עדכונים מהוילה יום-34 18.12

shouldistay

Active member
איזה מבט גואל נתן לסער...

אחרי שסער אמר ש: "כבר אי אפשר להאמין לכלום, גם כשנשבעים לך בפנים".... וסער הביט בו חזרה בעוצמה...
 

Better Man

New member
זה שנתנו לאלירז משימה אישית

אומר משהו מבחינת מי הפייבוריט של ההפקה?
 

shouldistay

Active member
בהחלט. הם התחילו בהדגשת המסומנים.

לא בקטע רע. אבל זו דרכה של התוכנית.
 

Tapudy

New member
הם קלטו מה אומרים בחוץ והחליטו לתת לו

חשיפה רצינית בתוכנית.
 

Tapudy

New member
יוסף נכנס לצום באמצע הפאקינג תוכנית!!!

תגידו לי, כל חובבי יוסף. מה אתם אומרים עכשיו?! הוא הולך להטריד עכשיו את כולם עם הצום המעאפן שלו והדיאטה המיוחדת שלו. הפלצנות שלו עברה כל גבול. הוא נמצא בתוכנית טלוויזיה אבל הוא חייב לעשות את הצום הפלצני שלו גם שאין תנאים לכך. בא לי לדפוק לו מכות.
 
מה צום ? שיכניסו את הכלב החולה צומת לב הזה

לשרותים וינעלו אותו עד סוף התוכנית אפילו אחריה. הבן אלף עושה פוזות חושב הוא נמצא ביער.
 

אופירה67

New member
מה יותר נורמאלי- לנקות את הגוף שלך

במשך כמה ימים או להרעיל אותו כל הזמן בסיגריות, סוכרים וכיוצ"ב? אלוהים... קצת סבלנות למשהו שהוא קצת שונה מהנורמה. אם מקבלים את זה שלכל אחד יש צרכים משלו- צריך לקבל גם את הצורך של יוסף בנקיון של הגוף. ולידיעתכם- שיטת הצום או צום המיצים היא שיטה מקובלת ומומלצת לטיהור וניקוי של הגוף מרעלים אחת לתקופה.
 

ליטליקSD

New member
כי הזה יותר נוח לך.

ואתה בוחר במודע או שלא בנוחות על פני הטופ שאתה יכול להגיע אליו. סיגריות וסוכרים = סבירות ל- כולסטרול גבוהה, סכרת, סרטן וכו'. שלא לדבר על איך נראים בגיל מבוגר אם צורכים את הבולשיט הזה.. אתה באמת מיעדיף את כל זה על פני בריאות וסיפוק עצמי? אני לא. ומצחיק אותי לשמוע טיעונים למה נוחות היא מה שנכון וטוב, כי היא לא.
 

Tapudy

New member
יש לי את כל הסובלנות בעולם

אבל יוסף יודע שהוא בתוכנית טלוויזיה ואין לו תנאים לזה. יש משימות, צריך להיות בכושר. אבל לא יוסף. יוסף ממשיך בדרכים שלו מהבית. הוא דוחף לתקציב אוכל בריאות יקר שאף אחד לא שמע עליו. עכשיו הוא יהיה עם השייקים שלו ואז שהוא לא יאכל בכלל נזכה כנראה לשמוע אותו מתלונן על זה בלי סוף בייחוד שזה יהיה באמצע משימה מתישה.
 
לא ברור למה לצאת בהצהרות

רוצה לצום? תצום. אבל אל תחפור בארוחת שישי על זה. אני חיה מאוד דומה ליוסף באורח חיי אבל בניגוד אליו לא מרגישה צורך לצאת בהצהרות ולחנך את כולם.
 
ליוסף יש מטרה לאחר התוכנית, להכנס לאחת

מתוכניות הלייף סטייל/בריאות בערוצי הלווין, והוא דבק במטרתו זו. לכן, הוא לא מפסיק לפרוש את משנתו ללא הרף אפשר להתקומם על זה, ואפשר גם להזכר בעונה הקודמת בה ליאון שרצה לשדרג את חייו, ולהכנס לכוכב נולד/תוכניות מהז'אנר לא הפסיק לשיר, ולרקוד. אני אישית כמובן, מעדיף את הדרך השניה, אבל זה עניין של העדפה.
 

ליטליקSD

New member
אני לא מבינה איך הצום יפריע בכלל

אז הוא לא יאכל, פחות פה בבית שכל הזמן זוללים בו ומתבכיינים שאין מספיק אוכל. אני לא מבינה מה לא בסדר ובמה הבעיה. נראה ששונאי יוסף, פשוט שונאים אותו כמו שרה, סתם כי הוא לא בא להם טוב, וכדי להצדיק את השנאה מדברים שטויות ללא קשר לכלום. אם ליוסף אסור לצום בסילבסטר, אז מבחינתי לאף אחד במדינה אין זכות לצום ביום כיפור. נכון בוגר?
 

Tapudy

New member
אין לי בעיה עם הצום. יש לי בעיה עם זיוני שכל.

שיעשה מה שהוא רוצה. אין בעיה. אבל למה להפסיק הכל באמצע הארוחה ולפצוח בנאום על הצום הפלצני שלו? למה זה טוב? אני משוכנע שהוא גם הולך לבכות על האח הגדול שלא מתחשב בצום שלו שיתנו להם משימות קשות. או משימות שקשורות באכילה וכו'.
 
כל פעם יוסף עושה את זה בזמן האוכל

כולם באווירה נינוחה אוכלים בכיף והוא מתחיל לבלבל את השכל עם הטקסים שלו הצומות שלו שמע ישראל שלו ניחותא שלו שלום ואהבה ובלה בלה בלה יא יאללה עד שמישהוא יקום ויגיד לו תסתום תפה חתיכת דרעק!!!!!!!!!!!!!!!!1
 
למעלה