עדכונים מהוילה יום-34 18.12

xyz23

New member
אל תדאגי

היא תמשיך להעמיד אותו להדחה, עד שהיא תגיע למסקנה שאסטרטגית עדיף לה להיות בצד שלו, כי הוא מדיח את כל מי שמועמד מולו פעם אחר פעם (וזה יקח עוד שבועיים-שלושה כנראה). זה הדבר היחיד שמנחה את האישה הזאת. אין לי ספק אפילו לרגע שהוא לא מעניין אותה בשיט.
 
חחחחחחחחחח כמה היא מדברת, ואמרה עוד יהיה לנו

הפתעות, רק לא יודעת, שיש סיכוי שביום ראשון תהיה על הגריל.
 

sivan1237

New member
איילה:קשה לי עם הגדר הזאת כבר

יוסף:את רוצה שנכנס לחדר של האח ונבקש להחליף איילה:לא יוסף:למה אילה:כי לאביב לא נתנו יוסף:לאביב נתנו.הוא לא רצה ... איילה:זה לא שקשה לי עם התנאים כמו שקשה לי להיות רק עם הגברים, וגם איך זה יראה שאני אחליף איתך אחרי ששבוע אמרתי שאני רוצה לעבור לעניים מלאת סתירות הבחורה הזאת......
 

webguy

New member
לא יאומן קצין בצבא סער מיילל ...../images/Emo7.gif

אכל יום אחד לחם ...אז כבר רע לו ... כי חסרים לו וויאטמנים בגלל יום אחד ..חהחהחה ..... וכואב לו הראש .... לי נראה שחסר לו משהו אחר ...XXXX הבחור לחוץ ....
אנשים בגיל 80 צמים ביום כיפור ולא מיילים כמו שהוא ....
 
זה לא יום אחד מאז שבוע שעבר כמעט ואין להם

אוכל וזו לא תכנית השרדות, כל השבוע אכלו לחם עם ריבה ופסטה גם חלב אין להם. ואין קשר לקצין בצבא, כי בצבא גם במלחמות היה מה לאכול. התכנית הפעם שונה מהקודמות שם היה להם מלא אוכל.
 

webguy

New member
זה צריך להספיק ...

עובדה שאלירז לא מתלונן ..
מעניין גם איילה רוצה פינוק ומתלוננת .... מ........................ מה שקובע זה כמות הקולריות ולא טיב האוכל ....שבוע אחד של אכילה לא מסודרת לא מביאה לחוסר קריטי בווטאמינים ... סה"כ רוב היום הם מגרבצים ולא שורפים הרבה קולריות ...אני בטוח שהם מעלים משקל שם ..
 

shouldistay

Active member
זה הסיגריות!

אנשים שמכורים, זה לא קל להם כשההרגל נקלח מהם! זה כל העניין לדעתי.
 
למעלה