עדכונים מהבית! יום 38- 22/12

מסכימה איתו

ובתכלס בתכלס מכל חבורות הרכלנים הזקנים שיושבים שם אלירז יוצא מלךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך הוא מנסה לא ללכלך עלייה הוא מדבר עליה טוב. לדעתי עד היום גואל חשב שהוא לא יכול לה עכשיו הוא מבין שהוא יכול לה. איתה הוא מלכלך על סער איתו על איילה הוא הצליח במשימה. הוא אמר שהוא ישחק באיילה עם הקשירות והכל זבל של בנאדם רכלן וסכסכן סער רצה אותה שיחק אותה פגיע ומתגלה כרכלן שהבין שהוא על הכוונת והעביר את הכוונת לאחר. נגעלת ממנו, גם אם הוא הבין וחושב לך תדבר איתה תצא מלך כמו אלירז שבא ואומר הכל בפנים. למי הלך ללכלך לגואל אני בטוחה שאחרי שהוא יסיים לשבת איתו הוא עובר לאיילה מעביר לה הכל
 
בולי הרוע שלך עובר כל גבול.אבל את יודעת מה

אני אתן לך להמשיך להנות מהספק שאת צודקת בכל מה שאומרת.ויתכן מאד שבקרוב תהיה לך הפתעה מאד גדולה. ואז נראה איך תדברי על סער.
 
מקסיקני

עד היום מאוד אהבתי את סער ואפילו ציינתי את זה במסר אישי אלייך. מבחינתי אם היה מדבר איתה סוגר תעניין מראה לכל עם ישראל מה הוא חושב והבין אבל בדלתיים סגורות איתה היה יוצא מלך המלכים הייתי מבחינתי מכתירה אותו כדמות שאני רוצה שיזכה במליון. אבל הוא הלך מאחורי הגב שלה אחרי שהיה קרוב אליה וליכלך עלייה בצורה נוראית ולא יעזור כלום את הכאילו רגשות אשם שלו לא קונה בששיט כי הוא המשיך ולא הפסיק . הוא ליכלך לגמרי עכשיו וריכל עלייה שברור שיש או היה משהו בניהם מבחינתי היום הוא הגזים,היום הוא הראה תפרצוף האמיתי שלו והפרצוף שלו מכוער מאוד כשצועקים צביעות רכילות כל היום על דיירים שם צריך לדעת להפנות את זה גם לאדם אחר ולא רק למושא שנאתך. מבחינתי סער קלט את הכוונת שגואל כיון אליו בליכלוכים שלו עליו עם כל דיירי הבית מיום חמישי עד שבת הוא ירד עליו בכל שיחה אפשרית , סער קלט את זה והפנה את האש לאדם שהוא הבין שזה יצא ממנו זה יהיה הכי אמין .
 
מה זה מבחינתך אם היה מדבר איתה?

למה שידבר איתה בעצם היא צבועה,סכסכנית,ורכלנית לא פחות משרה,וגואל.משחקת שם ברגשות אלה בני אדם לא רובוטים.לבוא ולשחק לך ברגשות במיוחד שאתה נמצא בכלוב כזה עם אותם אנשים 24 שעות ביממה זה מאד קשה.סער לצערי הרב ואני מדגיש לצערי הרב חושב עדיין משום מה שגואל חבר טוב שלו.והוא לא קלט אותו עדיין.אז הוא מרשה לעצמו לשתף אותו במה שעובר עליו.אותי למשל הוא לא יכול לשתף כי אני בחוץ.ולגואל הוא עדיין ואני מדגיש עדיין מרגיש הכי קרוב שם.אז הוא פותח בפניו את הלב לגבי מה שמרגיש עם המשחקים של איילה.הוא מבחינתו החליט לקחת 2 צעדים אחורה מאיילה ולא לתקשר איתה בשום צורה מבחינתו.חבל שלא עשה זאת מקודם.אבל גם עכשיו זה בסדר.והוא רוצה להזהיר את החברים שלו כמו אלירז למשל שלא יפול ברשת שלה זה הכל.אבל לומר עליו רכלן,צבוע נו באמת סער לא כזה ואת יודעת את זה לא פחות ממני.
 
אתה חושב ככה ואני חושבת אחרת

אני חושבת שהוא יכל מכל הסיטואציה הזאת לצאת כל כך מלך שכמה שאוהבים את אלירז היו אוהבים אותו יותר. ומבחינתי היה לו משהו אמיתי אליה כזה או אחר ומבחינתי היה לה משהו אליו כזה או אחר אבל אמיתי, מעבר למשחק מעבר לטקטיקה אולי התחיל ככזה אבל נמשך למשהו אחר ומבחינתי שאתה הולך ומדבר על מישהי שעד לפני יומיים לא זזת ממנו ולהגיד דברים כל כך קשים ובו בזמן להגיד קשה לי קשה לי קשה אני לא יכול אבל לא להפסיק ולהמשיך עם פוטנה בלי להגיד שם ספציפי זה מגעיל ביותר. וגם אם אלירז היה מתנהג ככה הייתי אומרת וגם אם אלין וגם עם כולם היחיד שאני לא מתפלאה ממנו על הרוע שלו והרכלונות שלו זה גואל ובעצם אולי גם שרה. מצטערת אני אישית התאכזבתי מסער
 
זכותך להתאכזב.אבל בין זה לבין לומר שסער

רכלן,סכסכן,וצבוע יש הבדל עצום.אין ספק שהוא ואיילה היו מאד קרובים לאחרונה.במיוחד במשימה של יום רביעי. אבל סער החליט שלא מתאים לו שום קשר איתה.גילה את הפרצוף האמיתי שלה וזו זכותו המלאה לא לדבר איתה.ולומר לחברים הקרובים שלו שהיא משחקת גם בהם.
 

s7m42

New member
הוא אמר שהוא ישחק עם איילה עם הקשירות?

