עדכונים מהבית! יום 38- 22/12

ליאורי13

New member
OMG איפה הכבוד איילה?

או שזה בכוונה? בכל מקרה לא נראה לי שהיא תתפדח אם תראה אל התמונה
 
אצל איילה הכל מחושב, אין כלום סתם.

חוץ מזה זה היה בשידור חי, בפני כל האומה. רק לא כולם שמו לב.
 
זוועה!!! ואם לא יהיה אכפת לה מזה אז עוד יותר

גועל נפש!! בטח עכשיו זה ירוץ בכל המיילים ויגיע לגיא פינס.. כמו השמוליק של אלירז
 
../images/Emo124.gifבמצלמה 4 סער מסית את אלירז

קודם ניגש אליו לתוך מקלחת ולא שמעו טוב, עכשיו שמו מוזיקה וסער צועק לו חזק-"תיזהר, זכור מה שאני אומר לך" עכשיו הם מדברים בחצר, בגלל שיר לא שומעים כלום, רק נאומי הסתה של סער לאלירז- "לך על תחושות בטן שלך" סער ממש חושש מאיילה וגואל?
 

laVita

New member
אם זה מה שעשה מעולה!

כנראה הזהיר אותו מאיילה! היא הרסה לסער והראתה בו צדדים לא יפים וסער מזהיר את אלירז! סחטיין לסער
 

shouldistay

Active member
בוקר טוב סער

גואל מלך השחקנים, והוא לא רואה אותו! זה מגעיל אותי שהוא מלכלך על איילה. היא בסה"כ מנסה לשרוד ועושה את מה שהיא יודעת. לא פוגעת באנשים.
 

דינה122

New member
סער אהובי

לך הביתה!!!הגזמת,הגזמת,הגזמת.אני אהבתי אותך עד היום.סער לא פועל מתוך דאגה לאלירז אלא על זה שהפוקוס של איילה ירד ממנו.הוא לא רוצה אותה כבת זוג אך רוצה אותה לידו בבית הוא נטרף מקנאה.אין אשה לא מניפליטיבית וזה נחמד.
 

ביטניקט

New member
אני מאוד מקווה שאלירז לא ישמע בקולו

סער פשוט רוצה לכבות את אלירז. הוא קלט כבר עם הדחת אביב שהקהל בחוץ אוהב את אלירז וגם כל הדיירים האחרים בבית אוהבים אותו. סער מאבד את הפוקוס שהיהלו בתחילתהתוכנית, וכפי שכבר למדנו להכיר אותו, הכל אצלו זו צביעות ואסטרטגיה. והוא מודע לכך שברגע שהוא לא ליד איילה, והיא ליד מישהו אחר, ההתעניינות בסער הולכת ודועכת, וגם הפעמים שבהן הוא מופיע על המסך, שלא לצד איילה, הם מועטים ואנמיים. סער גם לא אינטליגנטי במיוחד וחוכמת החיים שלו, למרות גילו היחסית מבוגר, שואפת לאפס. וזאת בניגוד גמור לאלירז שעושה לו בי"ס פעם אחר פעם, והכל בהכי טבעיות ונונשלנטיות, ולא במאמץ כמו שרואים אצל סער, שהוא מנסה בכל הכוח להראות שהוא אינטליגנט והוא לא מצליח, בגלל שאי אפשר להראות משהו שאתה לא. וסער, מה לעשות.... רחוק מלהיות אינטליגנט. אלירז חייב לשמוע לאינסטינקטים שלו ולהתנהג חופשי בבית ולא לתת לסער והשטויות שלו לכבות אותו. החיבור החברי שלו עם איילה, שלה אלירז, בניגוד גמור לסער הבוק והחרמן, יודע להציב גבולות ברורים שאינם משתמעים לשני פנים, דווקא מוציא ממנו הרבה דאחקות וצחוקים, ואני לא רואה שום דבר רע בחיבור הזה שבין אלירז לאיילה. עוד עכשיו אחרי שבנצי קם ועזב מיוזמתו, על אחת כמה וכמה.
 

shouldistay

Active member
סער כל כך תמים לפעמים,

אומר לגואל עכשיו אני מתחיל לראות את "המשחק", איפה העיניים שלך? גואל מול כבר כמה שבועות והוא משחק לגמרי, לא? לא ברור הסער הזה!
 
הוא רואה את זה עכשיו כשהיא התחילה

להתלבש על אלירז ולהתעלק עלי כשרק לפני כמה זמן בריב שלו עם אביב היא כנראה דיברה בגנותו וסער שמע את זה. נפל לו האסימון סוף סוף.
 

shouldistay

Active member
אבל הוא אומר עכשיו שאם מישהו שקרוב לו

עושה טקטיקות זה מטריד אותו! הוא לא רואה את גואל?!?!?!?! כל כך תמים. כמו ילד.
 
תגידו, שרה התקלחה בכלל מאז יום שלישי שעבר

שהעבירו אותה אל העניים? או שהיא עדיין "שומרת נגיעה" מהמים...
 
למעלה