עדכונים מהוילה יום-34 18.12

Jason2

New member
הוא לא צונח אבל יורד בהדרגה

אחוז אחד בכל פעם, לדעתי הוא יעצור בסביבות 20 אחוז וישאר קבוע כך עד הגמר. וזה נורמלי לתוכנית מצליחה אבל לא מפלצת רייטינג וכך זה צריך להיות.
 

Tapudy

New member
לא לא הוא באמת צנח הפעם

נכון, בתוכניות הראשונות הוא ירד בהדרגה מ-30 ל-27 ככה. אבל הפרק האחרון נפל בחמש אחוז מהקודם והיה לו רק 23.
 

Jason2

New member
30 ל-26

ואז ל-23 וכמו שאמרתי נראה לי שזה יעצר על 20 אחוז וזה נורמלי לתוכנית ריאליטי מצליחה וכך זה צריך להיות. זה שבעונה הראשונה אנשים איבדו פרופורציות לא אומר שזה יקרה כל הזמן. העונה השניה התחילה בגדול בגלל הבאזז שקשת יצרו ובגלל הציפיות הגבוהות והמוגזמות שהיו לאחר עונה מוצלחת (וכן, יותר מוצלחת מהעונה הנוכחית, ככה זה). הירידה ברייטינג זה דבר מובן.
 
זה מה שקורה שהמלהקים

מביאים לך 3 אנשים שהיו ושהינם דוגמנים מאיזו סוכנות מוצאים לך פולניה בשביל הגימיק ורוחניק מטופש בשביל הגימיק אינטלגנטית יפה מבית טוב העלק .. עורך דין ממולח העלק ואיזה ערס רבאק..תביאו אנשים צבעוניים יפים חיצוניית ופנימית למה אני צריך לראות את הגועל הזה! זה קיים ביום יום
 

Tapudy

New member
הטעות הגדולה לדעתי היא הגיל

מעבר לגימיקים שזו טעות בפני עצמה, הם הביאו אנשים מבוגרים מדי. בגלל זה כל היום הם תוקפים את האוזניים שלנו בקיטורים אינסופיים לגבי כל דבר. צעירים היו לוקחים את זה בקלות וזורמים עם זה. אפשר לראות שככל שהאנשים יותר צעירים בדירה ככה הם פחות מקטרים.
 
אני דווקא חושב ששרה לדוגמא

היא ליהוק טוב יחסית.. רק שהחברה "הצעירים" שמסביבה מתים תראו מה קרה שיוסף טיפה פתח את הפה ישר יצאה עליו כמו טורף שמחכה לטרף בנצי למשל זה ליהוק פשוט גרוע כנ"ל לגבי יוסף איילה סער מוטי אלין גואל סתיו לעומת זאת פוטנה שרה אלירז ואפילו אביב יימח שמו וזכרו הם הבני אדם הכי חיים שקיימים בבית כל השאר מתים הוא כמו שהמורה הרוחני הגדול ודגול מר יוסף בובליל היה אומר "פרווה"
 

Tapudy

New member
מסכים ולא מסכים

אני יודע שאלירז הוא חביב הפורום ובעייתי לומר עליו דברים רעים. אבל מעשית אני לא הייתי מגדיר אותו "חי". הוא בסך הכל הרע במיעוטו. לגבי פותנה, היא אישה אחלה אבל חוץ מלבשל היא לא עשתה יותר מדי. עכשיו שהיא בעשירים ולא מבשלת היא לא עושה כמעט כלום. אביב היה ליהוק טוב, חבל שהוא עף. שרה בכללי היא ליהוק בסדר אבל היא ממש צריכה להפסיק לקטר כי זה כבר לגמרי עולה לי על העצבים!
 
אביב היה ליהוק גרוע!

ילד קטן שעושה פלוצים. נו באמת.... חסרים אנשים מצחיקים ברמה קצת יותר גבוהה. יש יותר מידי אנשים סוליסטים בבית הנוכחי - גואל, סתיו, יוסף. אנשים שלכשעצמם הם די מעניינים, אבל בחברה הם לא מתפקדים. שרה ליהוק מצויין - יש לה קטעים שהיא קורעת מצחוק. היא בעיקר מדברת בלי סוף. אלירז - היחיד שבאמת מגלה יותר ממימד וחצי אלין מתוקה. פותנה משעממת.
 

רביטלש

New member
לגבי אלירז מסכימה שהוא לא "חי" כי הוא לא מודע

לעצמו אבל ברגעים שהוא כן "חי" הוא משעשע וחמוד, לגבי פותנה אותי היא תמיד מצחיקה וכיף לי לשמוע אותה......דווקא שהייתה במטבח פחות עניין אותי - ובמשימה האחרונה היא היתה מאוד פעילה! אביב היה פספוס לדעתי, אם היה יודע לשמור על פאסון ועל סטייל ולא להגיד כל הזמן שכולם על הזין שלו כולל אנחנו הצופים, אולי יש סיכוי שהיה מצחיק מישהו באמת (ולא ע"י פלוצים). ואיך אתה יכול להגיד ששרה היא מעניינת? מהיום שנכנסה יש לה רק תלונות - נכון שזה באופי שלה אבל התלונות שלה מלוות בקול הצווחני והמרגיז שלה - כל זה בייחד, כולל ההתחברות שלה לאנשים הכי שנואים בבית (לדעת הרוב) הופכים אותה אוטומתית לבלתי נסבלת בעליל...... ובלי שום קשר, שיהיה לך שבת שלום
 
הם חיים מהבחינה הזו

שהם דינמיים, זיקיות אנושיות פועלות בכל מצב לגופו אמוציונליים מאוד קל מאוד למצוא שיחה טובה איתם וקל מאוד למצוא חיכוך איתם כל השאר נורא אנמיים שבלונים מונוטוניים גימיקים שיטחיים ותו אביב ארז גואל סתיו אלין הם רובוטים לא משתנים אותו דבר אתה יודע מה תשמע מהם ומה לא לא משתנים כלום בני אדם מתים רובוטים!
 
זהו זה נגמר!!!!!!!!!!

השיחה הסתיימה!! נקווה שאיילה לא תבגוד במערכת ותדאג לשים את שמו של יוסף בקלפי יש גבול לרמת שטויות שהאוזן האנושית יכולה לסבול
 
מה שעצוב

שהמטרה של כל השיחה מצד יוסף היה לקבל איזה מגע עימה..הצליח לו..
זה טריק מוכר וידוע של לוזרים למגע נשי חם ואוהב אם כי מעט מנוכר
 

shouldistay

Active member
נכון. ואני מקווה שוידוי האהבה הזה

לא יגרום לה לשנות מדרכיה מחר בהדחות. מה זה לבקש חיבוק? ואם היא לא רוצה באותו רגע? אולי שיבקש סקס? היא התנהגה בדיפלומטיות מוחלטת ובנימוס. בחורה חכה מאד.
 
למעלה