עדכונים מהבית! יום 35- 19/12

רןרן4

New member
הא-ב של מי?

למה אי אפשר להיכנס בין המעשנים והסיגריות? למה את לא אומרת אי אפשר להיכנס בין יוסף והסילאן/עדשים/אוכל בריא. אן בין ארז והביצים/טונה/חזה עוף. הם מעשנים - יופי. האח הגדול ידאג להם לסיגריות גם ככה.
 

רןרן4

New member
זה התפקיד שלו-להחליט.אביב בכוונה נתן לו את זה

אביב בכוונה נתן לו את התפקיד. גם בגלל החסינות וגם בגלל שהוא הטוח ישגע אותם ולא יוסף. אין מה לעשות. יחס גורר יחס. הוא רואה איך מתייחסים אליו שם. הוא גם אמר לאביב שאנשים מדברים עליו מאחורי הגב וחושבים שהוא לא שומע, אבל הוא הסתכל במראות וקרא את השפתיים שלהם. אז כמו שכל הדיירים דיברו על אביב שהוא מציק לכולם ולכן מגיע לו שיסבול ולא יילך לשירותים, אני חושב שמגיע להם: כמו שהם צוחקים עליו, הוא צוחק עליהם בחזרה עכשיו. הגיוני, לא?
 

רןרן4

New member
אני מאמין שכן כי הוא לא קורא מרחוק. פשוט הוא

קרוב מאוד אבל עם הגב אליהם, אז הם חושבים שהוא לא שומע, אבל בכל מקום יש מראות ולכן אפילו אם הם מאחוריו הוא יכול לקרוא את השפתיים שלהם מהמראה שלידו. בכל אופן, אני מאמין שהוא רצה להתווכח איתם קצת, אבל בסופו של דבר הוא אכן ייתן להם את הסיגריות.
 
סער מדבר על הדחת אב הבית ושרה נלחצת וצועקת

לאאאאאאאאאאאאא שלא יודח,אחרת אני יודעת מי יהיה ראש הבית במקומו<רומזת ליוסף????> חחחח
 
אולי זכותו של ראש הבית לקבל את ההחלטה אבל

קודם כל ראש הבית לא נבחר ע"י הדיירים משמע הוא שלטון כפוי. ברגע שהוא הולך לפי הדרך שלו ולא מתחשב בדיירים המעשנים...... אני לא אוהבת את זה, הוא צריך להתחשב בכולם ולא תמיד לפעול לפי הדרך שלו.
 

berckovic

New member
כבר בזבזו 2 אסימונים

על סיגריות, עכשיו לבזבז גם את השלישי על זה? מה הבעיה שלכם???? מה יקבלו הלא מעשנים? יש כמה כאלו בבית אם לא שמתם לב!
 

רןרן4

New member
בזבוז וחצי..

בנצי חייב להרגעה - שהאח הגדול ייתן לו. יש לו מרשם מרופא. ואם חצי היו צמחוניים, אז היו קונים רק אוכל צמחוני? ואם חצי היו מכורים לקולה - היו קונים רק קולה? יש להם בערב תקציב - כמה חוצפנים יכולים להיות אנשים שבזבזו כבר שני אסימונים על סיגריות? שיירגעו עם הדרישות ויעשנו פחות.
 
סתיו אמרה משהו נכון

לא חייבים לקחת סיגריות אובר אבל יש אנשים שיתחרפנו בלי הסיגריות שלהם...... זה צורך שלהם וארז לא יכול להתחשב רק ברצונות שלו. ואם נקח את זה יותר רחוק, זה כמו נרקומן שצריך את המנת סם שלו....
 
ואני מעידה שהאחות לא מעשנת!!!!

אני חושבת שהאחות צודקת. גם אם שלטון כפוי וגם אם לא... לדעתי זה חובה להתחשב בכל הדיירים ולא רק בדעות שלך וברצונות שלך!!!
 

גאולה17

New member
לדעתי באח הגדול מעודדים לעשן.....המשך

לא יתכן שיש דיירים שמבקשים אוכל בריא במקום סיגריות - ובסופו של דבר מוציאים את התקציב על סיגריות הרעל הזה
 
תגידו השתגעו כאן?

ארז בשיגעון גדלות האח הגדול זה לא סדנת גמילה! אני לא מעשנת אבל בהחלט מבינה את הצורך של המעשנים. האיש חי בטלנובלה סוג ח' . כל ההתנהלות שלו מופרעת. השכנוע העצמי שלו במהלך הבוקר שהוא האח הקטן ממצה את החריטה שלו.
 
למעלה