עדכונים מהבית! יום 38- 22/12

קצת חבל לי על איילה,שלא מודעת../images/Emo4.gif

איזה קורי עכביש מתהדקים סביבה, בדיוק כמו סביב יוסף..
 

laVita

New member
לא חבל לי ומקווה שיתהדקו סביב גואל גם.

סופסוף תפסו אותה ועלו עליה אני שמחה על כך.. עליו על הזיוף.. אז מה יש לרחם?
 

shouldistay

Active member
אשמח אם תפרטי לי את הזיוף של איילה

בפירוט אם אפשר. שאבין את אופן הראייה שלך. כי שלי שונה כפי שראית.
 

laVita

New member
...

אני לא אכנס לפרטי פרטים כי מדובר בהתנהגות הכללית לאנשים למשל: היחס לאלין -שראינו בשיחה עם גאל את מחשבותיה האמיתיות על הילדונת היחס לבנצי - שהיה חביב ונעים למראה אבל ראינו את שחשבה באמת בחדר האח הגדול. היחס לאלירז- לא שמה עליו אבל רק כשסער זרק אותה התקרבה אליו כדי לפגוע בסער - שיקנא. אני אגיד לך את הנקודה שבה שיניתי את דעתי עליה.. ברגע שסער ביקש ממנה להתרחק והיא התקרבה בצורה יתרה פעם אחר פעם.. ברגעים אלו מחקתי אותה. קשה לי שנשים רוצות את כל הגברים בכיס שלהן.. גם את התפוסים... לא מקובל בעיני ערכית.
 

shouldistay

Active member
איילה מתנשאת. לא זיוף

אלין: היא אמרה שאולי בחוץ, בחוץ. חושבים שהיא נעל. היא לא אמרה שהיא חושבת שהיא נעל. בנצי: היא לא התחברה לשפה הגסה שלו. אלירז: נדלקה עליו עם רגשות לדעתי אפילו, באגע שהבינה שסער לא מעוניין. (אולי בהתחלה זה התחיל בלגרום לסער לקנא, אבל אח"כ נהייה אמיתי)
 

laVita

New member
אמר את האמת עליה. גם אני חושבת אותו הדבר

גם גואל מתנהג אותו הדבר כמו איילה שמנו לב איך איילה וגואל מתקרבים בצורה מוגזמת לאלירז.. וראינו שהם הכריזו עליו כמנצח... וסער צדק שהיא לא הייתה שמה על אלירז במיוחד אחרי היציאות שלו עליה.. זה לא בא מקינאה.. הוא צדק..זה הטיפוס
 

דנה791

New member
היא לא "שמה" על אלירז,היא מחבבת אותו

ולא בצורה רומנטית. חבל שהוא מקשיב לסער, כי היא לא נתנה לו סיבה לא להאמין לה. היא מההתחלה אמרה עליו רק דברים טובים. לדעתי , סער מתייסר ועוד יתייסר על מה שהוא עושה עכשיו נגד איילה, הוא מדבר נטו כמו גבר פגוע. עד היום כשהם רבו(והם רבו הרבה) היה מגיע שלב פיוס אחרי יום יומיים ועכשיו הוא לא הגיע והיא צוחקת ונהנית ולא מנסה להתקרב אליו בחזרה וזה מציק לו לדעתי. כבר אתמול זה בלט לי בעין כי פתאום הוא מספר על מסרים לחברה וכו' דווקא כשאיילה באזור. קשה לו לשלוט בקנאה והוא מנסה להחזיר לה באותו מטבע. תגידו מה שתגידו , לא ככה מתנהגים עם בחורה שלפני כמה ימים שכבת כפיות במיטה.. איילה טיפוס פלרטטן ללא ספק,אבל הרגשות שלה כלפי סער אמיתיים ועצוב לי שדווקא הוא עושה לה כזה נזק. אני עוד זוכרת שהוא אמר לה לא משנה מה,הוא לא יפנה נגדה
 
נאה מה נסגר איתך ../images/Emo4.gif

לא מתאים לך שלא לפגוע במסגרת אפילו
סער רחוק מלהיות מטומטם רק שהמשיכה שלו לאיילה וכל הבכיינות שלה ניגנו לו על הרגשות. כשאדם בתוך סיטואציה רגשית הוא לא רואה דברים. אפילו לא שם לב לשטויות שלה עם אביב. רק כשהחליט לקחת צעד הצידה... הוא פתאום הסתכל על הדברים מהצד וראה מה שלא ראה קודם. ראו עליו שהוא התלבט אם לספר או לא. וזה ישב לו בבטן זמן מה... אבל כמה אפשר לשתוק? כשאתה רואה שמישהו אחר אוכל את מה שהאכילו אותך קודם ועוד אומר תודה? אם לא תאמר את מה שיש לך לומר, אתה תצא המניאק בסוף. לא ראיתי את השידור רק קראתי פה. אבל לדעתי סער עשה בשכל. הגיע הזמן כבר שישתיקו את היתושה הזו קצת שלא מפסיקה להתעופף סביב כל זכר, לזמזם ולעקוץ תוך שתיית הדם. קינאה? חחחח מה יש לקנא י'גנוב... (אגב, אם היה אומר דברים על שרה... בטח היית שמח, לא היית טוען שהוא בהלם קנאי.... למה? כי היא בת 61?)
 
