עדכונים מהבית! יום 38- 22/12

lotaria

Well-known member
אני הצבעתי עבור יוסף הפעם וגם

בפעם שעברה. הוא איש נחמד. הייתי מאד רוצה לפגוש אדם כזה אחרי המשחק. מבחינת הגיל הוא יכול להיות הבן שלי חחחחחחחח אבל הוא איש שיחה מאד מעניין.
 

webguy

New member
סהר לא יודע לקרוא את המציאות ..

דקה אחרי שהוא מדיח הוא מתחרט ולא יכול לישון בלילה .. זה כבר פעם שנייה ... נו........... יגמר איתו ....? כל הזמן הוא נראה כאדם שמתענה וסובל ....... מה הקטע שלו ...
 

lotaria

Well-known member
אוי אוי שרה "מסכנה" קשה לה לישון עם האויב...

הרוע פשוט נשפך ממנה.
 

bella522

New member
גם חכם וגם הגון!

מה שקורה שסער קלט מההתחלה שיוסף יהיה יריבו הקשה להתמודדות בסוף ולכן מנסה להדיחו מהמשחק כדרך אסטרטגית בלבד , כי אמר שקשה לו עם הדחותיו.
 

lotaria

Well-known member
נכון בלה. כתבתי את זה פה אתמול. סער וגואל...

רואים ביוסף איום כי הוא ברמה פי כמה מרוב המתמודדים פה. הם מבינים את הסכנה שיש ביוסף לכן הם מנסים לנטרל אותו.
 
סער בשיחה עם יוסף

סער אמר לו שהוא רוצה להיות האחרון שייצא מהבית ולא איכפת לו שיוסף יקח את המיליון אבל העיקר שהוא זה שיצא אחרון מהבית. כלומר חשוב לו הנצחון יותר מאשר הכסף, ואז הם דיברו ביניהם על חלוקת המיליון במידה ושניהם יגיעו לגמר. בכל אופן, כבר מתחילת המשחק, גואל העיר את תשומת ליבו של סער שיוסף מאוד חזק בחוץ ושאל אותו אם הוא מודע למשמעויות של זה. סער הבין מגואל שיוסף הוא המאיים עליו במשחק כולו. הוא לא לקח בחשבון את אלירז, אבל אני מאמינה שבעוד כמה שבועות הוא יבין שהמאיים עליו הוא אלירז ולא יוסף.
 

חאקויאכ

New member
אבל למה כולם מתוודים לגואל?

הכי נחש בבית יודע הכל על עולם רק בגלל שהם סומכים עליו. ארז בינתיים "מרגיש" את סער ומנסה לעודד אותו. חמוד.
 

אופירה67

New member
זו הטקטיקה שלו- להיות "החבר הכי טוב" של כולם

שמעתי אותו אומר שהצופים בסופו של דבר בוחרים במי שהם רוצים שיהיה החבר הכי טוב שלהם. אז זו הטקטיקה שהוא מפעיל גם בבית. הוא רק לא קולט שכולנו רואים גם את הלכלוכים שלו, ונראה לי שאף אחד מאיתנו לא ירצה חבר כזה.
 
אשכרה יש לו פיצול אישיות מובהק.יושב איתך קורא

לך בשמות כאלה מתוקים,וחמודים.אומר לך בדיוק את מה שאתה רוצה לשמוע.וברגע שהלכת הוא מרכל עלייך בלי סוף עם מישהו אחר.ולזה קוראים לא שריטה עמוקה.אלא חריטה בלתי ניתנת לליטוש.ותזכרו מי אמר את המשפט הזה.
 

eleven8

New member
נכון, מגעיל, אך גם אומר להם את ביקורתו בפנים

גואל הרבה פעמים מבטא את האמת בפני "חבריו" אם בשיחה דרמטית(עם יוסף לכשניתק את יחסיו עימו) או אם בהומור תוך כדי שיחה. התנהלותו דוחה בעיני אך ייאמר לזכותו שבמסגרת הקשבתו וחינוכו את האחרים(לדעתי הוא תפס את המקום הכי בטוח במשחק-המקשיבן המנתח שאינו נתון לביקורת בעצמו)הוא אומר להם לרוב את האמת בפנים.
 

s7m42

New member
אני נגד תיאום הדחות

אבל אני לא מבינה למה ארז לא מספר לאנשים הקרובים לו מה הוא חושב על גואל. למה הוא לא פוקח להם את העיניים?
 
למעלה