עדכונים מהבית- יום 96 ה18/2

GIOVANINI

New member
חבל שגואל או פותנה בטוח בגמר ואחד מהשלושה לא

חבל שלא הייתה העמדה של כולם, שבאמת מי שחזק יגיע לגמר ולא בגלל שהשם שלו "נשכח". הרי אם היו עושים אותו דבר שנה שעברה אחרי שרנין הודחה היה בטוח הבובלילים מול שפרה. וכל המתח של הגמר היה הולך. אם איילה תצא המתח בגמר ילך חבל על הזמן, וחבל חיכיתי לגמר של אלין ואלירז נגד סער ואיילה + 5 לא רלוונטי
 

Saladin

New member
הטענה שלך די מצחיקה

לאור העובדה שאיילה העמידה להדחה את אלין ואלירז.
 
כי כנראה סער החליט על ההדחה ותיאם עם איילה

וכנראה הודיעו גם לארז מה להצביע. פתאום אין גו-אל? ממתי מצביע נגד אלירז?
 

Saladin

New member
לא היה שום תיאום, הכל בהזיות שלך.

תיאום כזה פירושו התאבדות, וההסבר הקביל יותר לתוצאות הגשת המועמדויות להדחה הוא שלא היה לא תיאום ולא מחשבה לפני הגשת ההדחות אלא רגש בלבד, כמו שראינו לכל אורך התכנית.
 

Saladin

New member
אבל מה שעוד יותר מדהים אותי בתגובה שלכם

הוא איך שאתם לא מסוגלים להבין שאיילה בקריז כי היא במצב קשה, בעיקר נפשי, ובמקום זאת מנסים לכפות את התיאוריות המטופשות שלכם על כל חלקיק של התרחשות.
 
אתם יודעים כמו מה זה נראה עכשיו?

שאיילה יצאה מחדר האח הגדול והתחילה לריב עם סער. האם האח הגדול אמר לאיילה לייצר ריב עם סער כדי ליצור עניין לצופים? האח הגדול, זה לא מעניין אותנו... יעניין אותנו שאיילה תעוף כבר, היא מגעילה!!!!!!!!!!!
 

Saladin

New member
האמת שאיילה עושה לסער את המוות עכשיו.

מה היא רוצה מהחיים שלו? "קשה לי, קשה לי, תבין אותי"...נכון שההבנה שהיא כנראה הולכת הביתה עכשיו היא קשה, אבל מצד שני היא אמורה להיות די מורגלת להעמדה להדחה וזה לא צריך להפתיע אותה יותר מדי שהיא לא הולכת לזכות במשחק. מנגד, היא צריכה להתחשב באינטיליגנציה הרגשית הפעוטה של סער ולא להפיל עליו את כל הקשיים שלה אלא להבין את הקושי שלו בתור מי שמנסה לעזור לה (וכאמור עומדת לרשותו אינטיליגנציה רגשית של קוף). אבל בסך הכל זו התנהגות די טיפוסית לכן, נשים יקרות. עכשיו תקפצו ותגידו: אלין לא כזאת! ואני אומר: אלין היא ילדה, היא עוד תלמד את חוכמת בנות מינה (או שלא, נקווה שלא).
 

LolliPopDance

New member
עם חברים כמו גואל ופוטנה מי צריך

אויבים. גואל כנראה שכח את המלחמה שאלירז נאלץ לספוג בגללו עם פוטנה. פוטנה בכלל טוענת שהיא זאת שפנתה לאלין כל פעם שרבו. חוסר מודעות כמו שלה מעולם לא ראיתי.
 
למעלה