../images/Emo88.gifאת לא ירדת לסוף דעתי,וחבל../images/Emo4.gif

ואני מבין למה- כתבת שלא ראית שידור רק קראת, אני כן ראיתי איך סער קם עצבני על איילה בדיוק באותה צורה כמו שהוא קם נגד ג' (וזה היה מגעיל ברמות מוכרך להגיד) ,מוזר לי שאת בתור אישה דווקא מגנה על סער- ילד אינפטיל בגיל 37, שדבר היחיד שעשה מתחילת התכנית זה לשחק ברגשות של איילה- מצד אחד נמשך אליה,מחבק,מסניף שער וכו', מצד שני דורש שתתרחק כי יש לו חברה בבית, שזו התנהגות אכזרית בהחלט... כמו ילד בגן הוא דרש מאיילה לא לדבר איתו, ואז אחרי שהיא עשתה זאת ובכדי לא להיות לבד התחברה עם גואל ואלירז, החליט שהיא נגדו והתחיל להסית בינה לבין אותם חברים שלה-ממש סכסכן מקצועי! אפילו גואל אמר לו בפנים- "עם מי אתה נלחם? עם בחורה בת 25?!" סער, לא גבר, הוא נקניק עם אגו מנופח, שצריך להתבייש בעצמו.. הרי עם גברים שהוא הדיח (ארז ויוסף) הוא תמיד נחמד וחיכן כי אין לו ביצים להיות איתם גלוי , אבל נגד נשים הוא משתמש במניפולציות זולות שמתאימה לאוחצ'ות ! בקיצור סער- הוא שוביניסט ,שאוהב לרמוס ולהשפיל נשים- זו המסקנה הסופית שלי עליו, והלואי ידיחו אותו בהקדם האפשרי...
 
מישהו יכול להסביר לי למה העליהום על גואל?

מתי השתנתה הרוח? למה בן אדם שמבקשים ממנו לתת את דעתו על מישהו ולא מהסס לומר אותה ולהתחבא מאחורי קלישאות נחשב צבוע?
 

חאקויאכ

New member
הוא לא משחק נקי

יש מישהו שהוא לא מרכל עליו מאחורי גבו ואחר כך דופק לו חיוך מאוזן לאוזן ומשחק אותה חבר הכי טוב שלו תוך שימוש בשלל כינויי חיבה (שרה'לה? מתוקה? קטנה? אהובתי? מאמי?)?
 

laVita

New member
למה גואל המנחה של התוכנית? ולמה כולם מצייטים?

מישהו כתב פה פעם שגואל מחלק ציונים לכולם.. וכולם גם מחכים לציון.. זה מעצבן במיוחד כשהמחשבות של גואל אינטסנטיות
 
מסכימה עם הדברים על גואל

תגידו מה שתגידו הוא ניסה לסכסכך בניהם מהתחלה ולהפריע לקשר בניהם . חבל שסער לא מבין שהוא ירוץ לאיילה לספר לה כל מילה ומילה שסער אמר עליה ובנוסף יוסיף משלו על מנת להוציא את סער עוד יותר מגעיל הוא ניטל 2 אנשים מאוד דומיננטים בבית. בערוך 22 יש להם המון זמן מסך גם בערוץ 20 גם בפורום לטוב או לרע השמות שלהם עולים המון המון. גואל רוצה לאכול תעוגה לא לראות אחר נוגס בה . הוא משחק בסער ואיילה כמו בובות הוא יגרום לריב עצום בניהם שכל האינטרס שלו ש-2 אנשים דומיננטים בבית יעופו כמה שיותר מהר. הוא כיון את האש לסער מה פתאום הוא חבר שלו ואוהב אותו לפני יומיים הוא הרעיל את כולם על סער על מנת לדאוג שבהדחות הקרובות שמו יעלה כמועמד הוא עשה את זה כי הוא הבין שאיילה חזקה מספיק לבנתיים בשבילו כי אוהבים אותה עכשיו המשחק השתנה הוא ינסה לתפוס 2 ציפורים במכה אחת שכל אחד מהם יאמין שהוא החבר הכי טוב שלהם
 
לגבי גואל אני מסכים איתך לחלוטין בולי.

הוא נחש צפע גדול מאד שם.ואני מאד מקווה שינטרלו אותו בקרוב מאד.ויגידו לו את האמת בפרצוף.ויש לי הרגשה שסער יהיה זה שיעשה זאת.במיוחד עכשיו שהוא ישב בצד יומיים כפי שאמרה עוברת התבונן,למד,ראה,הבין.ויודע בדיוק לאן נושבת הרוח. תזכרו טוב טוב את מה שאמרתי סער יהיה זה שיהרוס את גואל שם בבית.וגואל יעוף כמו טיל.
 

laVita

New member
סער יצא נגד גואל? למה?

למה שיעשה זאת? הסיבה היחידה שבגללה הוא יעשה זאת זה רק אם הוא יגלה שסער מלכלך עליו לפעמים.. בגדול גואל לא מזיק לו, להפך, הוא כמו שנראה לא יצביע לסער..ככה זה נראה מנק' מבטו של סער כי הוא נחמד אליו וכאילו חבר שלו.. וגם זה אוזן קשבת שם.. למרות שעיצותיו כאחיתופל סער כרגע לא יודע זאת.. את איילה סער רוצה להעיף רק בגלל שהיא גרמה לו לנזק והוא רוצה לתקן את דימוי..
 

אמילי50

New member
גואל הוא דמו מרתקת. חייבים אותו בבית

בלעדיו הכל יהיה רדוד ושטוח. יש לו ערך מוסף שאין לאף משתתף אחר. וזה נפלא שהוא מרכל. הוא ציניקן מושלם, פשוט תענוג. עדיף על פני סער שלא מרכל אלא רק מסית - נגד ג'י ואיילה. עדיף על פני שרה, הרכלנית האמיתית של הבית שבניגוד לגואל היא אשה שמרנית ונמוכת-מצח.
 
למעלה