחוקים איך שפרה ועינב יגנבו את המקלחת ולא ירצו לצאת במשך שעה.. חחחחחחחחחחחחחח אתם חייבים להקליט פליזזזזזזזזזזזזז אני רק עכשיו הולכת לישון סוף סוף ואני לא אראה ב 9 איזה באסה!!! בבקשה בבקשה תקליטו...
 

carmit4

New member
אההה אז את לא מכורה אמיתית!

מכורה אמיתית תלך לישון עכשיו ותכוון את השעון ל 8:55 בשביל לראות הכלללל! סתם...
 

EMANUELA XD

New member
איך אני איתך אני ב 9 מול המסך

חייבת לראות את כל המשימה אם אלו לא היו שיפרה ועינב לא הייתי משקיעה כיוונתי תשעון ל רבע לתשע בוקר טוב
 

carmit4

New member
לילה טוב.

אם היית יותר מכורה לא היית הולכת בכלל לישון!!!.... חחח המגזימים... ליל"ט!
 
../images/Emo206.gifמי היה משתתף בעונה הבאה של האח../images/Emo35.gif../images/Emo35.gif../images/Emo35.gif

לדעתי זה מסובך... מצד אחד זה לא נעים להיות אדם אלמוני שמשתתף בתוכנית ריאלטי ואחר כך יוצא ופתאום אנשים מתחילם להעיר לו על מי ומה ואיך התנהג... עדיף היה לו לא להיכנס מראש לתוכנית כזאת ששם אי אפשר לזייף מי ומה אתה כמה אפשר לעשות הצגה שבוע שבועיים יותר מזה האופי האמיתי יוצא החוצה....( ראו מקרה שי) או שיפרה ( אני חושבת שלו הייתה מתפרסמת בתוכנית אחרת שלא מצריכה אותה להיקלע לסיטואציות שבהם כל המדינה צופה בך מרכלת וכדומה היא הייתה יכולה להיות דמות מאוד אהובה כיוון שלא היינו נחשפים לפן הזה באישיותה... וכך לגבי כל אחד אחר כי מה שלא תעשה תמיד יהיה מה להגיד תהיה "חנון" וטוב לב דוגמת איתי - יגידו אתה מלקק ( למרות שאני לא מסכימה עם הטענה הזאת אני חושבת שיש אנשים שהם פשוט טובים מידי מכדי להראות אמיתי ). תהיה מצחיק כמו יוסי יש את אלה שיקבלו זאת ברוח טובה ויש שיפרשו זאת כעילגות... עובדה נוספת לכך שזה מסובך ( למרות הפרס המאוד מפתה מליון שקלים מי לא היה רוצה ?) כאשר הפקת האח הגדול פנתה לסלבס שישתתפו באח הגדול גרסת הסלבס רובם סרבו ולכן הפרוייקט נדחה...
 

ליבי54

New member
סבתא של קופרמן

אינני יודעת אם אמשיך לצפות בעונה הבאה,אך תמיד יש הפקת לקחים. באשר לתכנית זו. אני אישית הכרתי את שפרה כדמות מיוחדת. שפרה כל כך הקסימה אותי ,שרק בזכותה צפיתי בתכנית זו, ואם היא לא היתה משתתפת לא הייתי זוכה להכיר את הדמות המעניית הזאת. נעים לי לדעת שיש אנשים מקסימים כדוגמת שפרה,במדינה שלנו ,משום שלא שומעים עליהם. אינני יודעת מה הקרטריונים,להצלחת הזכיה למיליון. אני בטוחה שמגיע לשפרה לזכות במיליון. על פי הבנתי, פרט למסר החינוכי שהוא חשוב מאד!!! כל התנהלותה של שפרה במשך החודשים הללו ,הייתה למופת ביחס להתנהלותם של האחרים בסיר הלחץ שניקבע להם .שפרה אנושית היא התנהלה בדיוק כמו האחרים בדברים שביקרו אותה,אך עשתה זאת בחן רב.אך יכולותיה והחשיבה היצירתית שלה,היו מעל הדיירים עצמם.כל תיפקודיה במשימות היו מרשימות בתרומתן,ובנוסף ערך כבוד האדם, ואהבת האדם, הדיון העינייני והשקט בזמן קונפליקט, נעם לאוזנאיי,מה שהיה שונה באחרים לרב הבית הזה. זו דעתי,והייתי רוצה שילדיי ונכדיי יראו בהצלחתה של שפרה,כי את זה צריך לעודד !!!
 

