עדכונים מהבית- יום 96 ה18/2

רזלה2

New member
אולי לא הייתי מספיק ברורה, לסמס לאלירז וואלין

גם ההצלחה של אלירז איננה בכיס של אף אחד. מהסקרים הוא לא יזכה
 

דינה122

New member
לא הוא לא*

אליעארס לא מתעלל הוא פשוט מנסה להגיע אל ליבה של איילה.אבל היא שמה לו :עצור אין כניסה !!!!! ובצדק!!! הבחור מכוער מבפנים רקוב,רכלן,שטלתן,שקרן ומניפולטיבי.נכון לא קל לה עם סער !אבל היא יודעת שקשה להם ביחד בסיטואציה בבית.והיא גם יודעת שסער ישר וכן.אוהב ואמיתי אין מה להשוות ביניהם!איילה לא תבחר בחור עם אופי כמו אליעארס. וזה מה שמתסכל אותו.יאללה תעוף ממנה.
 

טוטיקית

New member
שומבי, קודם כל תנחומי. שנית, למה ציפית???

האם באמת ציפית שפותנה תקריב את חבריה הטובים ביותר למען יפהפית הנילוס שלך? על שום מה? על שום שאיילה מועילה לקרוא לפותנה החברה היחידה שלי בבית (מלבד סער וארז?) מה לעשות שלפותנה יש עוד חברים בבית, "קצת" יותר קרובים מאיילה. איילה תצטרך לעשות חשבון נפש נוקב עם עצמה על התנהלותה בבית. אני מציעה שלאור העובדה הזו תוריד את מינוני "איילה המלכה" ל"איילה המתוקה" למשל, תתחיל להתרגל לקראת שבת. אני מקווה שלא נאבד אותך אחרי שבת, אתה נחוץ לנו כאן בפורום. אני מזמינה אותך להעריץ את אלין, אם רק תנסה לתת לה צ'אנס היא לא תאכזב אותך.
 

טוטיקית

New member
הגמר הזה יהיה בסוף כמו שרצינו! בלי איילה וסער

ההפקה הרימה ידיים מניסיונותיהם הנואלים להעמיד את איילה כקונטרה לאלירז, הם הבינו שהעם עם אלין ולכן בפרק של אתמול, הפלא ופלא פתאום יש התייחסות לאלין, מראים כמה היא מיוחדת, נותנים לה זמן מסך סופסוף. זה היה רגע של נחת, כשהבנתי, עוד לפני רשימת ההדחה, שחל פה שינוי. הרגשתי התחזקה עוד יותר כשראיתי פתאום את סער המוכר מציץ אלי, אותו סער שאנחנו מכירים כבר 3 חודשים, לא סער המיופיף של ההפקה, ואז אחרי שהקריאו את רשימת המודחים נפל האסימון סופית: הם לא מתערבים יותר! ניסו לפמפם איילה בתקווה שיצליחו לשנות את דעת הקהל, בתקווה שהיא תייצר איזושהי עמידות, אילו שהם קווי אופי נחושים כך שתוכל להיות ראויה להקרא "התחרה הכי רציניצ של אלירז לגמר" אבל זה לא הצליח להם. לאלין יש תמיכה גורפת מקיר לקיר, היא ממש נסיכת העם! ולכן קו ההפקה השתנה אתמול, אתם יודעים על מה הם הולכים עכשיו? על הקו שנקרא "סער הרס לאיילה" "לולא סער איילה הייתה בגמר" אני גם משוכנעת שבשבת נראה שיחות של המתמודדים בסגנון הזה (את איך שסער לא ידע להכיל את המצוקה שלה אתמול, את מה שפותנה אמרה עליהם, את מה שאלירז אמר לה בפנים). האשמה תיפול על סער שימצא את מקומו מחוץ לבית בשבת שאחריה. אם היה לו סיכוי לגבור על גואל זה היה רק עם איילה בבית, ברגע שאיילה תצא לסער אין שום סיכוי להגיע לגמר וזהו הרווח של גואל, וגם שלנו כי גוטל ופותנה ריגשו אותי מאוד אתמול בכך שהריב לא גרם להם אפילו לשנייה של גמגום בחדר האח. זו משפחה! על אלין אני לא כועסת, היא הלכה עם הרגשות שלה, ,לא עשתה אסטרטגיה ולכן אנחנו אוהבים אותה כל-כך. אלירז כועס על פותנה וגואל על שהם לא מחזקים אותו, הוא מאוד רוצה וצריך לשמוע מילים חמות עכשיו אבל פותנה וגואל מרגישים שעשו בשבילו הכול, בעצם העובדה שמצפונם נקי. המשחק הגיע לשלב שבו כל אחד לעצמו והם לא מתכנסים סביב החששות של אלירז גם משום שה\להם זה נראה כו"כ מובן מאליו שלאלירז יש הכי פחות סיבות לדאוג (פותנה אמרה אתמול לגואל שברור לה שהפייט לא על אלירז בכלל, אלא בין שתי הבנות. פותנה חכמה ויש לה אינטואיציות בריאות). חמישיית הגמר שלנו היא בדיוק כמו שאני לפחות, ואני בטוחה שרבים כאן בפורום, רצו אותה: גואל, ארז, פותנה, אלין, אלירז. וזה גם סדר ההדחה שבו הם יצאו מהבית!
 

רזלה2

New member
וגם ראינו אתמול איך החבר'ה של אלירז הצביעו:

כל אחד היה מתואם עם עצמו, לעומת זאת אני לא מבינה למה האח הגדול מבזבז זמן ומזמין את איילה סער וארז, כל אחד לחוד, לבחור מועמדים להדחה. אי אפשר לשלוח נציג?
 

פרצלה

New member
תסמסי מתוקה,אני את הכסף שלי שומרת לדברים

יותר חשובים מאשר להרויח כסף עבור אלירז או אלין או מי שלא יהיה.
 

jak51

New member
תקשיבו לשיחה בין גואל לפוטנה

ותבינו גם הזוג הזה הגיע לגמר בערמומיות גדולה תגידו לי מה גואל עושה שם בכלל חסר כריזמה , נחש אמיתי. ופוטנה עם הבכיינות המתמדת שלה. נראה אותם אם הם היו מעומדים להדחה כיצד היו מתנהגים . גואל חייב לעוףףףףףף גואל שכח שהוא רכב על הגב של אלירז כל הזמן . ואני עוד שומעת אח"כ את דן שילון אומר שהוא רוצה שפוטנה תזכה מי היא ריבונו של עולם. לא מוצאת בה שום בישולים בישולים ושוב בישולים...... מישהו שמע אותה מביעה דעה על נושאים מעניינים וחשובים. אלין ואלירז חייבים להיות בגמר!
 

lori18

New member
jak -אתה מה זה צודק אנשים ישנים בעמידה פה!!!

גואל נחש חסר עמוד שידרה פוטנא שטלטנית ומאוסה עם המטבח שלה אילה מקושרת להפקה - בדוק סער ילד לא מתבגר ומתוסכל ארז חולה ברמות קשות ואלין פשוט תמימה איך ממשיכים ?????....... במי לתמוך אם לא באלירז
 
למעלה