עדכונים מהבית! יום 36- 20/12

איילה כזו פרזיטית שאוהבת נשיכות ביידיים,

איילה כל היום רק בולעת, ישנה ,משתינה, מעשנת,ממש אבל ממש מגעילה היא כבר בלתי נסבלת אני מתה שיעמידו אותה ואת גואל להדחה,שנהם מזה מעצבנים שנהם פרזיטים,ושנהם מפונדרקים הם שבעים כמו ממולאים.
 
כיבוש חמוצים לא נראה לי שאיילה או גואל יעמדו

בקרוב להדחה בכל אופן לדעתי איילה בטוח לא
 

SPRING4

New member
ב6:30 ארז התקשר לאסי עזר זה היה קורע מצחוק

אביב יכול ללמוד מארז איך להצחיק כי הוא לא הצחיק בכלל . ארז הלך לסלון הרים את הטלפון וסיפר לאסי עזר שהוא תכנן מזימה נגד האח הגדול ,
 
הוא כמו צרבת חוזר ועולה שוב על המסך

עד מתי נסבול את החוט האגוצנטרי הזה שעוד מודיע עכשיו קבל עם ומשדר שהוא עמד לגלח גבות של נשים בבית? ועל זה אין סעיף אלימות? אם באמת היה עושה את זה או מפיל לבריכה בנות בשנתן כפי שהבטיח היה צריך לעוף על זה לא הספיק לו שדפק את הראש של איילה בבריכה הראש שלו ריק!
 
אדם מסוכן שבעצמו מעיד

שאינו מבדיל בין התעללות לקונדסות. אדם כזה אינו מבחין בגבולות בוגרים ובין מותר ואסור ועושה רושם שאכן לא התפתח מחיבנה מוסרית / מצפונית . הייתי מצפה מההפקה לסנן גם מבחינה פסיכולוגית/ פסיכיאטרית את המשתתפים בתוכנית שכן אביב מגלה יותר ויותר סממנים פסיכופתיים של חוסר יכולת רגשית מוחלטת להזדהות עם הזולת . בכיתה ג' היה לנו ילד שהפליץ על ילדים אחרים. בכיתה ז עוד היו "מעשי קונדס" בין בנים לבנות אבל מגיל מסוים הנפש אמורה לעבור תהליך התבגרות ולהניח לשטויות האלה בצד. ריבונו של עולם, מדובר באדם בן 27 שלא מסוגל לראות או להבחין בין נכון ולא נכון ולא מסוגל לכבד גבולות של אחרים - הוא זקוק לטיפול דחוף ובטח לא להופעות טלויזיוניות.
 

יויו13

New member
אביב סביון בערוץ 2 ובעוד ערוצים יצר לעצמו

ולאחרים אליבי מבוסס לגבי ההתנהגות העלובה שלו . 1: מודה שהוא נשאר נפשית בן 14 2: הסיבה שהודח היא שהיה בצד של העניים ולא בצד העשירים 3: ילדים מאד אוהבים אותו והוא מצחיק אותם ובזה שהם צוחקים ההורים שלהם גם מאושרים 4: חוזר על המנטרה שלא הוא פוצץ את המ שימה . את כל זה הוא אומר תוך כדי דיבור והבעה רצינים כאילו הוא כרגע מחליט על הפצצת הכור באירן ,בדרך זו הוא מנסה לשקם את התדמית העלובה שלו . אני לא רוצה להוסיף כל מיני שקרים שהוא זורק מתוך הבנה שאף אחד לא הולך לבדוק אותם. דוגמה : "רק אחד מכל 10 תגובות ברשת שלילית " טוב אולי הוא לא קורא כאן. עלוב עלוב עלוב.
 

shouldistay

Active member
זה רק אני או שאביב רמז באופן מסויים

על כך שהיה ממש משהו עם איילה! משהו פיזי! אולי זה מסביר את זה שאתמול גואל שאל את איילה אם היא נשמכה לאביב מינית, והיא ענתה: "אני שומרת את זה לעצמי".
 

SPRING4

New member
הפרומו בערוץ 2 סער-איילה שקר טלוויזיוני

הם כבר 48 שעות לא מדברים - ההפקה מנסים בכוח להראות כאילו איילה רוצה את סער וזה לא נכון כבר 3 שבועות ! מי שקשה לו יותר זה סער שמתנהג כמו ילד ברגשות שלו לאיילה --כל פעם משחק ברוגז כמו בן 12
 

דנה791

New member
זה לא שקר ,תפקיד הפרומו הוא למשוך צופים

ולכן מתמצתים את הקטעים מושכי הקהל. הדברים האלה באמת קרו השבוע כך שזה לא שקר,אבל כרגיל הם שוב בריב. אלירז צודק,הם מתנהגים ממש כמו זוג נשוי. רק שסער לוקח כל מריבה יותר מידי קשה ומסתגר בתוך עצמו וחבל
 

o bamba

New member
../images/Emo41.gifמה קרה אמש לשרה? ../images/Emo41.gifאיפה היא? על מה ארז

בירבר בהירהורי הבוקר ההזויים שלו? הוא נתן להבין כאילו היא כבר לא בבית, זה נכון ??
 

Jason2

New member
שיר הבוקר - sunday bloody sunday

מה ההפקה מתכננת? טבח המוני בדיירים?
 
למעלה