עדכונים מהבית! יום 36- 20/12

דנה791

New member
היא באמת בחורה מקסימה שנשפטת בצורה לא פיירית

ולא אני לא חברה שלה... זה מה שכתבו לי שנה שעברה כשאהבתי את שפרה. לטעמי,היא באמת ילדה טובה. יש לה אופי קצת פלרטטני ללא ספק,אבל היחיד שיש לה רגשות אינטימים אליו וזה בולט הוא סער. ואי אפשר להאשים אותה, הוא זה שיש לו או אין לו חברה (אם הוא היה חבר לי הוא כבר לא היה...),אבל לפעמים קורים דברים שקשה לנו לשלוט להם ומתפתחים רגשות. סער בחור טוב ללא ספק,אבל מתוסבך מידי ועדיף לאיילה להמשיך הלאה. לראיה התגובה הקיצונית שלו אחרי כל ריב.אם יש בבית מישהי שהוא כל כך אוהב(גם אם הם בהפסקה) ,הוא לא אמור לבציע לאיילה לישון כפיות,או לומר כל הזמן מה היה רוצה לעשות לה. היחסים ביניהם נראים הרבה פעמים יותר מידי קרובים בשביל אחד שמרגיש מה שהוא מרגיש כלפי מישהי בבית. היא ואלירז נהנים לבלות אחד עם השני ,אבל זה חברי בלבד וזה הדדי גם מצידו של אלירז.אלירז יודע מי זאת איילה ומאוד מחבב אותה. היא כיפית,היא אינטליגנטית,היא זורמת והיא סולחת מהר גם כשהיא נפגעת. התכנית תהיה הרבה פחות מעניינת בלעדיה. וכמובן,,,העיקר שאלירז יקח את המליו. מגיע לו,מכל הבחינות.
 

reiter5

New member
../images/Emo151.gifאבא גנוב לאיילה יש רק בקושי גוף ..

לא השמצות זו מציאות היא פשוט רעה ורכלנית |מזכירה את שרה
וגואל
שותפיה לתוכנית ...פשוט בלתי נסבלת אני שולחת לשלושתם
הביתה ומהר
 

sharonna2

New member
כל הזדמנות איילה דוחפת את עניין שהיא תכין

שהיא תכין דיסקים עם שירים כשהיא תגיע הביתה , כבר שמעתי את זה 20 פעם הבטיחה לאלירז סער גואל ולאלין
 
איילה לא רעה, היא סתם

טיפשה קצת... ולו רק בגלל שהיא חושבת שהמשחקים שלה עובדים על מישהו.... או הפוזות שלה מגרות מישהו (אולי כמה גברים מי יודע... השאלה אם זה באמת מושך או רק מדליק לרגע...) קשה לי לומר שאיילה רעה. היא עדיין ילדה. שיושבת ומרכלת על מישהו שקצת אמר לה משהו לא במקום... מחפשת תשומת לב כל הזמן, להיות במרכז העניינים. צריכה חיזוקים כל הזמן. שיחייכו אליה. שילטפו אותה. זו האסטרטגיה שהיא פיתחה למשחק הזה וזה בא לה טיבעי. לדעתי, כשהיא תצפה על עצמה מהצד... היא לא תאהב את מה שהיא תראה.... היא תדע כמה מטופשת היא נראתה
 

ליאנוש17

New member
אין על סער,הכי מגיע לו להיות בגמר ולנצח!!!!!!

רוב הדיירים בבית צבועים-מיוחד גואל ואיילה כל היום מלכלכים על סער ומנסים להוציא אותו לא בסדר,אבל באים ומדברים איתו כאילו כלום לא קרה. זה מעולה שסער לא מדבר עם איילה-היא רק הורסת לו.
 

ביטניקט

New member
נהפוכו, הכי לא מגיע לו להיות בגמר

סער, שרה גואל. לשלושה הללו לפחות לא מגיע להיות בגמר. אנחנו לא שוכחים את השקרים ההשמצות הזדוניות וההסתה של אדון סער העו"ד הבוק נגד ג'י, מה שבסופו של דבר הביא להדחתה. והנקמה באדון סער על זה שבגללו ג'י שמקומה היה מובטח בגמר, עפה בטרם עת, לא תאחר לבוא.
 
סער תינוק מגודל איילה חולת צומי

שניהם לא מעניינים בכאילו רומן שהם ניסו למכור לנו בכוח
 

ליאנוש17

New member
לא ניסו למכור שום רומן,היתה משיכה וזהו ..ההפק

זאת ההפקה זאת שעושה מזה עניין כאילו הם זוג. אני לא חושבת שסער תינוק הוא רגיש וטוב,וזכותו לא לדבר איתה כמה שרק ירצה.
 
אני בטוחה שהם חשבו שרומן יוסיף להם

נקודות אצל הצופים עובדה שזה לא החזיק מעמד .אני לא מתפלאת עם השטחיות והרכלנות של איילה
 

reiter5

New member
../images/Emo151.gifאיילה זה צונמי בואי שרה _לה הולכים הבי

הביתה ובדרך נותנים טרמפ לחברנו לגועל גואל .....
 
למעלה