עדכונים מהבית - יום 95 - 17/2

שוגי38

New member
לייני מתלבשת כמו שרלילה

חצאית מיני ומגפיים שחורים ישר לתל ברוך....
 
שוגי את תומכת באיילה ומלכלכת סתם וכולם יודעים

מי השרלילה בבית, מי עושה פוזות למצלמות, מי שוכבת עם גבר ורואים לה הכל, הלכלוכים שלך חבל כי זה שקר. בינתיים אלין צנועה ואיילה לא. סבתא שלי אתמול ראתה איתי ביחד ואמרה לי שאיילה סמרטוטה אז די להשמיץ העם רואה התקשורת מתה על אלין ילדה טובה ונשמה.
 
למען האיזון - זוכרת את 'ריקודי העמוד' הליליים

של ניאנדרתאלין? צנועה היא לא. ארז למיליון!!!
 
לא זוכרת אבל ביום יום היא מאוד צנועה ותמיד

דואגת שלא יראו לה כלום, גם כשהאח יום אחד נתן מכנס קצר הלכה ואמרה לאיילה: "אני הולכת ללבוש משהו ארוך". כנראה מה שזכור לי היא הייתה שתוייה באותו יום ובזה אני לא שופטת.
 
שוגי איילה היא לא כמו היא המקור ובצורה טבעית

אוהבת לחשוף ולדעתי יעוטו עליה באיזור הבורסה
 

10555

New member
שוגי, עצה לי אליך../images/Emo101.gif

תשתדלי, גם אם קשה, לך להצניע מעט את התגובות הקיצוניות שלך, זה חושף את קנאתך האיומה כלפי אלין. את ממש באובססיה, שנובעת רק מקנאה. נסי, תרגישי הרבה יותר טוב.
 
שוגי - זו שהתלוננה כאן שמקללים בפורום

הפורום הזה קשוח מידי לנפשה העדינה.... צצצצ.... מי ביקש קוזק נגזל ולא קיבל???
 
הזמנתי לאיילה צמיד עטור יהלומים

אותו היא תקבל במסיבת אוהדים שנערוך לה אחרי הגמר, איזה צמיד יפה, היא כל כך מדהימה, אני מבין שאתן לא יכולות לצפות ביופיה האגדי, אבל לא נורא, אני סולח לכן,אתן לא אשמות, זה הגורל שהתאכזר אליכן, קבלו בכל זאת חיבוק חזק מאחד שאיכפת לו מכן,
 

w i n n e r r r

New member
חחח הבחורה הכי צבועה שהיתה בריאלטי

רק לפני שבוע התעצבנה על האח שנתן לה ללבוש בגד ים כי זה מכובד.. איזה שחקנית יאללה אם רק היו מראים בערוץ2 מי זאת איילה רשף..
 
את מודעת לזה שאין שום היגיון במה שאת אומרת

נכון? תגידי לי שאת מודעת לזה ואהיה רגועה. איילה לובשת את השמלה הזאת פעם בכמה שבועות. פעם אחת היא לבשה אותה ביום שבת- ומאז כולם החליטו שכל פעם שהיא לובשת את השמלה זה ביום שבת. אה, ואז היה לבשה את זה ביום שלישי, כמובן, יום ההעמדה להדחה! אה ואז יום שישי, כמובן, יום לפני הדחה! אז עכשיו יום רביעי? להזכירך היום רק אומרים מי מועמד, ולמעשה בוקר של ערב של שידור תוכנית הוא בדרך כלל הזמן שכמעט ולא מראים, אז די עם הקונספירציות המגוכחות האלו.
 
מי עשה לנו הכי הרבה נעימים ????

כשאלירז ואלין "מרכלים" - אנו שומעים אותם משתפים האחד את השני בטוהר ליבם - הם מדברים בהגיון ובחוכמה ועם המון תובנות, הארות, צמיחה, שינוי, יושר, טוב לב, מודעות עצמית, אנרגיות חיוביות, ועוד... מהשיחות שלהם אנו רק לומדים, צוחקים, מחייכים, מתפעלים, מתרגשים, בוכים, מפנימים ואוהבים... כשפוטנה וגואל "מרכלים" - אנו שומעים המון אגו, התנשאות, גאווה, התקרבנות, ליקוקים סצנות ופליפים... מהשיחות שלהם אנו מרגישים - אוףףףףףףף נו די כבר............... כשסער ואיילה "מרכלים" - אנו שומעים אותם מקנאים, מחרחרים, משעממים, רדודים, אלימים, קוראי תיגר, משקרים, מסלפים, מעוותים, מרמים, מתכננים, מתנשאים, רברבנים, נרקסיסיטים, נחמדות מעושה, זיוף, ועוד... מהשיחות שלהם אנו מרגישים צמרמורת, תיעוב, קבס, זעזעוע, זיהום אנרגטי ... אז עכשיו תחליטו מי עשה לנו יותר מכולם נעימים באוזן ובעיין בעונה זו .... והם כמובן : אלירז ואלין המדהימיםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם !!!
 

שוגי38

New member
ואני מרגישה אחרת

כל פעם שהגמד ריכל עם הנחש גואל הרגשתי קבס והרגשת גועל שבא לי להקיא איך הנחש היה מחמם את הגמד נגד כולם ומכניס אותו לסרטים כל פעם שהייתי רואה את הגמד מרכל עם עוגן הרגשתי את חרחורי הריב, והתיעוב אליהם רק גבר. ובמיוחד לראות בעיניים של הגמד את הקנאה הקנאה כשהיה שומע בחוץ על איילה וסער... כל פעם כשראיתי את שלושתם מרכלים משקרים ומלהיטים אחד את השני- הגמד, עוגן והנחש עשה לי איכססססס אחד עד כדי סגירת המקלט שהתמונה תחלוף והמתוקים סער איילה וארז רק הנעימו את הצפיה בעונה הזו והם כמובן המדהימים של הבית!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
למעלה