עדכונים מהבית! יום 35- 19/12

וגואל אמר לו :תרגיע ומהר!

גואל יעלה את זה במשך הבישולים מן הסתם...לחמם ת'אווירה
 
בנצי: "אנשים השתגעו פה"

אלק, הרי הביאו משוגעים מהתחלה: ארז - בן 30 שמתנהג ומדבר בצורה אינפנטילית. איילה - פאקצה מפונקת, פרווה, בלי טעם וריח. גואל - מזכיר לי את גולום משר הטבעות, מלחשש מאחורי הגב של כולם ובפנים קורא להם מתוק/מתוקה שלי. סער - עו"ד חסר מוח. שרה - פולניה ששומעת רק את עצמה. אלירז - ערס צעצוע, שכברירת מחדל, לעומת כל השאר בבית, הפך לאהוד הקהל. נו באמת. דבילים נכנסו ודבילים נשארו, זה כל העניין.
 
חחחחחחחחחחחחח איילה דפקה התעקמות

יצאה החוצה,סער נכנס הביתה.היא חזרה אחריו ועברה לידו וליד אלירז והופפפפפפפפ התעקמה זה היה טו-אוב
 
וכמובן, מרוב שהוא המשוגע הראשי שכחתי אותו

יוסף - שעושה טקסים לירח וחושב שהוא הדאלי למה מטיבט. תכל'ס, עם כל היוגה והמדיטציה שהוא עושה, היה צריך להיות בן אדם טוב יותר, אבל הוא עצבני, טיפש ורע כמו כולם שם, אז מה שווה כל העבודה הרוחנית שהוא עושה? כוסות רוח למת...
 

רןרן4

New member
ובהמשך אלייך:

אלין: בלונדה חמודה, אבל מתנהגת כמו ילדה קטנה. יוסף: בחור מוזר שצועק על הירח ודואג לעצים שלא יפגעו מדי ויכאב להם. פוטנה: ערבייה צפונית שחייה בשינקין ומסיתה נגד המדינה בה היא חיה.
 
באמת שכחתי את יוסף כי הוא עושה לי חררה

אבל הוספתי אותו אחר כך. אלין, משום מה, כבר יוצאת יותר נבונה מכולם שם. ופותנה דיי תוקפנית רוב הזמן.
 

רןרן4

New member
צודקת..

בהתחלה חשבתי שאלין היא קצת "נעל". עכשיו אני רואה שהיא יותר נבונה.
 

מנו 7

New member
בלי שהוא התכוון, זה טוב לו, כי

ממילא יעמידו אותו בשבוע הבא להדחה (אם לא יקבל שוב חסינות מהאח). והוא מגדיל את היקף התמיכה בו בקרב קהל הצופים. את האח הגדול מנצחים לא בבית האח הגדול אלא אצל הצופים בבית. יוסי הועמד 7 פעמים להדחה ושפרה 6 ושניהם היו הכי אהודים בבית ולכן שפרה ניצחה ויוסי היה שני, למרות שלא היו אהודים בבית האח.
 

reiter5

New member
../images/Emo151.gifבוקר טוב באמת ..ליהיה טוב וגם טוב אתה

באמת אוהב לראות אנשים מתפתלים ..אני מעשנת ויודעת כמה קשה כשאין סיגריות וארז לא צריך שכל כי כבר לא יהיה לו ...צריך רגישות ומי שלא מעשן לא מבין ...ולבקש ביצים ביצים לחלבונים שלו {קולסטרול }זה בסדר ...הבנתי
 
לדעתי ארז פשוט רשע. רשע מטבעו

אני טוענת שזה ממש רוע להגיד למעשנים לא לעשן. הוא מגעיל אותי מפני שאני שונאת רוע !
 

ido100

Member
ארז ממש לא רשע

הוא חי במציאות אחרת ומעולם לא היה מעשן. ועדיין, לא ייתכן שכל אסימון ילך על סיגריות. יש אנשים שרוצים מוצרי בריאות (כמו יוסף) ודברים אחרים וכולם צריכים להנות מצ'ופר האסימון. גם אנשים שהם לא מעשנים. אבל גם עמד על שלו ובגלל זה קביל קולה. כל האחרים פשוט פוחדים מלהתעמת עם המעשנים.
 
