עדכונים מהוילה יום-34 18.12

spinning1

New member
גואל על סער: הוא חרא קטן

גואל: סער אוכל בזכותינו השבוע, וכל מה שהיה לו להגיד זה "לא מאמין שיש אנשים שנשבעים באמא שלהם ומשקרים: אלירז: הוא פוחד להצטייר כעורך דין גרוע, שאני הקטן עשיתי לו בית ספר אמן שידיחו את סער
 
לגואל יש את האומץ לא לסנגר אפילו על סהר! זו

בדיוק הנקודה. הוא ואלירז היו חברים מן ההתחלה, וכן, קורה שטועים באדם, והוא טעה באשר לסהר, ומותר לו לומר זאת לאדם קרוב, ולא ליפות את זה! להיפך, אני מעריך את זה מאוד. הוא סינגר על סהר, ודיבר לליבו לא פעם. סהר נהג לבוא להתבכיין לו על איילה, ומיד אח'כ חזר לקרקר סביבה כמו סמרטוט. וכן, גואל הבין שאלירז בנאדם הגון, שאפשר לסמוך עליו, לא רואה בזה שום דבר פסול.
 
לדעתי סער מקנא שבחרו באלירז לגנוב את האסימון

כי עכשיו כולם אוהבים את אלירז והוא מקבל את כל תשומת הלב
 

ביטניקט

New member
סער באמת חרא ובוק ולא מגיע לו להגיע לגמר

עוד לפני מה שהוא עשה לאלירז החבר הכי טוב שלו בבית, אני לא ישכח לו את השקרים והלכלוכים שהוא הפיץ נגד ג'י, מה שגרם בסופו של גבר להעלתה על הגריל והדחתה מהמשחק. ג'ח, בדומה לאלירז, הייתה אחת המתמודדות היותר בטוחות לגמר, וסער פשוט דפק לה את כל הסיכויים להגיע לגמר. כולנו הרי צפינו וראינו שסער הצבוע שלא היתה לו שום בעיה להשתתף בסיגריות הגנובות שאביב גנב מסתיו, שעקר לגבי החפיסה שכביכול ג'י גנבה וחילקה לכולם. ורק על זה לבד כבר מגיע לו לעוף. ועכשיו על מה שגרם לאלירז ועוד ביום הולדתו, מגיע לו אפילו שבעתיים לעוף, ויפה שעה אחת קודם.
 

Carmel Shut Up1

New member
מה הולך בין סער אלירז וגואל? תסבירו לי!!!

סער ואלירז תמיד היו חברים טובים, הם רבו במשימת התרנגולות בגלל אביב, אח"כ הם השלימו, למה עכשיו בחוץ אלירז וגואל מלכלכים על סער? מה הם שוב לא מדברים? ומה קרה לגואל עם סער????...
 
זה בגלל המשימה שאלריז קיבל. משימה שהיא לטובת

הדיירים כולם.אבל סער חפר עם הרעיונות שלו לתפיסת הדייר שגנב את האסימון<אלירז,שבחר בגואל לסייע לו במשימה> אלירז וגואל התעצבנו מזה שסער לא היה יצירתי בחשיבה שלו על זה שאולי הצלחה בגניבת האסימון מקנה הטבות לדיירים כולם.במקום זה,סער החליט לסייע לשוטרים והציע להשביע כל אחד מהדיירים שלא גנבו את האסימון-השבעה שנושאת בתוכה קללה שתרבוץ על אימו של הנשבע אם הוא משקר.
 
ואחרי שגילו להם מי הדייר שגנב,סער אמר שהוא לא

היה סומך על אדם שנשבע באימא שלו סתם ונעץ מבט בגואל,שהיה המום לכאורה ורץ לספר לאלירז כמובן.
 

אופירה67

New member
גואל כבר אמר אתמול ליוסף

ש "יש כאלה שהוא התאהב בהם יותר מדי מהר" ואח"כ נקב בשם של סער. לדעתי הוא מבין שסער לא מאוד חזק במשחק ולכן מתחיל לצנן את הקשר בינהם ולהרעיל אחרים עליו. במשימת החקירה של הגנבים סער השביע את אלירז באמא שלו שהוא לא הגנב, וכשהוא הבין שאלירז עבד עליו הוא התחרפן ואמר בכעס "גם כשמישהו נשבע לך- אתה כבר לא יכול להאמין לו" גואל כמובן לא מפסיד את ההזדמנות להתחנף לאלירז- אותו הוא מזהה בצדק כחזק במשחק- ולסכסך בין אלירז וסער וללכלך על סער. גואל לא בא לשחק. הוא בא לעבוד, והוא עובד קשה! וככה זה נראה כשחרא בנאדם עובד קשה. מכוער.
 
