עדכונים מהבית- ליל 96 ה13/3

Brotherholic

New member
איכס באמת תסלחו לי כל אוהבי עמיר אבל הוא דוחה

הוא בטוח שסיון קיבלה את הקולות שלו ואם הוא היה מועמד הוא היה הולך הביתה! זה גבר??? זה בן אדם שמאוהב בעצמו! אין לי כבר מילים. תפתחו כבר את העיניים. והתחנפנות שלו לנופר פתטית, מהרגע שהוא הבין שהיא חזקה בחוץ לא מפסיק ללקק לה. ובשבועיים האחרונים מלקק גם כל היום לפרידה ומקלל אותה מאחורי הגב.
 

יונתנסקי

Well-known member
suspicious1 ,מזמן כתבתי על זה,

אלא שניסחתי זאת, שאיתו היא רכה יותר ופחות זועמת, והוספתי שעמיר מוציא ממנה את הטוב.
 

stock

New member
הוא נוד נפוח, עוד משפט דפוק שהוא אמר

"העולם שייך לצעירים" יעני הוא ונופר יזכו ולא פרידה. למה מי אתה בכלל? שחקן סוג ג' שלא יכול להסתיר שהוא נוד נפוח
 
עמיר יא אדיוט! לפי חוקי הסומו הברכיים לא..

צריכות להיות על הזירה. והברכיים שלך והידיים היו על הרצפה כל הזמן בקרב הסומו מול עתי. רק תראו את הקנאה של עמיר לעבר עתי,עד עכשיו אפילו שעתי כבר לא בבית כל כך הרבה זמן,הוא לא משחרר את עתי. גם בקמפיין הוא לא פרגן לו.קנאי. עמיר עתי יותר יפה ממך יותר מוצליח ממך ויותר רגיש ממך. תראו את עמיר הצבוע שמרכל על פרידה וליהיא ומחר ילקק להן ויכין להן קפה. זבל.
 

Over The Limit

New member
אז למה עמיר ניצח ?

אה נכון קופרמן בעדו !!! בגלל זה כל העונה עורכים תפרקים נגדו
 
למה הוא ניצח? כי ההפקה לא יודעת מה זה סומו.

ה למה. אם הם היו מביאים יוקוזונה אמיתי לשם או מומחה לתורת לחימה מסורתית זו של יפן אז הכל היה ברור יותר. אבל אנחנו מדינת הסמוך והחנטרישים.
 

didush100

New member
איכסס עתי לקקן ויהיר אין בו כלום לולא הקטע עם

ליהיא לא היו מבחינים בו בכלל
 

stabilo7

New member
עמיר, כמו דנה בזמנה, לא יכול לרדת מהנושא של

עתי. כזאת קנאה לא ראיתי הרבה זמן זה כבר נוזל החוצה מהמסך! עמיר בן אדם דוחה, לא משנה מה הוא אומר זה הכל שקר.. רק מדי פעם יוצאת האמת ממנו וזה תמיד מגעיל (כמו לזרוק בקבוק על אלעד, לקנא בעתי ולרדת עליו שהוא כבר איזה חודש ומשהו לא בבית, מציע לדפוק למישהי את הראש בקיר "בצחוק" וכן הלאה)... יש פער ענקי בין מי שעמיר באמת לבין מי שהוא מנסה להיות... בגלל זה בתחילת העונה לא התחברתי אליו.. הוא פשוט זיוף אחד גדול. ואלי אתה צודק- היום מרכל ויורד על שכלה של ליהיא ועל פרידה כמובן, ומחר יישב איתן, ייצחק איתן וילקק להן.
 

בוףברכה

New member
ליהיא..תמיד משווה בין עתי לעמיר..ובכל

הפרמטרים עמיר..עולה על עתי.. ליהיא סוחבת ת'השפלה של עתי כשהפסיד..בסומו הרי איך יכול להיות שהלומד אומניות לחימה הפסיד לעמיר....חחחחח...לקח לו כמה סיבובים עד שהפסיד..לבסוף בבושת פנים...הלך עתי לבכות לאח... ליהיא רק היום הזכירה את זה... ....לסיכום.."החתיכי.."...IS..OUT.....הוא היסטוריה...סלאמת... גם ..יום לפני הסומו הם היתאמנו...כבר אז ראו שעמיר ינצח אותו...
 

callmenoah

New member
עמיר הרבה יותר חזק מעתי הרכיכה

כשהם עשו חזרות, והלכו אחד נגד השני בנטו כח, בלי להשתגע ולהיות אגרסיביים יותר מדי, עמיר אכל אותו. וזה למרות שעתי לומד אומניות לחימה וגם נמוך יותר, שזה יתרון בקרב של דחיפות, המצריך מרכז כובד נמוך יותר. במשימה עצמה, עמיר היה ספורטיבי כהרגלו, לא בא להרוג או לפצוע את היריב שלו, אבל עתי הרגיש שהוא צריך להוכיח את עצמו, ונלחם באגרסיביות כאילו הם בקרב MMA, וכך הוא רץ באמוק אל עמיר והעיף את שניהם כמה פעמים מחוץ לזירה. עמיר לא ירד לרמת הזבל הזו, והמשיך להילחם באצילות, עד שהצליח להעיף את עתי במהלך מבריק אך לא מסוכן, אל מחוץ לזירה. רמת האגרסיביות של עתי היתה בשחקים, ומי שראה, יכל גם לשמוע את הבדלי הנשימות וההתנשפויות של שניהם אחרי הקרב, עתי במשך כרבע שעה אחרי הקרב, התנשף כמו מטורף, כי הוא גם נלחם כמו מטורף. עמיר אמנם נחתך ונפצע בגלל הנפילות שנבעו מהאגרסיביות והפראות של עתי, אך לא התנשף בכלל, כי הוא נלחם באצילות. וזה מה שהטריף את עמיר, שאחרי זה, הוא עוד שומע את עתי והטמבלים שאוהבים אותו מדברים על כך שעמיר היה אגרסיבי ולא ספורטיבי, ושעתי היה צריך לנצח... עולם הפוך אני רואה, עולם הפוך עמיר ראה, וזה פשוט מגעיל.
 

בוףברכה

New member
...רציתי..לחבר לעתי בלון חמצן..חשבתי שהריאות

שלו
....היתנשף..כאילו רץ מרתון....הנחריים של האף..נפתחו לו כמו
... חשבתי שהוא יקבל..התקפת..
... ...ועוד...ועוד יותר משפיל זה..שאחרי הסיבוב ה4..או ה-5..אני כבר לא זוכר..עמיר ניצח..אותו..הוא היה סמרטוט.. ... לא יכל לדבר..מילא היה מנצח אחרי הסיבוב החמישי...אז הייתי אומר ..לקח לו כמה סיבובים אבל בכל זאת..ניצח.. ...וקרה ההפך..עמיר הוא זה..שסחב אותו..ובסוף..ניצח חד-משמעי....עתי היה בהלם לא קלט מאיפה זה בא לו..חחחח ליהיא היתחרפנה... האמת כואבת.... עבורי זה היה.. 1..הרגעים . הטובים העונה..
 

suspicious1

New member
נופר על ליהיא: יש לה שכל של נ-ע-ל!

מוסקבה..עיר או ארץ? כמה התנשאות על פרש
 
למעלה