עדכוני בוקר/צהריים-יום 88 ה-27.11

דטין

New member
מאותה סיבה שארז טל אמר מה שאמר על רנין

-בניגוד גמור ל"תובנות" שלכם (האמיתיות או המניפולטיביות) על רנין. אתם הם אלה שחיים בעולם חלופי מדומה ומנסים בכח לגמד כל מה שהוא לא בובלילי.
 

clearer

New member
היא אמרה אתמול לאיתי שהיא שמעה את

שי אומר ללאון (במשימת ההתעלמות), משהו כמו: "חשבתי שהיינו חברים....."
 

juspan

New member
אם זה באמת 1 + 1 שלה לבד, אז ממש יפה

אני גם שאלתי באותו יום של המשימה עם שי איך אף אחד לא הבין כלום ממה שהוא אמר לליאון שם בדיוק על זה (ואז ענו לי שכולם היו רחוקים... אם כי אני זכור לי שרנין או שפרה כן היו שם ליד).
 

דטין

New member
שטויות.אינה כנראה אמרה לה

רק אינה ידעה,ורק אינה יכלה לקשר ביו היינו חברים וכו'
 

s7m42

New member
לא, אינה ושחר דאגו לרמוז לה

רמזים עבים בנושא... ואז היא גם נזכרה במה ששי אמר ללאון והבינה
 

a10a

New member
לא היא הבינה לבד..מכמה רמזים שהיה לה..

1.מה שכתבולמעלה שי אמר לליאון 2.אינה אמרה לליאון "אתה מתרחט על מישהו שהדחת?" והוא אמר "בערך" ואז היא צחקה ואמרה לו "אני יודעת..." ואז עינב עשתה 1+1 והבינה שהוא הדיח את שי.. חחח
 

דטין

New member
רמזים עבים אפשר להגיד

אבל איך את יודעת שעינב זכרה את מה ששי אמר ללאון ב"התעלמות"? (כי אחרת הרמז יכול להיות גם על צבר ),גם אי אפשר לדעת אם אינה לו רמזה לעינב (ואולי גם לאחרים) כנ"ל, בהזדמנויות אחרות. אינה כל הזמן "מדליפה" אינפורמציות ממה שידעה לפני שנכנסה.
 

jaycom

New member
עשו להם משימת תקציב פיקטיבית!!

חח זה כנראה יוריד אותם מהמחשבה על המשימה הסודית, למרות שזה כבר מאוחר מדי כי הם גילו הכל אחד לאחד.. פיזרו להם בכל הבית מלא דגלונים קטנים כאלה על הריצפה..
 

אסתי31

New member
שיפרה יוני ועינב גם עושים אותה?

הם הרי אמורים לא לעשות כלום...
 

jaycom

New member
כרגע איתי ולאון לקחו פיקוד ובודקים את השטח

שפרה עינב ויוני נשארים על הספה.. כנראה שהם יודעים שאסור להם לעשות כלום ובטח יכנסו לחדר האח הגדול לשאול.. זה יראה ממש מוזר אם כולם יעבדו ושלושתם לא.. אז נראה לי שמשימת האדונים משרתים לא תקפה לגבי הדומינו
 

jaycom

New member
../images/Emo41.gifמשימת הדומינו הפיקטיבית../images/Emo41.gif

שמו להם מלא דגלונים ממוספרים קטנים כאלה על הריצפה.. הם צריכים לחבר מסלול דומינו לפי המספרים ובתום 3 שעות להפיל את כל האבנים.. המשימה ממש מוגדרת.. צריך לעשות כל מיני ספירלות וחיבורים בין מסלולים, משהו לא מובן כל כך.. כנראה הם מהמרים על 30% כי זה נראה ממש קשה.. הקטע הוא שאנחנו יודעים שהמשימה האמיתית היא המשימה הסודית של יוני עינב ושפרה.. משימת הדומינו היא לגמרי פיקטיבית ולא חשובה כל כך, רק בשביל להוריד את כולם מהמחשבה שיש משימה סודית..
 
למעלה