עדכונים מהבית - יום 96 - 18/2

שירוש 110

New member
מיכל תפנימי כולם מתים עלייה

איילה הבייתה עשתה המון בושות. מסכנה איזה סצינה של קללות וצרחות בושה לריאלייטי.
 
מספר נושאים למחשבה ../images/Emo239.gif../images/Emo206.gif

תומכי איילה/סער מנסים למכור לנו בלבולי מילים שכביכול אלין המתוקה מדבש, "מסוכנת" לאלירז בגמר ובכך מנסים כביכול "להזהיר" אותנו כדי שלא נצביע לאלין !!! וכך מרבית הקולות ילכו עבור איילה!!! זהירות !!! אז בבקשה לא לפחד להצביע הרבה מאוד לאלירז ואלין .... הם היחידים שראויים להגיע לגמר... הם עשו לנו את העונה !!! הם מודל ומופת בכל כך הרבה תכונות מדהימות... אלין לא מסוכנת לאלירז !!! אלירז לא מסוכן לאלין !!! הם משלימים אחד את השני !!! נשמות תאומות !!! שניהם מתוקים ומקסימים... התכנית תהיה משעממת בטירוף בלעדיהם !!! כשאלירז ואלין "מרכלים" - אנו שומעים אותם משתפים האחד את השני בטוהר ליבם - הם מדברים בהגיון ובחוכמה ועם המון תובנות, הארות, צמיחה, שינוי, יושר, טוב לב, מודעות עצמית, כבוד עצמי ולאחרים, אנרגיות חיוביות, ועוד... מהשיחות שלהם אנו רק לומדים, צוחקים, מחייכים, מתפעלים, מתרגשים, בוכים, מפנימים ואוהבים... כשפוטנה וגואל "מרכלים" - אנו שומעים המון אגו, התנשאות, גאווה, התקרבנות, קטנוניות,ליקוקים סצנות ופליפים... מהשיחות שלהם אנו מרגישים - אוףףףףףףף נו די כבר............... כשסער ואיילה "מרכלים" - אנו שומעים אותם מקנאים, מחרחרים, משעממים, רדודים, אלימים, קוראי תיגר, משקרים, מסלפים, מעוותים, מרמים, מתכננים, מתנשאים, רברבנים, נרקסיסיטים, קטנוניים, דמעות תנין, השפלה,ניצול, נחמדות מעושה,זיוף, ועוד... מהשיחות שלהם אנו מרגישים צמרמורת, תיעוב, קבס, זעזעוע, זיהום אנרגטי ... כשארז "מרכל" - אנו שומעים נרקסיסטיות קיצונית ,אהבה עצמית קיצונית, אגואיזם קיצונית, כוחניות קיצונית, סוציומטיות, בגידה קיצונית !!! ... מהשיחות שלו אנו מרגישים חוסר באיזון אנרגטי ועל פי רוב אנרגיות שליליות... ויהי מה ! אז עכשיו תחליטו מי עשה לנו יותר מכולם נעימים באוזן, בעיין ובלב ... בעונה זו ובכלל... והם כמובן : אלירז ואלין המדהימיםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם !!! אלירז מקום ראשון ! אלין מקום שני ! פוטנה מקום שלישי !!! כי בסה"כ יש לה לב זהב !!! דרך אגב: איילה הרסה לסער את החיים בכל המובנים !!! הרסה לו זוגיות מדהימה עם בולבולון (הוא העיד על כך) הוציאה אותו טמבל מול כל עם ישראל (הוא העיד על כך) הרסה לו את הקריירה (הוא העיד על כך) מנצלת אותו, מתמרנת אותו צוחקת עליו (הוא העיד על כך)
 
קריאה אחרונה לקופרמן : אל תבגוד בעם ישראל !!!

אלירז ואלין אהודים ואהובים על מרבית עם ישראל... אלירז ואלין מקבלים את האהבה של רובינו בזכות ולא בחסד !!! הם האיכות של המדינה ואני בטוחה שאתה רוצה שיהיו לך ילדים עם נשמה טהורה כשלהם, עם ערכים כשלהם וכו' - אין לי ספק בכך... אז בבקשה תן לעם ישראל את החיוך בנשמה... היה אתה עצמך מודל ומופת !!! תחשוב על עתידך ועתיד העם... הרי יהיו עונות נוספות - אל תבגוד בעמך...
 
../images/Emo70.gifקופרמן-הזמן קצר והמלאכה מרובה-אלירז ואלין

הם שעשו לך את העונה של "האח הגדול" 2. תוציא את הצדק לאור, תראה את האמת למי מגיע הניצחון!!! שחקת בצופים ובדיירים מספיק - הגיע הזמן לחזור בתשובה!!!!!!
 
אלין ואלירז נשארים בבית ביחד ../images/Emo23.gif איילה

תתארח פה בפורום ביום שלישי הבא בשעה שלוש, תכינו את הפונפונים
 
../images/Emo243.gifהודה ממש ממש חשובה../images/Emo243.gif

סער הרגע אמר שהוא לא רוצה שאלירז יזכה במיליון כי הכסף בטוח הולך על "הימורים" רק שתהיו בעיניינים שזאת הוצאת דיבה חמורה ביותר והמשפחה של אלירז לא הולכת לשתוק לו על זה (עומרי יוסיף פרטים חשובים בהמשך) פשוט בושה וחרפה ל=אלק עו"ד הזה שמדבר בצורה כל כך מזעזעת אחריי כל הפדיחות של סער במהלך השלושה חודשים האלה פה הוא באמת הגזים כולם פה זה ממש ממש חשוב (גם בשם המשפחה) מי שהקליט את השיחה הזאת בבקשה לשמור
 

מיק50

New member
תירגע טובלרון אלירז אמר בעצמו שהוא מהמר

ואני מצטטת מתוך תעודת הזהות שלו: אני מתחבר לסיכונים וכל מה שקשור לזה. אם תחבר סיכונים וכסף לצערי יוצא הימורים. יש לי את הגן הזה ואני כל יום נלחם בו... מצרפת לך בעונג את הקישור לתעודת הזהות של המהמר אלירז http://www.mako.co.il/tv-bigbrother/season2-housemates/eliraz-sade/Article-5fbaab8f8509421006.htm ועוד משהו: אומרים שאם אלוהים רוצה לעשות רע לבן אדם, שיתן לו להרויח מכה ראשונה. אני פועל רק מהרגש. זה בא לי מהבטן ויוצא מהבטן גם כשאני יודע שאני טועה.... אתה מבין? משפחתו של אלירז יכולים לנגב עם התביעה ולהתבייש שגידלו בן מהמר חסר השכלה שבגיל 27 עדיין ממלצר במסעדות..
 

שירי111

New member
יש הבדל בין להעיד על עצמך שיש לך את "גן"

ההימורים, לבין משפט שאומר שאם הקהל יתן לו את המיליון, הוא יהמר עליו. לא מצפה שתביני את ההבדל. יש פה קייס להוצאת דיבה big time. לא נורא, הוא כבר אסף 2. נשארו לו עוד שבועיים לאסוף עוד כמה.
 

24שעות1

New member
תרגיע טובלרון אלירז סיפר שהוא מהמר כפייתי

והפסיד ים כסף. אף אחד לא ממציא ולא מחדש דבר. אלירז סיפר זאת לדיירים, וגם הופיע בת.ז. ויותר מזה ,יש הרבה אנשים שמכירים אותו מהימורים, ויודעים שהוא חייב הרבה כסף.
 
למעלה