עדכונים מהבית! יום 38- 22/12

balbala5

New member
../images/Emo88.gifסוף סוף סער מבין את מה שכל הזמן טענתי !

והוא גם אמר : איילה מפלרטטת ועושה חנדלעך גם עם הנשים וגם עם הגברים - כי העצמה לא כזאת מיוחדת. איילה היא כמו קרציה - שיונקת כוח מאחרים שנחשבים בעיניה לחזקים במשחק. גם עם אביב זה לא היה אמיתי - יכולת לראות שלא נוח לה כשהוא לפעמים קצת יותר מעז. אלירז ראה את זה כל הזמן , הוא היחיד שאמר לה מההתחלה : "את שחקנית" ובשיחה המפורסמת שהיתה בניהם אחרי הריב עם אביב - כשהוא שיפד אותה וניתח אותה באופן הכי נקי והכי יפה שאפשר בתוך שניה היא שינתה את כל ההתיחסות שלה אליו והתחילה מאז לפלרטט גם איתו. אבל עם אלין עם יוסף ועם ארז היא לא כזו נחמדה כי הם ניתפשים אצלה חלשים במשחק - ובכל הזדמנות היא יוצאת עליהם . איילה מגעילה את הנשמה כי היא לא מתקדמת בזכות עצמה אלא תופשת טרמפ על אחרים . אלירז שוב צודק - איילה מתנהגת כך גם בחייםה פרטיים שלה , אין אצלה שום דבר אמיתי . הכל הצגות על הצגות. אני שמחה שסוף סוף סער התגבר על ההורמונים שלו והתחיל להבין שהוא הולך לחטוף את הבומבה של החיים מאיילה שמשחקת על במשחק הזה על תקן דלילה - זאת שחתכה לשמשון את שערו באישון לילה . איילה דוחה !!!
 

ביטניקט

New member
סער אידיוט מטומטם שאין לו כלום בקודקוד

אני עד עכשיו מתקשה להבין איך אדם כמו סער קיבל תעודת עו"ד. הוא פשוט בוק בלי טיפת חכמת חיים, בלי טיפת אינטליגנציה. כל כולו זה לוק, קחו ממנו את הלוק ואין בו כלום ושום דבר. זה לא גבר זה, זה נמושה. גבר שעושה צוק מהחברה שלו בשידור חי אל מול כל עם ישראל, גבר שנכנע ליצר החרמנות שלו ושוכב כפיות עם הבחורה שלדעתו נראית הכי טוב בבית, גבר שללא שום בושה מסניף את שיערה אל מול כל עם ישראל, ועוד אחרי זה הולך ומלכלך אחרי גבה, בגלל שלא מתאים לו שהפוקוס ירד ממנו ועבר למישהו אחר. שלא לדבר על צביעותו ושפלותו בנוגע לג'י. כנראה אנשים פה כבר הספיקו לשכוח איך סער לכלך מאחורי גבה עם כל דיירי הבית והאשים אותה על לא עוול בכפה בכך שגנבה חפיסת סיגריות, בזמן שהוא הצבוע לא היתה לו שום בעיה להשתתף החפיסת הסיגריות הגנובה של סתיו ע"י אביב, ואפילו לא טרח להעיר לו על כך, שלא לדבר בכלל על העובדה שהוא לא סיפר לאף אחד בבית על כך. סער גדול? סער אולי אפס אחד גדול. זה מה שהוא.
 
סער התעורר למשחק ../images/Emo140.gif

עכשיו יהיה אפשר לראות מיהו באמת, אולי הוא יצליח להתחבב עליי...
 
צודקת לגמרי ילדה.סער עדיין עיוור לגבי הנחש

הראשי בבית.אבל כמו שאני מכיר אותו.גם את זה הוא יגלה.סער די תמים במשחק הזה מהמון בחינות. והוא חושב שגואל עדיין חבר שלו.הכל ישתנה.
 

balbala5

New member
גואל וסער בברית דמים !

גואל נימצא בברית עם סער אלירז ופותנה . והוא לא יעשה דבר כדי לפגוע בהם אלא אם כן הם עצמם יאכזבו אותו. סער גם אמר לגואל : שהוא יעדיף להעמיד את עצמו להדחה מאשר אותו . - אז יאללה תתקדמי הלאה.
 

חאקויאכ

New member
ברית חד צדדית

כולם שמו מבטחם למרבה הצער בנחש שלא יהסס לדפוק אותם כשיאיימו על מקומו. זו ברית דמים חד צדדית שגואל לא יהסס להפר. הרי רק לפני כמה ימים הוא התפתל בחצר כדי להעניק לעצמו בעצמו לגיטמציה להדיח את סער.
 

balbala5

New member
את טועה ומטעה - גואל התפתל בקשר ליוסף !

כי בהתחלה הוא מאוד חיבב אותו אבל אז יוסף התחיל להתנהג כמו זבל רוחני ולפגוע בכולם למרות שבכל הזמן הזה גואל ניסה לייעץ ולעזור לו ולשנות את ההתנהגות שלו. גואל לא היה מדיח את סער !!!
 
נכון,גם אני שמעתי איך הוא אמר -סער../images/Emo8.gif

הוא התיעץ עם איילה איך זה ישמע בחוץ שהוא בוחר להדחה אחד מחברים, ואז הוסיף -"בוא נגיד היפותטי סער"
 
וואי וואי וואי וואי וואי וואי וואי וואי וואי

זהו, סער חשף את פרצופה האמיתי של איילה ! בשיחה עם גואל ואלירז הוא אמר שהיא כולה משחק אחד מהלך על שתיים, ושהטקטיקה שלה היא ההיצמדות לגבר, וברגע שזה נגמר איתו (כמו במקרה של ההדחה של אביב, או חוסר שיתוף הפעולה של סער שאז היא עברה לאלירז) היא עוברת לגבר הבא. כשאלירז נכנס לבית להביא משהו סער אמר לגואל שבאזרחות היא לא הייתה יורקת לעבר ערס כמו אלירז, משום שהיא האמאמאמא של הצפונבוניות וטיפוס כמוהו גורם לה לפריחות (במילים שלי כמובן). הוא תיאר אותה כאחת שמשתמשת בבכי ובחיינדלאך כדי למצוא חן ושנשבר לו מזה כבר ושהוא חושב על החברה שלו.
 

שירוש 110

New member
נינה שקרנניה אני שמעתי מרחוק שגואל אמר שהיא

עוברת לגבר הבא? לא הבנתי מי אמר סער או גואל ? תודה רבה
 
חד משמעית סער !!!!

הוא ירד עליה רצח. קלע בול בניתוח האופי שלה. היא לא הטיפוס שלו בכלל. הוא צריך מישהי הרבה יותר בוגרת והרבה יותר על רמה.
 
היי היי, בוקר מעולה ../images/Emo24.gif

שלומי מצויין. כמעט ולא יוצא לי לראות ערוץ 20 ודווקא היום, כשיש לי זמן, יש שם אקשן
מקווה שביום ראשון, עם כניסת הדיירים החדשים, תבוא הישועה. מה שלומך את?
 
למעלה