עדכונים מהוילה יום-96 18.2

lolibror

New member
אם אלי מכסח את המכסיקני, לוליברור מפרגנת לו

בלושה באיזה גודל שיבחר. כמובן שמבלי לפגוע בזכויות, תימני! אתה הראשון יא קאזה!
 

בטהובן22

New member
אתה זה שחי בפנטזיות מקסיקני

תמשיך להגיד שאלין תודח ותמשיך להגיד שתומכי ארז סער איילה שולחים אלפיי סמסים לאיילה ולאחרים לא חחחחחחחח
 
למקסיקני העלוב@@@@@

הומאו יעוף אחרי פסוליה שלושה חודשים עמלתם קשה והבעתם נחרצות את דעתכם הייתם עלובי נפש הראתם לנו שאפשר לשים אתכם כמסיכות לפורים הקרוב הייתם שקרנים מסלפי עובדות מוכחות כמו צילומי וידאו אבל בחרתם ללכת עם העלובים שדומים מאוד לאנשים שסובבים אותכם. אין מכה יותר גדולה בשבילכם ללכת שלושה חודשים במדבר כמו גמלים לראות את באר המים ולא רק שלא לשתות מהם אלה גם תזכו לראות איך איילה שלכם תסבול תקופה ארוכה מאוד בחייה בחוץ. גם בזכותכם. בשבת בערב תברחו מהפורום כמו עכברים שבורחים מספינה שטבעה אלירז ואלין יהיו בגמר ואלירז יקח בענק כי יושר טוהר ואמת (וצניעות מעל הכל) זה דבר שמחזיק כל החיים . ושקרים מינפולציות תככנות (ואגו בשמיים )עומד ונופל כמו בולבול שמגיע לגיל 80 ואלייך שומבלטמבל צחצח שיניים פתח תפה ותקוד 99789787678567676 לכל הבולבולים בפורום ולבנות הפורום לקק את הלק על ציפורני רגליהם כי הלשון שלך רעילה כמו אציטון כי אתה יותר מסכן מהמשפחות של הומאו ופסוליה.
 
אלין אחותו הקטנה של אלירז בבית האח הגדול

לא תודח! אנחנו מעריצי אלירז קובעים מי יודח ואנחנו נדיח את איילה המכשפה ואחר כך את ארז הסוציופט המגולמן והפסיכוטי! אלירז ולייני אחותו הקטנה של אלירז בבית האח הגדול יגיעו לגמר ואלירז ינצח את הגמר ולייני אחותו הקטנה של אלירז בבית האח הגדול תגיע למקום השני והמכובד!
 
ברור שזה ביטניקט.יש לו מעל מאה שמות פה

אבל את הכתיבה שלו אנחנו מזהים תמיד.ולא ממש מתייחסים אליו כבר.
 

abcd80

New member
כן שמתי לב שיש לו מלא ניקים

הכתיבה ה"מיוחדת" שלו מסגירה את זה
 
איילה אינטלגטית רק בשיחות על בגדים סרטים

ושירים היופי והמראה החיצוני שלה מטעה אותנו ורואה בה כחכמה אלין לעומתה מפתיעה כל פעם מחדש שום שיחת עומק לא ניהלה הגיברת הזאת לעומת דיירים אחרים
 
תקשיבו טוב אלין הולכת לגנוב לאלירז את המיליון

כולם מהמרים עליה והולכים לסמס לה. כל אוהבי אלירז-תסמסו לאיילה כי אין לה סיכוי מול אלירז בגמר. אם אלין עם אלירז בגמר היא בטוח זוכה.
 

nik name

New member
../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif

שמעתם? אוהדי אלירז לסמס לאיילה
חחחחחחחח דיי אני על הריצפה
 
לייני אחותו הקטנה של אלירז בבית האח הגדול

לא מאיימת על אלירז בשום צורה! אנחנו מעריצי אלירז החלטנו להצביע גם לאלירז וגם ללייני אחותו הקטנה של אלירז בבית האח הגדול ובכך ננקום בקופרמן ויורם זק המושחתים שמנסים להוציא את אלירז ולייני אחותו הקטנה של אלירז בבית האח הגדול רע !
 

ghmain

New member
לא אייכפת לי אים אלין או אלירז יינצחו

העיקר לא איילה או סער
 
למעלה