עדכונים מהבית- יום 96 ה18/2

רזלה1

New member
אילה באה לחפש תנחומים אצל אלין

מכווווווווווולם, דווקא אצלה,איילה לחוצה פחד ואלין הילדה כל כך בוגרת...עכשיו שמעו צעקות אלין אח"כ אלירז, ואז איילה עזבה את אלין.
 

ido100

Member
עכשיו מעניין מה הכח האמיתי של איילה בחוץ

אני לא בטוח שהיא הולכת כל כך מהר הביתה
 

שירי111

New member
לאיילה אין כח משלה, אבל יש לה את הכח של סער

לאלין לצערי אין סיכוי, וזה נורא עצוב לי.
 

ayaliar

Well-known member
אני חוששת שלסער יש כח

בערך כמו שלי יש עוד לא פגשתי בן אדם אחד שמסמפט את סער, שלא נאמר מצביע לו אלין ואלירז שניהם חזקים מאד. אין שם אף אחד שאפשר להגיד עליו שאין לו סיכוי הפעם אבל אם כבר, לאיילה יש את הסיכויים הכי נמוכים על הנייר. אבל אנחנו מכירים את הפקת האח הגדול. אם הם יראו שזה פער שאפשר לצמצם, הם יארגנו לנו תכנית ספיישל איילה רשף בשבת כמו ספיישל ארז בשבוע שעבר
 

bmtl2004

New member
יש לה יותר משאתם חושבים! וגם את של סער וארז!!

אולי גם של פותנה אחרי שהאוהדים שלה ראו את הגועל שאלין ואלירז שפכו עליה אתמול ויודעים מי הצבועים האמיתיים!! איילה אף פעם לא פגעה בפותנה!!!
 

dindan84

New member
אם תומכי סער וארז יצביעו לה-יקבלו אותה בגמר

יאכלו קש מאיילה בגמר....
 

גלינוש11

New member
איילה תתקדמי<<נשארת יותר מימה שמגיע לך

במשך 3 חודשים איילה לא תרמה מאומה לבית מלבד עינטוזים,מיזמוזים מגעילים וליקוקים לכל מי שהיה בסביבה ..עצלנית בטירוף,גרגרנית ומרגישה שמגיע לה הכל מבלי לעשות דבר...אלין אומנם ילדותית אבל היא תרמה לבית הרבה יותר מאיילה גילתה חברות ונאמנות למי שאהבה באמת לא ליקקה העיקר להתחבב בקיצר למרות הילדותיות שבה הפגינה יושר ואמת במשך כל התקופה אלירז תרם הכי הרבה לבית מכל הבחינות ולא פלא שהמונים מעריצים אותו--הגיע זמנך איילה תתקדמי ויהי מה..
 

ואזנה

New member
אתה גורם נזק לאלירז במתכוון - אל תקשיבו לאדי

אלין צריכה ללכת הביתה גם לטובתו של אלירז 1. בחורה צעירה שהרחיקה לכת במשחק. הגיעה לשלב מתקדם בצורה מעוררת כבוד אבל עדיין לא בשלה להגיע לגמר. 2. יש לאלין לא מעט מגרעות והגם שאני מאוד לא בעד פותנה לא אהבתי את הדרך בה לעת צרה היא מתרפקת עליה וכשאינה מעוניינת היא בועטת. 3. כמה שזה נשמע מוזר הליכתה תיתן פוש נוסף לאלירז והסיטואציה בה הוא יהיה משוחרר ממחוייבויות לפותנה/גואל הנחשים או לפתאטיים סער/איילה תקרב אותו לארז ואז ייצא הקרם דה לה קרם שבו או לא. אבל בכל מקרה נוכל לעמוד באמת על קנקנו (ותפסיקו כבר עם האתרוגנות....). בכל מקרה אני חייב לציין שאני בעד שארז יזכה - זו תהיה הבחירה הערכית המוסרית והראויה. אלירז בהחלט יזכה ולו מתוקף התמיכה העצומה שיש לו בחוץ והדלתות שיפתחו בפניו. אזהרה : אל תתפתו להציל את אלין יעני למען אלירז. זה לא יפעל לטובתו. מי שבעדו שיצביע בעדו בלי חישובים שיעלו לו בהמשך ביוקר. אלין ----------------> הביתה !!!
 
ואזנה כל מילה בסלע אבל יש לך עסק עם פנטים

זה כמו כל המובטלים שביבי גרם להם להיות מובטלים בקדנציה הקודמת אבל הם ממשיכים להצביע ליכוד
 

bibaso

New member
אנחנו אוהבים את אלירז ואת אלין

מה לא ברור בזה ?? שניהם ראויים למקום ראשון ושני, בהפרש ע נ ק !! מכל השאר.
 
למעלה