עדכונים מהבית! יום 36- 20/12

שמופי, כל הודעה שלך זו התנשאות וזילזול טהור,

בכסות 'הומור מהית היוצר של אביב האינפנטיל', מה שלמעשה מעיד על ביטחונך העצמי 'הגבוה'?
 

schmoopy

New member
וואו פחח גדול ריסקת

לי לגמרי עכשיו את הביטחון. איזה טוב לב אתה שופך בהודעותיך, צדיק יסוד עולם.
 

laVita

New member
סער בחור רגיש מאוד...

כל פעם שהוא מרוחק מאיילה אפשר לראות את צדדיו היפים.. לא אומרת שאין לו חסרונות בלתי נסבלים.. אבל הוא בחור מאוד רגיש ומאוד אמוציונלי שמאוד מחובר לעצמו.. חלק נחמד באישיותו
 

LPyahali

New member
כשהוא מרוחק מאיילה....

הוא שוכב במיטה כל היום יוצא בערב לאכול משהו ומתפלל שיגיע הכיבוי אורות כדי שיוכל לישון אממ ככה זה היה אתמול
 
שהם היו קשורים

הוא פרח היה מאושר חייך כל הזמן אתמול היה כולו בדאון מאז שהם לא מדברים גם השיחות הכי רציניות שלו קשורות בלעזוב את האח הגדול
 

laVita

New member
היו הרבה ריבים

אני מדברת על פעמים קודמות בהם הוא התרחק ממנה והתנהג כרגיל ולא מכונס. כרגע הוא מכונס בתוך עצמו כי לוקח לו זמן לצאת מדברים. אני חושבת שהוא כן רוצה להתנהג רגיל איילה כיבתה אותו סירסה אותו..
 

sivan1237

New member
סער יחזור לעצמו רק שהיא תעוף

ניכר שהנוכחות שלה מפריעה לו..הוא ניסה להיות ידיד שלה ולהיות בסבבה אית כמו שהוא עם כולם, אבל היא ד=ב=ק כל כך, התעלקה עליו, לא יכל להגיד משהו מבלי שתעלב ממנו, תעשה לו סצינות ליד כולם, שיחות חופרות שלא מגיעות לפואנטה אז הוא החליט שזה או הכל או כלום, ועכשיו זה כלום...ואני אישית יותר מחבבת אותו שהוא לא מתייחס אליה.
 

shouldistay

Active member
לגבי סער

עם כל המגרעות שלו, ויש לו, בעיקר בתחום התקשורת עם אנשים, נשים. אבל הוא באמת לא צבוע. לא מנסה להרשים סתם. הוא די עצמו וזה יפה וראוי להערכה.
 

אביבוטר

New member
סער בחור מדהים לא מסוגל להיות דו פרצופי בגלל

שם את עצמו בצד כדי לא להיכנס בכל צבעי הטמבור ששם כמו גואל איילה אלירז
 

ללא שם122

New member
שמתם לב,

איך דווקא אלין המתוקה שנכנסה כאילו עם דימוי הבלונדה הטיפשה וכל מה שכרוך בזה, היא זאת שמוכנה "ללכלך את הידיים", לנקות ולא להתלונן, בזמן שאיילה שיני רשף רק מענתזת שרה ועוסקת בפיתוי בלתי פוסק תוך כדי תזוזות גוף מאוסות חוזרות ונשנות שלנו הצופים בא כבר להקיא מלראות. אלין רחוקה מלמלא את הסטיגמה של הבלונדינית הטיפשה, היא מקסימה בכך שאינה עסוקה בלהסתיר את עצמה ולזייף ובכך היא חושפת בפנינו את דמותה האמיתית שהיא חביבה ביותר, בעלת לב טוב, רגישה עד כדי כך שכמעט כל דבר מוביל אותה לבכי, אך היא אינה רכלנית ואינה עסוקה בעצמה ובפיתוי כל יצור בעל איבר זכרי על גבול האובססיה. והמסקנה(שאליה הובילו עוד הרבה דברים באיילה)-איילה חייבת לעוף הביתה. ומהר.
 
אין תיאור מדוייק מזה ../images/Emo45.gif

ואיך היא מתאמצת עד דמעות לפתות את אלירז, מצד שני כואב לי שסער אוכל את עצמו בגללה... הרי כולם יודעים: כל קוץ במדבר נחשב פרח נדיר.
 

ללא שם122

New member
המשפט שכתבת מתאים בול!

היא מנצלת את העובדה שהיא כביכול "הרווקה האטרקטיבית היחידה" בבית בו נמצאים גברים המחפשים קרבה נשית. היא פשוט דוחה.
 

laVita

New member
בהמשך לשיחה שהייתה להם אתמול

אתמול כשישבו בחצר גואל איילה ואלירז הם דיברו שבתוכנית הזאת צריכים להיות בני אדם(זה מצחיק שזה בא משני אלה) אלירז אמר שלא כולם בני אדם ואי אפשר לשחק את זה לאורך זמן..או שאתה בן אדם או שלא. זה מסביר למה דווקא איילה וגואל עושים הצגה - הם צריכים את המסיכה כי האמת לא יפה כמו שנראת בניגוד לאלירז ואלין שהם כן בני אדם באופן טבעי לכן אין צורך לעשות גלגולים באוויר וחיוכים מוגזמים כדי לקנות את האחר.
 
מסכים. למעט בעניין גואל, הוא כן אמיתי ואמר את

שחשב על האחרים גם בפניהם, לפני כן. הוא אדם נימוסי שמתפרש כצבוע, וחבל. יש לו מגרעות, הוא אינו חף מהם. אבל, אני מעדיף אותו עשרות מונים על רב דיירי הבית
 

schmoopy

New member
איילה היא "המפתה הבלתי מסופקת"

ואלין מבחינתי הייתה מקסימה מהרגע הראשון. מסכנה קיבלה על השנייה הראשונה משימה קשה ביותר מול הבהמה החודדית ועמדה בזה בגבורה ובנחמדות רבה. אין עליה, כרגע היא היחידה שמגיע לה לנצח לדעתי.
 
למעלה