עדכונים מהבית! יום 35- 19/12

נכון, אני יכולה להעיד על עצמי

שנפלתי לדעות קדומות בהתחלה בקשר אליו. חשבתי שהוא עוד סתם "ערס מגבעת אולגה". טעיתי לגביו בגדול- אני מסכימה עם כל מה שאמרת.
 

JennaJ

New member
../images/Emo45.gif מדויק

יש גם כל כך מעט על מה ליפול על אלירז (מה? דיבור קצת פרחי ופתיל קצר? ברור לכל מי שרואה את התכנית שיש לו לב זהב וכוונות טובות) שבאמת שלפחות כרגע ההודעות נגדו שקופות בטירוף ודי ריקות מתוכן אמיתי. אני חושבת, דרך אגב, שהוא אחד הדיירים היותר מעמיקים בבית, ושיש לו כושר אבחנה מדהים ובגרות. אם כבר, מה שמקסים אצלו זה שיש איזשהו נתק בין המראה והשפה שלו לעומק שיש בדברים שלו. הרי אם הוא היה אשכנזי פלספן היו יורדים עליו בגלל זה במקום בגלל שהוא כביכול ערס. נו מילא.
 
תודה :) אתה רואים איך המכשפה, והפלרטטנית

הבינו שהוא אהוב והן מהללות אותו, ונדבקות? וזאת אחרי ששעתיים לפני כן, היא ישבה עם סער והלעיטה אותו על הברבריות של אלירז, ועל חוסר היכולת שלו לשמור אוכל. זו תחמנות, זו צביעות, זו ערמומיות. וממנה יש להשמר כמו ממחלה. ובאשר לפלרטטנית הנצלנית, כשהיא וסער בתקופת הייחום, היא אינה רואה את אלירז ממטר, ואפילו מתנשאת מעליו. ברגע שסער משלח אותה מעליו, היא שבה על ארבע כמו חתולה מיוחמת, ומתחנחנת ומהללת אותו. איזו אישיות דוחה, מדהים!
 
נראה אם לסער תהיה ההגינות לפרגן לאלירז וגואל

על שלמות המישמה, שבזכותם זכו לכמעט שלושת אלפים שקל, שבהם יוכל לבלוס ללא הכר!
 

LolliPopDance

New member
../images/Emo45.gif

מי שצפה עכשיו בשיחה בינו לבין איילה וגואל היה יכול לראות כמה הוא עמוק ושהוא לא זקוק לשום מילים גבוהות ופלספנות יתרה כדי להגיש דברים בצורה נוקבת ואמיתית.
 
אמת. ובואו נהיה כנים, מה הוא ואיילה עשו למען

המשימה? זוכרים שהם התבטלו מרבית מהזמן והשתכרו מההזדמנות להיות יחד, ישנו מרבית מהזמן, חיפשו הכי מעט זמן. והתגפפו במיטה. בו בזמן שאלירז, אלין ואחרים לא הפסיקו לחפש. ואם זה לא מספיק, סער התנדב לעזור לשוטרים, למרות שהרגיש שאלירז גנב את האסימון, כאילו רצה להכשילו בכח, על כך גואל כועס עליו במיוחד, ובעיקר שאינו מסוגל לפרגן, וצועק בארוחה שלא יאמין לאיש!!! רק הוא עצמו חשוב לו
 
למה יוסף לא מפסיק להתקרבן לפני הדחות?

הולך מאחד לשני, 'אני שוב אהיה מועמד', אז מה אתה הולך לעשות? ריבונו של עולם, הוא מביא עצמו למקום הזה. שיתעשת כבר, הוא הפך לקרובן, נטו. לא מסוגל לצאת מהמשבצת הזו, במקום לאפשר לקהל לראות צדדים אחרים, מעניינים.
 
יוסף :אני רגיש, אני כואב, כואב לי על אחר,

אני למעשה ישו! הנושא על גבו את כל עוולות העולם, וחוסר ההגינות. חאלאס!!!!
 

המדאוס

New member
כל אדם שמועמד כל שבוע יסתגר בתוך עצמו

לפני מתן השמות ומיט שאומר לו זה אחד שיש לו חבורה או שקרן
 
חה, בדיחה! אלירז היחידי שהיה לו אומץ להתעמת

החובבות, ולהעיף אותם קיבינימאט. להתעמת עם אביב אהוב ההפקה, ולהעיף גם אותו. מי העז לעשות זאת, סעק שחבר לאביב האינפנטיל? רק כדי להפגין כח מלאכותי מול אלירז? סער לא אומר ולו פרומיל מהדברים הישירים והאמיתיים שאלירז אומר לאנשים בפניהם, מבלי לחשוש.
 

24שעות1

New member
לירז ובנצי כבו מאז שהלך אביב עם הכעס והמריבה

היה להם ענין היה עם מי להישטתות ועם מי לריב אביב והם היו שלישיה טובה ומצחיקה היום אין עם מי ולכן משעמם
 
לא אלירז כבה, סער כבה מקנאה.

וחדר הבנים עבר שינוי טבעי בעקבות ההדחה, וכן בעקבות המעבר של הבנות אליו. בנצי חש שהגיע לרוויה, ומיצה את תפקידו, וחבל. סער מבכה את בחירותיו השגויות, וממשיך לדבוק במכשפה, ולכרות ברית תבוסתנים איתה. מתעקש שלא לקבל את המעמד של אלירז, מרגיש שזה על חשבונו
 

tint1

New member
../images/Emo45.gif חסכת לי תגובה. סער חסר אופי קנאי וממורמר

 
למעלה