עדכונים מהבית - יום 96 - 18/2

SG12

New member
בפרק של שבוע שעבר לפותנה הייתה "הארה" על אייל

איילה, אז תעמוד מאוחרי ההחלטה של.. מה קרה אז היא העמידה אותה..איילה סתם ניצלה אותה.. עדיף שתשקיע את האנרגיות לראות למה אלין פגועה ממנה במקום להתחנף אליה..
 

bobo2008

New member
אף פעם לא ראיתי את פותנה יוצאת טוב מויכוח

אפילו אם מראש היא צודקת היא תמצא דרך להרוס את זה
 

Saladin

New member
למרות השפה המלוכלכלת שלך בפוסטים אחרים

אתה צודק הפעם.
 

רונושי

New member
איך הגענו למצב שאיילה מתנצלת../images/Emo35.gif../images/Emo70.gif

בואנה פותנה גגגגאאאוווווןןןןן
אני חייבת להכיר אותה שתלמד אותי איך עושים את זה? זה ממש מועיל בחיים!!
 

SG12

New member
3חודשים פותנה חפשה כבוד, עכשיו היא איבדה אותו

ומשפילה את עצמה.. אומרת לאיילה שתעמיד אותה(את פותנה) ביום שלישי.. ממש טיפשה הפותנה הזאת..
 

Saladin

New member
אני חייב לומר שאיילה קצת מאוסה עליי ביממה

האחרונה. אתמול זה היה עם סער, עכשיו בשיחה עם פותנה היא עושה לה את המוות על זה שהיא העמידה אותה להדחה, במקום להעריך את זה שפותנה בצעד חסר תקדים (ושאני לא מעריך ביותר, עליי לומר) גילתה לה את זה. מה כל כך נורא בזה שפותנה העמידה אותה להדחה? נשארו 7 אנשים בסה"כ, 6 להדיח. מה הקטע של איילה? באמת מעצבן. ואלירז עשה אותו דבר לארז, אז אל תקפצו.
 

Saladin

New member
האמת שכן.

פותנה לא יודעת לשחק את המשחק, הייתי אומר שהיא מקבילה לג'ני בעונה הקודמת. היא נשארה עד עכשיו רק בגלל חוסר המשקל שלה בבית, וכל אלה שמקשקשים על הרעל שהיא אוצרת בתוכה פשוט מדברים שטויות.
 

שירי111

New member
היא לא גילתה לה במפורש.

אתמול צעקו לאילה שפותנה בגדה בה. פותנה הסתובבה כל היום עם פרצוף מבוייש. איילה בעיקרון עשתה 1+1. לפי מה שהבנתי, האח אישר לפותנה לדבר על זה בעקבות הצעקה אתמול בלילה. אבל היא מתישה. בחיי שהיא מתישה. מהבוקר היא מתייפחת, כאילו מת לה החתול. בסה"כ העמידה להדחה..
 

Saladin

New member
חחח את רצינית? צעקו לה מבחוץ?

נראה לי שהאח הגדול צריך לחשוב על פיתרון לעונה הבאה כי כל האמצעים לשמור על הבידוד של הדיירים לא עובדים. מעניין מה קורה במדינות אחרות. פותנה צריכה לעשות כעצתו של אלירז ולהעמיד את עצמה להדחה, היא גמרה את הסוס. כמו אשר בעונה שעברה.
 
אי אפשר להשוות בין ארז לפותנה

פותנה הייתה צריכה לבחור מישהו ובחרה את איילה. כל בחירה אחרת הייתה קשה לה לפחות באותה מידה. לארז היו מועמדים להדחה מובנים מאליהם, אלין וגואל, ואם היה רוצה - גם פותנה, והוא בחר במכוון באדם שקרוב אליו, אלירז. ההודעות שלך אינטליגנטיות, אבל ההשוואה הזו היא דמגוגיה.
 

Saladin

New member
אני לא חושב שזו דמגוגיה.

ארז לא היה קשור לאלירז יותר מאשר לדיירים האחרים חוץ מסער. סער היה החבר היחידי של ארז במשחק וארז עצמו אמר את זה רק על סער (שהוא חבר שלו). זה שאלירז נחמד ואנושי כלפי ארז מדי פעם בפעם לא אומר שארז בכיס שלו - צריך להדיח שני אנשים, וחוץ מאלין כנראה שזה לא ברור את מי יש לארז להדיח. לדעתי ארז לא הדיח את גואל כי היתה לו לא מזמן שיחה עם פותנה וגואל על מה יש להם נגדו, וגואל היה גלוי איתו ואמר לו שהבעיה שלו עם ארז היא שארז שפט את גואל מההתחלה ועוד בפני הדיירים האחרים (ארז התחיל למעשה את העליהום על גואל). כנראה שארז היה נתון תחת רושם השיחה הזו ובחר לחרוג ממנהגו להדיח את גואל. באיזו זכות אתה קובע שארז חייב להעמיד את גואל ואלין תמיד? ובאיזו זכות עושה זאת אלירז? זה משחק, וכל אחד יכול לעשות מה שהוא רוצה. ותודה על המחמאה, אבל אם תשים לב אתה מחלק לי מחמאות רק כשיש בהודעות שלי משהו שאתה מסכים איתו. ובמחשבה שנייה, זה עדיין יפה מצידך
 
כנראה שאלירז היה

בתחושה שהוא קרוב לארז במידה כזו או אחרת, הרבה יותר מאחרים, ולכן נפגע. לדעתי, האדם היחיד שקרוב באמת לארז זה הוא עצמו. בקטע הזה אני מעדיף את אלין וגואל, שמצהירים בראש חוצות על תיעובם לבן אדם הזה, מאשר את אלירז שמנסה להיות איתו בסדר. לגבי המחמאות לכתיבתך, אתה מספק בפורום הזה קונטרה ראויה, וזה דבר חשוב. להבדיל מכל מיני יצורים שצווחים "אליערס".
 
למעלה