עדכונים מהוילה יום-96 18.2

אולי התלכלך, אבל את שוכחת מה הוא עשה בשביל

גואל כל התוכנית הזאת שגואל לא עשה בשביל אלירז. אלירז אחרי שסער ליכלך על גואל בפניו, יצא להגן עליו ונלחם את המלחמה של גואל בזמן שגואל ישב בצד וחייך (אני מדברת על הריב של אלירז וסער). גואל גם ישב שבועיים במיטה ופחד לצאת, ומי הרים אותו מהקרשים, עודד אותו, והיה שם בשבילו? אלירז. אני לא אומרת שגואל לא עשה דברים בשביל אלירז, אבל בריב האחרון אלירז היה צריך את החיזוק של גואל , ומה גואל החליט לעשות? לשבת בחוץ עם חבריו הטובים סער ואיילה.
 
גואל ופותנה עשו למען אלירז לא פחות. הם סללו

את דרכו לגמר, הכשירו אותו בעיני דעת הקהל, ועשו ממנו גיבור ישראל או "מענטש", כלשונו של גואל החכם. והוא, בתגובה, ריכל על גואל, בהנחייתה של אלין אהובת הפורום, והשפיל ועקץ את פותנה בכל הזדמנות
 

Daria83

New member
../images/Emo35.gif איזה טיוח מסדר לנו קופי במוצ"ש../images/Emo35.gif

אילה בשיחה קורעת לב אצל האח? ארז מתפרק "מאלימותו" של אלירז? גואל גועה בבכי, כי עלו עליו? גואל מממש את הפנטזיה שלו עם סער? פותנה מבשלת את האח הגדול? לזוכה שעונה נכונה, מצפה סופ"ש עם קופי ויורם זק...
 

שורדת 28

New member
וואלה עישי

איזה טיפוסים אתה אוהב? אמיתיים, שאומרים את האמת בפנים, חמודים, מצחיקים, עוזרים לכולם, עוזרים בעבודות הבית, כלים, ניקיונות? או טיפוסים לא אמיתיים, עצלנים, צבועים (שאומרים לך משהו אחד ומאחורי הגב דברים לא טובים), שחצנים, מתנשאים, זולים, ורעים?
 

אורר10

New member
כל יום שעובר אני ומכרי אוהבים את אלירז ואלין

יותר ויותר אז אל תשליכי ממישאלות ליבך
 

ממממיק

New member
אלין הרגע אמרה לאיילה משפט יפה.

``הרצון שלי שאלירז ישאר הוא באותה עוצמה של הרצון שלי להשאר`` קסם של בחורה,חייבים להשאיר את שניהם,כי מי יחזק את אלירז,וידאג לו,וישמור עליו,אם לייני תודח.תחשבו על זה.
 

efrat20091

New member
אלי, חזקה במשפטים חלשה בנאמנות- התחילה

בפותנה תיגמור בפארוק
 

דרוררון

New member
מה את יודעת, אפרת היא אריסטוקרטית

יכולה להרשות לעצמה לא לעבוד ולשפוך רעל כל היום. לדעתי היא אביב סביון בתחפושת. אפשר להקיא ממנה.
 
למעלה