קפרי

New member
כמה יופי כתבת-אהבתי ואת צודקת, בכל מילה,

יכולת האיפוק ביחס להתנהלות האחרים בסיר הלחץ שנקבע להם ואין לי מה להוסיף קלעת בול לטעם ולמחשבה שלי (ובוודאי של עוד).
 

jaycom

New member
חבר'ה אני פונה אל הלב שלכם

למען אלה שלא ראו, מה בדיוק הם קיבלו לעשות היום בלילה? אני יודע על המשימה של האדונים ומשרתים.. ראיתי את המסאג' ברגליים ואת המחבואים. באיזשהו שלב ראיתי את לאון עושה מסאג' בידיים לשפרה ובו זמנית איתי עושה את אותו דבר לעינב אז הבנתי שזה גם משימה.. היה גם משהו עם העגיל של עינב.. בכל מקרה, מה הם עשו בלילה? ההודעות שלכם כאלה מבלבלות אז אם מישהו יכול לרשום במרוכז מה בדיוק היה זה ישמח מאוד :)
 

mosh511

New member
שאלה לשונאי רנין...

ראיתי שהרבה אנשים שמחו כשיצאה וקראו לה "צבועה" ו"נחש" גם ונסה קטלה אותה במשדר עם ארז טל ואמרה שהיא בנאדם צבוע השאלה שלי היא למה? לא זכור לי שרנין עשתה איזה בגידה או סיכסוכים למה אומרים שהיא צבועה?
 
למה?

לא פעם ולא פעמיים.ישבת דיברה אם עינב או יוסי .ואחרי זה הלכה לחברה שלה וזרקה רעל.עינב סיפרה שרצתה לקנות מעיל ב5000שח.אמרה לה מה את משוגעת להוציא סכום כזה.שכחה שסיפרה שהיא קנתה צעיף באותו סכום. היה לה גם הבכי של כל שבוע מאיימת לעזוב מחפשת צומי.לא חסר לא נדבר מה היא אמרה על צהל והמדינה .רק על זה היו צריכים לזרוק אותה.לדבר אנגלית מה זה הדבר הזה.
 

mosh511

New member
תגובות :

לא שאני בעד רנין דווקא אבל אף סיבה ממה שמנית לא ממש "משכנעת" : "לא פעם ולא פעמיים.ישבת דיברה אם עינב או יוסי .ואחרי זה הלכה לחברה שלה וזרקה רעל." (את זה כולם עושים...) "עינב סיפרה שרצתה לקנות מעיל ב5000שח.אמרה לה מה את משוגעת להוציא סכום כזה.שכחה שסיפרה שהיא קנתה צעיף באותו סכום." (הפיקה לקחים ממעשיה שלה - מה רע בזה? סה"כ זו עצה לטובת עינב) "היה לה גם הבכי של כל שבוע מאיימת לעזוב מחפשת צומי." (מי לא מחפש? הבובלילים לא מחפשים?) "לא חסר לא נדבר מה היא אמרה על צהל והמדינה" (מה היא באמת אמרה? כי את זה לא ראיתי) "לדבר אנגלית מה זה הדבר הזה." (אבל גם שפרה מדברת אנגלית)
 

ghmain

New member
בגלל שהיא ניסתה להייות נחמדה...

אך היא ערביה "שונאת ישראל" כביכול אז להייות חביבה זו צביעות... פשוט בושה לחשוב ככה, אבל צר לי זו האמת בפורום... שופטים אנשים משניי מישפטים וחצי בימקום להעריך אותם על פי היתנהגות של 80 יום...
 

זברה17

New member
תכנסי למנוע החיפוש בפורום תלחצי רנין ותקבלי

את כל התשובות והדעות של אנשי הפורוםעל שקרנין ובכיינין שהיתה מאוסה על כולם. למעלה בסרגל יש מנוע חיפוש של הפורום. אין לנו כוח לחזור על הכל.
 

jaycom

New member
כתבה ב"ישראל היום"

היום היה ציטוט של ונסה שהתייחסה לזה ש"הכניסה" לרנין בשידור חי... היא דיברה על זה שתייסיר התרגז מאוד על רנין בכל היחס שלה לשי.. ע"פי דבריה הוא שאל אותה אם הם התנשקו או משהו כזה, וונסה אמרה לו שלא.. והיא אפילו ציינה שתייסיר אמר לה שהוא כבר לא בטוח שהוא רוצה להתארס לרנין.. בנוסף היה כתוב שרנין ותייסיר ניפנפו איזה מישהו שרצה להצטלם עם רנין.. יכול להיות שזה חרטא, אבל לא המצאתי.. הכל בעמוד האחרון של "ישראל היום".
 
למעלה