שטות גמורה, ופרשנות מופרכת! גואל כועס על סהר

בעיקר בגלל הסינגור על אביב, בליל משימת התרנגולים, ובגלל השבזות של סהר לאחר הדחת אביב, בגלל ההצמדות לשרה המכשפה, ובגלל היחס המרושע ליוסף, נמאס לו מזה. ויותר מכל, מהבכיינות של סהר על איילה, ועל החברה שלו בבית, ואז רגע אחרי הוא שב לקרקר סביבה כמו סמרטוט מעופש! הוא הבין שסהר בנאדם לא לויאלי בשיט, ואסור לסמוך עליו! יש לגואל יכולות אדירות להביט על כל ההתרחשויות בבית מן הצד, ולשפוט. ולא שום דבר מרושע אחר בפרשנות שלך והכי מקומם כאן, שכל מה שגואל טוען, מרבית מן האנשים בחוץ חושבים כמותו, אז מה זו ההתממות הזו? הוא היחידי שקולע באמת לאמיתות הדברים!
 

Tapudy

New member
חחחח, הם מנסים לנחש את השעה וכולם טועים בגדול

הכי קרובה הייתה איילה שאמרה שהשעה 8 אבל אחר כך סייגה את זה ואמרה 8-9. סתיו מסכימה איתה. אלירז חושב ש-8 וחצי וגואל חושב ש-11. זה ממש עצוב לראות איך הזמן לא זז שם ובגלל זה הם חושבים שהרבה יותר מאוחר ממה שבאמת.
 

laVita

New member
סער העו"ד אוכל את הכובע.. עושים לו בית ספר!

הפתיע אותי שהוא לא ביקש ממנו סליחה שהוא גרם לו להשבע..
 

ליטליקSD

New member
סער בפעם המיליון, כמו אביב, מטיל

את האחריות על אנשים אחרים ולא על עצמו. כמו שאביב האשים בפורום ובכל מקום שהוא לא זה שחיסל את המשימה, אלא יוסך ואלירז, בטענה "מה השתנה הלילה הזה?" (משימת תקציב! קיבינימט! זה מה השתנה!), כך גם סער שלחץ והציק לאלירז להישבע, כשאלירז במשימה שהייתה קשה לו וידע שעליו מונח התקתיב של כולם, ובסוף מאשים אותו כי נשבע. כנ"ל עם האוכל והסיגריות- הוא מתעקש על כמות סיגריות וצורח על כולם עבור זה, אוכל יותר מכולם (לא?) ואז מתחקר ומאשים את כולם שנגמר האוכל. הוא מזיין את השכל ועושה דברים מגעילים, ואז מאשים אחרים בתוצאות. ושוב, בסדרות אף בי איי לא ראיתי פושעים עם פרצוף יותר מפחיד משלו.
 

ביטניקט

New member
איך סער אוכל לעצמו את הלב עכשיו על מה שגרם

לאלירז לעשות. אלירז הסביר עכשיו גם לבוק וגם לשאר הדיירים שהוא לא באמת נשבע, ושמה שהיה בטל. אבל מה שבטוח שסער על הגריל בראשון. אולי זה ילמד אותו להבא קצת טאקט וניסיון לעתיד....
 

smoal

New member
גואל " מערבב" את אלירז !!!!!!!!!!!!!!!!

חבל על אלירז איך גואל "מערבב" אותו בקשר לשרה וסער גואל עובר על חוקי הבית וחושב שאנחנו לא רואים או שאנחנו מפגרים וברמיזות ברורת משדל את הדיירים להצביע לאיש ספציפי- אז "האח הגדול" תתעורר כי זה לא לפי החוקים.
 

ביטניקט

New member
לסער שרה בהחלט מגיע לעלות על הגריל

גואל לא אומר לאלירז שום דבר שאלירז לא יודע. אולי הוא מחדד לו קצת את מה שכבר ידוע לו, אבל הוא ממש לא מגלה לו את אמריקה. אלירז כפי שהתגלה לכולנו כבר, בחור חכם וחריף, שלא עיוור כלל למה שהולך מסביבו. מה שכן, גואל בהחלט אוהב ללכלכך על אחרים ובדר"כ הייתי מתעצבן הזה שהוא מנסה לרכל דווקא עם אלירז. אבל במקרה הזה, אין מה לעשות, הוא פשוט צודק לגבי השניים הללו, וגם אני הייתי שם אותם על הגריל. גם אל תשכח שגואל היה חבר טוב עם סער שעכשיו חשף בפניו את פרצופו האמיתי, זה שאנחנו הצופים למדנו להכיר כבר מתחילת התוכנית וגואל מקבל את השטוזה שלו לגביו רק עכשיו, בימים האחרונים. ולגבי שרה התככנית והרכלנית, שלא לאמר מרשעת זקנה, ממש אין שום צורך להרחיב....
 
למעלה