עדכונים מהבית - יום 96 - 18/2

פוטנה בדיכאון אטומי מהשיחה עם איילה

וגואל ואלירז מעודדים אותה ומסנגרים על איילה, שהיא בלחץ, שהיא עוד מרגישה פגועה וכולי.
 

estiy ב2

New member
פוטנה , אינך צריכה להצטער,עשית מהשמצאת לנכון

ומי כמוך יודעת ,כמה צביעות רכילות ודם רע אילה השפריצה לכל עבר. צדקת במה שעשית, הרי עקב קרבתך80 אליה, יידעת בדיוק עם מי יש לך עסק. בפניך היא "מכרה" את אנשי הבית, היא לא היססה להשתלח בדיירים שלא אהבה אלין, אלירז ולא היה רחוק היום שגם אותך פוטנה ,היא היתה מעלה להדחה., בעצם רק אדם אחד בבית אהוב עליה-סער. ועליו היא שומרת,כי בלעדיו היא מאבדת את בטחונה ועצמיותה ראית בעצמך שעל ארז, שלאחרונה הפך "ליקיר ליבה" ולמשת"ף התמים, היתה מרכלת ולועגת לו מאחורי גבו ,"תרתי משמע".ה"אהבה" הפתאומית לארז החלה לא מזמן כדי לשרת את צרכיהם. היא ראתה שהמחנה שלהם הדלדל מאוד והחלה להתיחס אליו,כדי להשתמש בו. . ואכן היא ובן זוגה השתמשו בו והסיתו אותו נגד אלירז שאהב אותו ונתן לו יחס הוגן ללא תמורה. פוטנה, במו עיניך ואזניך שמעת ממנה רכילות על דיירים, ותפשת אותה מדברת בצביעות על אלין. רק אז נפל האסימון והבנת מיהי אילה, והרגשת שעליך להדיחה. עשית את מה שליבך אמר לך, והלכת לפי מה שהאמנת שאנשים צבועים ,הם לא חבריך ועדיף שילכו. הבעת גם את רצון יתר הדיירים.האמיני לי, שאם סער היה במצב שהיה צריך להדיחה , הוא היה עושה זאת מבלי למצמץ. כולנו ראינו ש 80 אחוז מהדיירים לא אוהבים אותה, וזו לא הפעם הראשונה שהיא מועמדת להדחה. . צאי מזה, לכי עם ליבך. לא עשית שום דבר רע.
 
הסקר הזה לא מייצג שום דבר!!!

ההתפלגות הסטטיסטית שלו שגויה ולא מדויקת! לפי התוצאות האמיתיות טלכו בכלל צריך ללכת וככה איילה תישאר! תיסמכו על קקי-מן שימציא איזה משהו! איילה לא הולכת! על אפכם (העקום) וחמתכם.
 

רזלה1

New member
וואללה!!! איילה מובילה ביג טיים, חייבים לסמס

לאלין 22222222222222ולאלירז 33333333333333333333333333
 
תקשיבו טובבבב!!

חייבים להצביע לאלירז ולאלין , אם אתם רוצים גמר איכותייי!!! חייבים להפסיק עם הצביעות בבית...איילה החוצההה!!! כולם לשלוח למספר 2020 עם הספרה 3ו- 2!!! אם לא תשלחו תצטערוו!! כל אחד ישלח sms אחד, יש זמן לעשות שינוייי!!! איילה מספר 1, צבועה מספר אחתתת!!!!
 
אפילו אבא של אלירז אמר שאם אלירז לא זוכה

הוא רוצה שאלין תזכה. בכל מקרה הוא רוצה גם את אלירז וגם את לייני בגמר ביחד.
 
הוא גם אמר שאם הבן שלו לא יזכה- הכול מכור

התפוח לא נופל רחוק מהעץ- גם האבא לא יודע להפסיד בכבוד
 
חחחחחחחח../images/Emo6.gif נכון../images/Emo127.gif המיליון מקדש את הכל

אכלו לי שתו לי עומד לחזור השנה בשנית.
 
עוד אחת שמסלפת ומעוותת - הוא במפורש אמר

שהמיליון פחות חשוב מהערכים וכו'..............
 
לפני שהמושחתים ישחיתו ויסלפו את דבריו של אבא

של אלירז - בבקשה אם מישהו הקליט ויכול ולהפיץ
 
ערכים? להפסיד חתונה של אחיו כדי

להשתתף, בתוכנית ריאליטי על מנת לזכות במיליון שקל זה ערכים? אין לכם בושה? הכסף מקדש את הכול גם במחיר של להפסיד את היום החשוב בחיי אחיו אין לכם בושה למעריצים שלו?
 

efrat20091

New member
וואו אני מה זה מתרגשת, אבאלה רוצה את המליון

חשבתי שהוא לא אוהב להתפרסם- אבל בשביל כסף עושים הכל. איזה בן גידלת- מעליב,לא רגיש ,נטפל לאנשים שחושב שהם חלשים ממנו-ררררשע
 

שירוש 110

New member
../images/Emo124.gif הדר צודק ולעזור ולהגיד לאנשים לסמאס

הטובים צריכים לנצח.
 
פותנה חצי מתה.. מה קרה כבר?

הצביעה לאיילה? למה לא היא תצביע אם לא לה? בחרה בארז, נישאר לה סער ואיילה, בחרה באיילה, זהו סוף סיפור למה מה היה יותר טוב? שתבחר באלין? אלירז? שתירגע קצת לא קרה כלום.
 
למעלה