לא הבנתי למה התכוונת... ומתי הוא אמר את זה?
 

eleven8

New member
נכון, העניין שלה עם סער אישי ולא קשור למשחק.

אך איילה היא טיפוס של שחקנית(בייחוד ביחס לגברים)גם בחוץ לדעתי, ועל כן אי אפשר לדעת את הגבול אצלה בין המשחק לבין רגשותיה האמיתיים. היא גם פיתחה כלפי סער רגש-תשוקה אמיתיים אך גם משחקת משחק מחושב.
 

eloquent1

New member
ברור שהיא שחקנית. אין בה שום אמיתיות.

כל היום המוח שלה חופר איך לנצל את אלירז, סער, את הבנות ואחרי שיוסף התוודה בפניה שהוא רוצה חיבוקים...בקרוב תתחיל לחשוב את לנצל גם אותו . איילה מתאימה ל"השרדות" לא ל"אח הגדול" . היא כל כך נצלנית .
 

שוני45

New member
נכון

גם אני חושבת שאיילה באמתאהבה את סער ואולי עור אוהבת ואלירז הוא רק כדי שהוא יקנה ויהייה איתה וגם סער מת מקנאה וקנאה במקום כזה היא קשה כי אי אפשר לממש את הכל שם וזאת בעיה בכל מקרה סער סתם לכלכן הוא התחיל איתה יותר ונגע בה בכל הזדמנות הוא שקרןןןןןןןןןןן ואם הוא יעשה משהוא רע לאיילה הוא ידפק חזק
 

בתיה46

New member
סער...בפירוש ילד קטן

הוא לא מבין שהוא יורה לעצמו ברגל. והוא עו"ד..... הוא לא ידע לנצל את הרייטינג לטובתו בחיזורים שלו לאיילה.. מה שמראה שהוא צריך עו"ד.... איילה שווה פי כמה וכמה.
 
נכון מאד בתיה.כנראה שאני בתור חברו הקרוב

במציאות אייצג אותו.אל דאגה סער לא יורה לעצמו ברגל.לאט לאט הוא יפתיע את כולכם ובענק.ותראו איך הוא קלט את המשחק הזה בצורה פשוט מושלמת.וכל אלה שמשחקים איתו יפגעו קשות ביותר.ויעופו משם כמו טיל.והוא כמובן ישאר.
 

balbala5

New member
מה זה השטויות האלו?סער קודם כל אדם ואח"כ עו"ד

ואת טועה בגדול !!! ההתעוררות של סער ל תעשה לו רע - אלא בדיוק להפך ! היא רק תעזור לו במשחק הזה - כי אף אחד לא אוהב אנשים לא אמיתיים מניפולטיביים. עם ישראל ידע כל הזמן שאיילה לא אמיתית רואים את זה בכל רגע נתון. בעיניי אדם שמשחק ברגשותיו של אדם אחר כדי להשיג לעצמו משהו חומרי הוא הבן דוחה !!! סער לא היה מסוגל קודם לכן לפגוע באיילה - לא באופן מכוון בכל אופן. אבל איילה כן מסוגלת לעשות את זה - ואני מאוד מקווה שכבר בשבוע הקרוב היא תעוף החוצה כמו טיל שתלך ללקק לאביב את התחת ולהתמוגג מכל פלוץ שהוא משחרר לה על הפרצוף.
 

balbala5

New member
../images/Emo13.gifאני פה אני פה מקסיקני טעים ../images/Emo140.gif

רק שלא תמיד יש מה להגיד - היום יש !
)))
 
טוב מאד שיש מה להגיד היום בלבלה.

תהיתי לעצמי איפה את באמת.אוף התישו אותי היום פה.אני יושב במשרד ויש לי כל כך הרבה מה לעשות.ובמקום זה אני נלחם פה כרגיל למען חברי הטוב,והאהוב.אבל זה משעשע אותי לגמרי.
 
מילים כדורבנות בלבליתה יקרה

את חסרה פה כשאת שקטה....ברוכה השבה ;- (אין לי זמן לכתוב ואת תמיד כותבת לעניין !)
 

balbala5

New member
אהלן אהלן עוברת אורח ובליסימו אחיותיי../images/Emo24.gif

האמת שלא תמיד יש מה לדסקס על מה שקורה שם . כי באמת אין כלום. אבל היום אני שמחה שסער התעורר ואולי סוף סוף נראה כאן מהלכים מדליקים
 
למעלה