עדכונים מהבית! יום 38- 22/12

Jason2

New member
אני מציע לכל אלה שאומרים

שהאח הגדול זה תת רמה, לצפות בשיחה שהתקיימה בשעה האחרונה. שיחה מרתקת בין גואל, אלירז, שרה ועוד כמה. על הומוסקסואליות ושכול ועל השואה והמזרחיות, זה היה פשוט מעניין.
 

Crazy Midget

New member
שיחות עם גואל הן בדר"כ מעניינות

אנשים פה אומרים "צבוע צבוע".. תשא אותם למה והם לא ידעו להגיד. הפייבוריט שלי מההתחלה ומקווה שהוא יישאר בבית עוד הרבה זמן.
 
../images/Emo45.gifמסכים,גם אני תמיד אוהב שיחות של גואל==>

עם אחרים, אין מה להגיד, גם הוא מרכל (דרך אגב כמו כולם) הוא אינטלגנטי ובעל ידע רב, ממש מנחם בן מס' 2...
 
זה שהשיחות איתו מעניינות

ושהוא איש מעניין באופן כללי, אינו סותר בכלל את העובדה שהוא מרכל על כולם ובאותה מידה גם מחייך וצוחק עם כולם.
 

Jason2

New member
זה חלק מהמשחק

ברגע שאתה צריך להדיח מישהו ואסור לך לדבר על זה או אפילו לרמוז, הצביעות היא הכרח.
 

Crazy Midget

New member
מי לא?!

רבאק, הם חיים בתוך מעבדה קטנה כשאלפים מסתכלים עליהם, נוצר עליהם לחץ, אין להם אפשרות להתחמק מאנשים שהם לא רוצים להיות בחברתם אז הם ידברו גם עם דיירים שהם לא מי-יודע-מה מתחברים אליהם. כל אחד ואחד שם מרכל בלי הפסקה, וזה לגיטימי לחלוטין, למעשה על זה בנוי הפורמט של האח הגדול וזה אחד הדברים שיוצרים עניין בבית. קצת לראות מעבר.
 
תגובה לשניכם

מתי פעם אחרונה ראיתם את יוסף צוחק ומלגלג על אנשים שם? מתי פעם אחרונה ראיתם את סתיו עושה את זה? ברור שמדברים אחד על השני.. אבל גואל מחבק אותם אח"כ. שרה למשל, כמה שאני לא אוהבת אותה, היא מלגלגת כמו נחש על יוסף אבל גם אין לה הרבה אינטרקציה איתו. לפחות היא בעניין יוסף, אינה צבועה. אז כמו שאמרתם, זה חלק מהמשחק, אבל לפחות אתם מודים שהוא צבוע:)
 
לא ברור לי מה הם אמורים לעשות

חוץ מלהשתתף במשימות וסתם להסתובב כמו זומבי בבית. זה לא הישרדות שבו אפשר לבוא בטענות על בנאדם כי הוא לא עוזר לאנשים במחנה. לא הבנתי מה הם אמורים לעשות? בבקשה תסביר לי.
 

Crazy Midget

New member
הם אמורים להגיע לאינטראקציה כלשהי

עם שאר דיירי הבית. את סתיו ואת יוסף לא תראי משתתפים בשיחות שהן לא אחד על אחד. כל השיחות עם יוסף הן פשוט השתפכות של הצד השני לגבי מה לא בסדר איתו והסכמה שלו בנושא. כל השיחות עם סתיו כ"כ איטיות ועם כ"כ הרבה "אוקיי" שהמצלמות פשוט עוברות חדר. למעט השיחה לפני כמה ימים שסתיו דיברה איתם בחצר על טרנסקסואליות, אני לא זוכר אותה ממש משתתפת בשיחה עם 4-5 אנשים. גואל מצד שני נכנס לכל שיחה בבית, תמיד יש לו מה להגיד, אז הוא יוצר אינטראקציה עם כלל דיירי הבית ובטבעיות הוא גם גורם לאנשים מסויימים לפתח אנטי כלפיו, ומכאן נוצר מצב שאם הוא "ילכלך" על דייר שאיתו היה בשיחה הוא ייחשב צבוע.
 
קודם כל

לגבי הפסקה הראשונה, אני מבינה ומסכימה. ועדיין,אלו לא הסיבות שהעמידו אותם להדחה. יוסף מועמד להדחה לדעתי בעיקר כי שרה מרעילה את כולם עליו.
 

Crazy Midget

New member
יכול להיות,

אבל תביני שמבחינת שרה לדוגמא, זה לגיטימי להעמיד אותו להדחה וללכלך עליו בלי הפסקה. לכולנו יש אנשים שאנחנו לא מסתדרים איתם, ושרה עושה את הדבר היחיד שהיא יכולה לעשות בתנאים האלה על מנת להפטר ממה ש*היא* רואה כמטרד.
 
מבחינת שרה זה לגיטימי, היא לא אוהבת אותו

למרות שאני באמת לא רואה מה הוא עשה רע שם לה או למישהו בכלל. היא מדברת עליו כאויב, היום בבוקר היא זרקה משהו בסגנון של "לישון עם האויב" ואני פשוט ישבתי וגיחכתי.. מה היא סתומה?לא נסחפה קצת?
 

רוני11110

New member
בדיוק. כמה שחלק מכם רואים את יוסף צבוע

הוא אף פעם לא לכלך על מישהו מאחורי הגב ואחר"כ בא לחבק אותו. וכך גם סתיו.
 

dacou194

New member
כן ראיתי =]

לדעתי האח הגדול התחיל די רע אבל הולך ומשפר יש רגעים (ואפילו הרבה רגעים) שאני נהנת לראות ערוץ 20 לא יודעת מה הם עשו אבל זה משתפר =]
 
למעלה