אני מאוד מצטערת

בכל מציאות שאדם חי בה צריך שיהיה לו שכל בקודקוד והבנה של הסביבה שאיתה הוא חי. כמו שהוא מקבל טונה וביצים בכמויות גדולות כך מגיע לאחרים סיגריות. מוצרי בריאות לא חסר להם ואם הם לא יאכלו את זה לא יקרה להם כלום מבחינה נפשית, וזאת לעומת מי שמעשן ופתאום אין לו סיגריות.
 

ido100

Member
במקרה נקודתי כן. לא ב100 יום

נקודתית כשחסר סיגריות שאר הדיירים היום בשקט. אבל אי אפשר שכל התקציב יהיה על סיגריות וגם כל אסימון שיש ילך על סיגריות ותהיה משטרת המחשבות שאסור לחשוב על כל דבר חוץ מסיגריות. אלין רוצה לדוגמא דיאט קולה אבל פוחדת לדבר. יוסף יודע שגם ככה שרה רק מחפשת סיבה להלשתח נגדו אז הוא שותק בקשר למוצרים האורגניים שהוא אוכל ביום יום. פותנה מקבלת את הטבק שלה אז לא אכפת לה. וארז היחיד שעוד עומד מולם. אני בכלל לא מצדיק את ארז אלא את הנושא שארז נלחם עליו - שיש עוד דברים חוץ מסיגריות בחיים!!!!! ואל תגידו לי "אם היית מעשן לא היית מדבר ככה" ...אני מדבר בתור מעשן כבד לשעבר.
 
מוצרים אורגניים יקרים מאוד מאוד

ואני חושבת שכולם צריכים להתפשר. אפשר לאכול עגבניה לא אורגנית, אפשר לעשן פחות ואפשר לשתות רק מים, אבל הליכון זו לא חובה, זו פשוט התעלקות של ארז שחושב שהוא יחנך את העולם.
 

b s1

New member
ראיתי פה את כל התגובות שלך את פשוט נגד ארז

אם אלירז היה חושב שלא צריך היה הסימון לסגירות הית מסכימה השבוע היה 4 הסימונים אחד לאביב 2 לסגירות אם זכו היום במשימה בערב יש להם תקציב הוא רוצה משהו לכולם או הליכון או משהו לכולם מה לא בסדר פה עם זה קבוצתי אז כולם צריכים להנות לפעמיים אפשר להתחשב כמו שאלירז אמר יום אחד תקנה אוכל בריאותי אז יום אחד תחכה לסגירות שלך שכולם יהנו מהסימון כולם השבוע עבדו קשה וארז עבד הכי קשה בשביל המשימה אבל לא משנה אנשים לא יכולים לקבל את השונה או פתאום לפתוח את הראש ולעבור לפיבוריט אחר כי הם כבר בחרו את האיש שלו ולא משנים דעה עקשנים כדי לראות לכולם שהם צודקים
 
אני לא נגד ארז, אני נגד ההתנהגות שלו

הוא זה שמתנהג באלימות - ואני רק מגיבה הוא זה שמתנהג באנוכיות - ואני רק מגיבה וכן הלאה. גם אם אלירז או כל דייר אחר היה מתנגד לסיגריות הייתי מגיבה באותה צורה, מפני שאני חושבת שלהגיד למעשן שאין לו סיגריות יכול "לחרפן" אותו. אם ארז באופן אישי מתנגד לסיגריות זה לא אומר שהוא צריך לכפות את דעתו על האחרים. הליכון זה לא לכולם ! זה בשבילו ! ואני ממש לא אוהדת של אלירז! אני בעד פותנה, בנצי וסתיו
 
למעלה