עדכונים מהבית! יום 38- 22/12

תודה,חמודה,אצלי הכל בסדר.גם אני ממש

מחכה לראות חדשים שיכנסו ויכניסו לכמה מהדיירים קונטרה ,במאוחד לגואל ושרה המכשייפה.לא יכולה לראות אותה ולשמוע ,הארסמגרונה נוטף בלי הפסקה.החשש שלי שהיא עוד תשאר ואמשיך להתעצבן.המשך יום נפלא לך.אני פה עדיין.
 
עולה בי מין תחושה כזאת פתאום שסער מתחיל לגלות

גם את הפרצוף האמיתי של גואל.והוא משחק אותה עדיין שהכל בסדר.וברגע המתאים הוא יפוצץ את הכל ויעמיד את גואל במקום. וכאחד שמכיר את סער הכי טוב.התחושה הולכת ומתחזקת.
 

חאקויאכ

New member
מה הקשר למקצועיות של סער?

גם אם סער היה טיפש (הוא לא) או נכה רגשית (הוא כן אבל כולנו כאלה), איך זה מטיל ספק במקצועיותו כעורך דין? מי שרוצה שיתייחסו לכל הדברים שלו ברצינות הראויה שידבר בהגיון ושלא יקשקש.
 
אתה מבין אחי לאיזה פסים הם יורדים שם?

מה זה קשור המשחק לזה שסער עו"ד אני פשוט מגחך לי פה במשרד כמו איזה ילד משועשע. בואו כולכם לבתי משפט ותראו איך שופטים בכירים לא מסוגלים להסתכל לסער בעיניים מרוב שהוא תותח,ומבריק ברמות על. ואיך לקוחות עומדים אצלו בתור במשרד בכדי שייצג אותם.אז מה אתם מזיינים במוח. אגב אחי אהבתי את הכינוי שלך.אתה גם צודק וגם חאקויאכ.
 
אוי נו באמת ילדה את מדברת שטויות לגמרי.

מה זה קשור לתחום שבו סער עוסק.אני חברו הקרוב ביותר ויודע בדיוק איזה תור יש לו בחוץ ללקוחות שמתים שהוא ייצג אותם. הוא לא עזב את המשרד יש לו מישהי שמנהלת את הכל בצורה מושלמת.ברור שזה שסער לא שם לא תורם הרבה.אבל האמיני לי שיש לו ים של לקוחות.כי הוא עו"ד תותח על למרות גילו הצעיר.איך אמר לא מזמן עו"ד מאד מאד בכיר,ומוכר בתחום הפלילי סער למד ממני המון והוא בדרכו לעבור אותי ולהשאיר אחרי הרבה אבק.וכשסער יצא מהאח הגדול אז יהיו לו עוד יותר לקוחות.
 

חאקויאכ

New member
אני מבין

וזה שטויות. זה יפה מאד איך שאתה נלחם פה על כבודו של סער והלוואי על כולנו חברים א-מ-י-ת-י-י-ם כמוך אבל אני חושב שזה מיותר כי חיבור בין ה-מ-ש-ח-ק ליכולת המקצועית בחוץ משוללת כל יסוד. תודה רבה על המחמאות אבל אני לא תמיד אהיה בצד שלך. סער אולי תותח מבריק ברמות על אבל הוא כמו שאמרתי כבר נכה רגשית. שתבין, אני לא שופט אותו על זה כי אף אחד מאיתנו לא מושלם. אלא שבמקרה הזה באופן בולט החולשה הזו הופכת אותו לקורבן (קצת גם באשמתו).
 
לעורך דין צריך להיות אינסטינקטים חזקים

ולפי הדיבור של גואל לא קשה לפספס את החלקלקות והריכולים והגועל. זה שהוא לא שם לב לזה- הופך אותו לאיש סודו- מראה שהוא בנאדם תמים ונאיבי. עם כל הכבוד ויש הרבה. צריך חושים חזקים להבין מי הרעים ומי הטובים ומעורך דין יש ציפייה שיהיו לו חושים כאלה
 

חאקויאכ

New member
בטח שלא קשה לפספס

במיוחד אם יושבים על השידור החי מהבוקר עד הערב! (כולל אנוכי) זו חוכמה קטנה מאד לזהות זאת מאחורי המקלדת. ֿ להזכירך, סער לא התמים היחידי שהפך את גואל לאיש סודו. אני לא מבין מה יש בגואל אבל זה קרה כמעט לכל דיירי הבית (פותנה, סתיו, איילה וגם ליוסף) חוץ מאחד יחיד ומיוחד שכמה שהוא שקט ככה הוא מעניין: ארז. אז אנא להרגיע עם העליהום. סער אולי עיוור אבל לא העיוור היחיד. הטרגדיה היא שזה לא מנחם.
 

laVita

New member
לצערי לא..

גואל שאל את סער אם הוא סומך עליו וסער אמר שכן כי הוא לא ילכלך עליו.. כמה שהוא טעה לגביו.. נחכה לדיירים החדשים שיראו להם איך באמת מרגישים בחוץ.. לפחות אני מקווה.. גואל גרוע בבחינת אנשים ובהתנהלות אישית למרות שכולם נופלים לרגליו כרגע.. גם כשהוא מתבטא זה ברמה נמוכה מאוד אין הגיון בדבריו.. המילים גבוהות והניסוח ברמה גבוה אבל התוכן ברמה נמוכה מאוד וחסרת היגיון. גואל שואל את סער אם הוא מוכן לשחק כמוהו - מניפולטיבית.. סער אומר שלא כי רואים מיד כשהוא משקר.. אם סער ימשיך בפיצוץ האמת בפרצוף לכולם זה רק יעזור לו אישית.. אבל הבעיה היא שגואל מבלבל אותו כי הוא לצד איילה - כי הוא משחק כמוה
 

arielle2

New member
השאלה היא אם זה לא מאוחר מידי

לקח לא חודש וחצי רק להתחיל להבין. סער מגלה לאט לאט את האמת. לצערי זה מראה על בן אדם מאד נאיבי, בתור עו"ד היו ציפיות יותר גבוהות ממנו. אני תוהה עם הוא ימשיך ללכת אם האמת, עד כמה רחוק הוא יילך, ואם זה יספיק לו כדי לרכוש מספיק כוח בקהל בחוץ, בבוא העת.
 

ליאורי13

New member
סער גילה כבר לפני שבוע את הפרצוף של גואל

נכון לעכשיו הוא שומר את גואל על אש קטנה סער לא טיפש כמו שנוטים פה לחשוב הוא מאוד אמוציונלי, אני מקווה שיניח את הרגשות ובאמת יתחיל לשחק, הבעיה היא, הדיירים החדשים שיכנסו, יתכן שהם יטרפו לו את הקלפים
 
שאפו שאפו לסער!!!!

סוף סוף אנו רואים את מה שציפינו ממנו.... סער פקח את עיניו כנראה שהיומיים שזז הצידה והסתכל על הכל מהצד עזר לו להבין ולראות את המשחק מסביב וטוב שכך...
 
למעלה